Kosa Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Witojcie Mam takie pytanie, czy ktoś może zrobić wycenę wykonanych poniżej usług? Sprawa wygląda tak, że odstawiłem w czwartek autko do zrobienia paru rzeczy i dzisiaj dostałem rozliczenie (na razie nie podam), nie wiem czy to dużo czy mało... Sama robocizna (rzeczy do przełożenia): - wymiana dyfra + tulei w dyfrze - wymiana kolumn zawieszenia przód (kompletne lagi) - wymiana świec - wymiana paska klinowego - wymiana sprężyn tył - wymiana termostatu Robocizna + części: - wymiana przewodów ham. przód (nowe przewody) - wymiana płynu chłodzącego, odpowietrzenie (nowy płyn) - wymiana płynu hamulcowego, odpowietrzenie (nowy płyn) - wymiana oleju w dyfrze (nowy olej) ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Sama robocizna (rzeczy do przełożenia): - wymiana dyfra + tulei w dyfrze -100zł - wymiana kolumn zawieszenia przód (kompletne lagi) - 100-120zł jak miałeś je już poskręcane i tylko przełożyć - wymiana świec -20zł ? - wymiana paska klinowego -20zł ? - wymiana sprężyn tył -50zł max w E30tce wystarczy brecha i podnośnik żeby springi wypadły - wymiana termostatu -nie wiem jak to wygląda w M20B23 ale 30zł to powinno być ok Całościowo i hurtowo myślę , że ta robota nie powinna wynieść więcej jak 350zł max 400zł przy problemach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 na jaka kwote warsztat ma ustalone roboczogodzine mechanika? koszt robocizny wg zakladu w jakim pracowalem kilka dobrych lat temu to jakies 1390zl + czesci, wszystko zalezy od "roboczogodziny" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Zasadniczo same ******ły , podejrzewam że zapłacił bym u swojego mechanika mniej niż podał Mordulec , dlatego prawdopodobnie jeżdżę do niego od dziesięciu lat Myślę że wycena Mordulca jest w pełni odpowiednia jak dla klienta z ulicy ... Dalej Kosa podaj cenę nie trzymaj w niepewności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 wstępnie 650, jak to powiedział "pi razy drzwi" czyli ze może jeszcze + 100 dojść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 A tak z ciekawości wiesz mniej więcej ile to wszystko zajmie roboczogodzin? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 auto stoi od zeszlego czwartku, ale mysle ze nie licza roboczogodzin bo na upartego samemu mozna by to bylo zrobic w 1 dzien ma ktoś zniżki na części KAGER w focie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Kosa a masz numer tej chłodnicy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 31-0100 tylko dziwia mnie wers. na kraj Szwecja/Szwajcaria i od roku prod.: 1985.10 ale wyglada na taką (układ wej/wyj węży) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 650zł to nie ma tragedii, mój kumpel (z którego warsztatu korzystam )krzyknął by coś kolo tego - a jest naprawdę tani Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 kilka dobrych lat temu to jakies 1390zl Taz to pomyłka jakaś? Roboczogodzina lakiernika była 95zł jak ja robiłem jakieś 3 lata temu. Wszystko zależy też czy były jakieś problemy, czy szło elegancko, ale te 400zł za pierwszą część to myślę, że ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Te wymiany nie są aż takie ciężkie. Najgorzej jest z dyfrem, kiedyś sam przekładałem i wylazłem z kanału mocno styrany, 650zł to cena dosyć wygórowana za wszystko. Chociaż jeśli wziąć pod uwagę cały czas poświęcony na wymianę wszystkiego z głową wówczas cena robi się dosyć rozsądna. Można zrobić zbliżony harmonogram czasowy: 1) Wymiana dyfra razem z olejem i tuleją: 2-2,5h jeśli są dwie osoby 2) Wymiana paska klinowego: max 0,5h 3) Wymiana termostatu i płynu chłodniczego łącznie z odpowietrzaniem: 1,5h? 4) Wymiana świec: 0,15h? 5) Przekładka kolumn: 3h powiedzmy 6) Wymiana sprężyn tył: max 1h 7) Wymiana płynu hamulcowego plus przewodów przód i odpowietrzanie: 3h? Wychodzi około 12h minimalnie powiedzmy, koszt 650zł/12h= 54zł za godzinę brutto,a netto 44,28zł To tak chyba całkiem całkiem jak na warsztat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 16 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 rzeczywiscie przesadzilem ale o jakies 300zl, potem wszystko sie zgadza, w Polmozbycie w Zgolku roboczogodzina wachala sie w granicach 70-90zl, do tego dochodzily "nietypowe" naprawy, czyli tak jak Kosa napisal min. wymiana przewodow hamulcowych (na miedziane) i inne z udzialem spacjalnych narzedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 - wymiana dyfra + tulei w dyfrze - wymiana kolumn