nokia62 Opublikowano 3 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 mam pytanko czy wie ktos co zrobic zeby nie darlo tylnych opon od wew a sa tam 215/40/16 tzn chodzi mi o to ze auto jest obnizone i opony niestarczaja na jeden zeson chociaz jesli ktos wie to prosil bym o jakas rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 3 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 no pierwsze co to bym na ustawienie zbieżnośći pojechał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 5 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Po obnizeniu pewnie kola Ci sie rozjechaly , nic poza zbieznoscia nie zrobisz bynajmniej nie w E30 ... W dodatku masz szerokie kapcie i "16" Powinno Ci pomoc , lecz chyba troch zawsze bedzie je zjadac ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 W E30 z tyłu można ustawiać zbieżność ?? :> Nie jest na sztywno przykręcony wahacz do belki?? :> Jak ja przyciąłem w krawężnik to zbieżność mi ustawiali to fakt, ale musieli wahacze rozwiercić na "jajo", założyć podkładki, ustawić, podkładki zaspawali i jeździ, ale to był wyjątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 6 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Wiesz wlasciwie masz racje ... Ale cos z tym sie da zrobic na pewno ... Kiedys w coupe mialem rozjechane kola jak ktos ma rozlozone nogi :mrgreen: Wstawilem do fachurmanow i kolka mialem tak jak powinne byc , ale nie wiem co oni tam wymodzili :> Edit : Sa dostepne w hurtowniach tulejki wahacza z regulacją nastawu masz tam z boku na nich takie cos i masz 8 stopni regulacji )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 8 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Dokładnie tak jak pisze Trolu , są tuleje do tego zeby skorygowac kółka tylne ja mam u siebie z tyłu 205tki załozony i glebe -40 i nic mi nie zbiera no może minimalnie po bokach jest mniej bieznika ale nie ma jakichs znaczacych roznic w zuzyciu opony :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 8 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Wlasnie mnie zastanawia ten rozjazd kol W granatowej coupe mialem strasznie rozjechane kola na -40 ... W zlotej coupe wogole sie nie rozjechaly na -40 I w kombiaku tez sie nic nie rozjechalo na -40 I od czego to moze zalezec ? Wszedzie byly te same zwykle wachacze ze zwyklymi tulejami bez regulacji ... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 koledzy u mnie jest podobnie tylko tyle ze usterka dotyczy kol przednich. opony kupilem uzywane ale w przyzwoitym stanie zrobilem na nich juz 3 tys. km auto nigdzie nie ciagnie kierownica idzie prosto jak z fabryki a pomimo tego zauwazylem ze zjada mi delikatnie przednie opony od srodka (od wew krawedzi opony tak na 1,5cm) czy pomoze ustawienie zbieznosci???? pozdrawiam <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 koledzy u mnie jest podobnie tylko tyle ze usterka dotyczy kol przednich. opony kupilem uzywane ale w przyzwoitym stanie zrobilem na nich juz 3 tys. km auto nigdzie nie ciagnie kierownica idzie prosto jak z fabryki a pomimo tego zauwazylem ze zjada mi delikatnie przednie opony od srodka (od wew krawedzi opony tak na 1,5cm) czy pomoze ustawienie zbieznosci???? pozdrawiam <bmw_1> Jezeli nie sciaga ani nic to zawieszenie powinienes miec dobre Wiec zbieznosc Ci pomorze na pewno .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 koledzy u mnie jest podobnie tylko tyle ze usterka dotyczy kol przednich. opony kupilem uzywane ale w przyzwoitym stanie zrobilem na nich juz 3 tys. km auto nigdzie nie ciagnie kierownica idzie prosto jak z fabryki a pomimo tego zauwazylem ze zjada mi delikatnie przednie opony od srodka (od wew krawedzi opony tak na 1,5cm) czy pomoze ustawienie zbieznosci???? pozdrawiam <bmw_1> sprawdż sobie tą zbieżność.można to samemu zrobić.wystarczy skonstruować sobie odpowiedni kijek lub dogiąć rurkę.z jednej strony musisz mieć coś lużnego co by się wysuwało [najlepiej kawałek metra stolarskiego].wchodzisz pod auto i mierzysz odległość między dwoma oponami, z przodu na godzinie 15.00 a z tyłu na 9.00.jeśli nie jest równa[ma być identyczna z przodu i z tyłu opon] to poluzowujesz kluczem [jak pamiętam 13mm] objemkę końcówki drążka a następnie bierzesz klucz,zakładasz na tą rurkę w którą wchodzi końcówka[chyba klucz 17] i regulujesz.i tak aż do skutku :wink: . powodzenia bmw_beer pamiętaj że każdy milimetr robi różnicę bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olejus Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Sygnałem do natychmiastowej wymiany amortyzatora jest często nieregularne zużycie opon. Najczęściej właśnie od wewnętrznej strony. Ale najpierw zaczyna się od zbieżności - zakłady które robią zbieżność od razu sprawdzą ci stan amortyzatorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Dzieki koledzy pierwszym krokiem jaki zrobie bedzie ustawienie geometrii kol. ps. Olejus w tym co mowisz jest troche prawdy bo amorki przednie mam chyba do wymiany bo na wiekszych wybojach czasami dosc glosno stuka Pozdrawiam bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Dzieki koledzy pierwszym krokiem jaki zrobie bedzie ustawienie geometrii kol. ps. Olejus w tym co mowisz jest troche prawdy bo amorki przednie mam chyba do wymiany bo na wiekszych wybojach czasami dosc glosno stuka Pozdrawiam bmw_beer Wcale nie oznacza ze amory ... Pojdziedz na stacje diagnostyczna za 20 zl sprawdza Ci cala zawieche ... Przy wiekszych wybojach Ci stuka , moga Ci padac gumy - gniazda amortyzatorow w ktorych sa lozyska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olejus Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Ale jak już padną gumy to lepiej przy jednej robocie wymienić od razu amorki . polecam amorki KAYABA (made in japan) tanie i solidne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Ale jak już padną gumy to lepiej przy jednej robocie wymienić od razu amorki . polecam amorki KAYABA (made in japan) tanie i solidne. Jezeli sa dobre to po co ? U mnie padly oba te lozyska ... Ale najpierw zrobilem badania moich amorow i wyszly ze maja 96 % sprawnosci , wiec po co mial bym je wymieniac za jednym zamachem jaks ie zniszczyly dopiero w 4 % :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olejus Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Tak dla picu haha żartuje oczywiście. No te 4% to faktycznie jest ok i lepiej nie wymieniać ... czy ty jeździsz po polskich drogach ze tak słabo ci sie amortyzatory zuzywaja? Jedyna prosta metoda to koleś musi pojechać do speców od zawiesznia i wszyskto mu powiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Tak dla picu haha żartuje oczywiście. No te 4% to faktycznie jest ok i lepiej nie wymieniać ... czy ty jeździsz po polskich drogach ze tak słabo ci sie amortyzatory zuzywaja?Jedyna prosta metoda to koleś musi pojechać do speców od zawiesznia i wszyskto mu powiedzą. Tak jezdze po polskich drogach W dodatku mam obnizony przod na czerwonych sprezynach o ponad -6CM ( co poskutkowalo teraz przetarciem miski olejowej ) poprostu Amortyzatory : KONI Zolte SPORT z regulacja twardosci , oczywiscie ustawione na maxa Mam juz ten zestaw w drugej E30 i wiem ze sa bardzo dobre ... Co do sprawdzania jak mowilem podjechac na stacje diagnostyczna ( tam grzie przeglady sie zalatwia ) za 20 zl w kazdej robia cala zawieche ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.