1987Klimo Opublikowano 21 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Witam, mam problem , podczas odpalania skacze obrotomierz przez około 3 sekundy i samoistnie przestaje silnik kręcić, również ucieka płyn chłodniczy który może na coś kapać, ciężko zlokalizować z kąd leci ale idzie z góry na miske olejową, jakiś mądry mechanik wymienił chłodnice bo była pęknięta i mówił że to od tego, auto poszło do malowania w międzyczasie i po wizycie u lakiernika paliło przez tydzień bez żadnych problemów, od dziś niestety znów leci płyn , zastanawiam się czy nie opada na czujnik położenia wału. Czy jest w stanie ktoś pomóc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loki Opublikowano 23 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 co do wycieku to polecam mycie silnika i po tym będziesz wiedział skąd wyciek zobaczysz gdzie się poci a co do rozruch to zimy silnik czy ciepły to te same objawy startu silnika?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1987Klimo Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Do w czoraj na zimny jeszcze odpalał, dziś już nawet na zamnym nie pali , a tak to skakał obrotomierz czy był zimny czy ciepły, z 2 może 3 sekundy pokręcił i albo odpalał albo nie, ale automatycznie sam przestawał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loki Opublikowano 27 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 to w tym wypadku zrobił bym tak odkręcił swiece jak mokre to zapłon jak suche i bialutkie to coś z dojściem benzynki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.