zawieszenia przód (kompletne lagi) - wymiana świec - wymiana paska klinowego - wymiana sprężyn tył - wymiana termostatu Autodata dała na to 3:45h bez paska klinowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 no to wyszło tak: Sama robocizna (rzeczy do przełożenia): - wymiana dyfra + tulei w dyfrze - wymiana kolumn zawieszenia przód (kompletne lagi) - wymiana świec - wymiana paska klinowego - wymiana sprężyn tył - wymiana termostatu - wyjęcie i wsadzenie chłodnicy + odpowietrzenie - wymiana wiatraka chłodnicy - wymiana palca i kopułki Robocizna + części: - wymiana przewodów ham. przód (nowe przewody) - wymiana płynu chłodzącego, (nowy płyn) - wymiana płynu hamulcowego, odpowietrzenie (nowy płyn) - wymiana oleju w dyfrze (nowy olej) - naprawa, lutowanie chłodnicy + mycie z odkurzaniem 1050 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niuniek Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 nie zebym sie wtracal ale z kad wy tych mechanikow biezecie?????????????????? nie dawno nawet szwagier pojechal peugeot"em partnerem zmienic plyn chlodniczy i zaplacil 400 nie chce sie chwalic ani nadawac na innych bo tez robie w tym fachu od f.126p po twarde off road'owe zmoty i tak jak czytam to co piszecie to wychodzi na to ze albo sie nie znacie,,, lub nie chce sie wam i dajecie sie rznac na kase z wlasnej glupoty i niewiedzy... bo tak szacujac koszty robocizny tego co kolega naprawia to w moim garazu do 300 spokojnie sie miescimy a czasowo 1 max 2 dni bo oczywiscie nie jest to nowe....nie wiem ale jak tak dalej pojdzie to na serwis bedzie sie oplacalo jezdzic co po nie ktorym ..pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 nie dawno nawet szwagier pojechal peugeot"em partnerem zmienic plyn chlodniczy i zaplacil 400 nie chce sie chwalic ani nadawac na innych bo tez robie w tym fachu od f.126p po twarde off road'owe zmoty i tak jak czytam to co piszecie to wychodzi na to ze albo sie nie znacie,,, lub nie chce sie wam i dajecie sie rznac na kase z wlasnej glupoty i niewiedzy... bo tak szacujac koszty robocizny tego co kolega naprawia to w moim garazu do 300 spokojnie sie miescimy a czasowo 1 max 2 dni bo oczywiscie nie jest to nowe.... Czekaj bo nie łapię ... z jednej strony mówisz , że jesteś spec od mechaniki i to co Kosa naprawił robisz za 1/3 tej kwoty .... a chwilę wcześniej piszesz że Twój szwagier zamiast zrobić wymianę płynu u Ciebie pojechał do innego warsztatu i zapłacił 400zł .... to o co tu chodzi ?? Masz normalny warsztat czy dorabiasz prywatnie w "garażu" ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Gadalem z Kozlem. Ciezko mu bylo okreslic dokladne ceny bo mowi ze wiele czynnikow sie sklada jak samochod ma na warsztacie (np przeowdy ham przod - czy wszystkie sa do wymiany, czy np gumowe ktore sa sa ok, czy jest abs czy nie. Czy szpera jest, czy duza glowa czy mala, czy olej tanszy czy drozszy itd). Podaje info jakie on nmi podal.. WitojcieMam takie pytanie, czy ktoś może zrobić wycenę wykonanych poniżej usług? Sprawa wygląda tak, że odstawiłem w czwartek autko do zrobienia paru rzeczy i dzisiaj dostałem rozliczenie (na razie nie podam), nie wiem czy to dużo czy mało... Sama robocizna (rzeczy do przełożenia): - wymiana dyfra + tulei w dyfrze - montaz/demontaz dyfer 150zl, - wymiana kolumn zawieszenia przód (kompletne lagi) - jesli wymontaz/montaz samych lag - 100zl/strony. Jesli montaz demontaz sprezyn 150zl od strony - wymiana świec - gratis - wymiana paska klinowego - 50zl - wymiana sprężyn tył - gratis - wymiana termostatu - 75zl Robocizna + części: - wymiana przewodów ham. przód (nowe przewody) - od 100-250zl (zalezy od tego czy jest abs czy nie, jesli jest abs to inaczej ida, czy gumowe przewody sa w porzadku czy do wymiany) - wymiana płynu chłodzącego, odpowietrzenie (nowy płyn) - skoro termostat wymieniany, to i tak trzeba spuszczac plyn. Robocizna w cenie. - wymiana płynu hamulcowego, odpowietrzenie (nowy płyn) - w cenie, przy wymianie przewodow - wymiana oleju w dyfrze (nowy olej) - olej okolo 30zl/litr oleju. Zalezy czy jest szpera, czy nie, czy jest duza glowa czy mala.. ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niuniek Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 ps. szwagier mieszka w nowym saczu a ja w wadowicach a on jak ma jechac 110 km zeby plyn zmienic to on na to leje .. ale jak tam kto uwarza... a warsztacik to mam taki no nie za duzy bo nie ma dzialki na tyle no ale rozbudowa jest w planach . a co do takich napraw to jezeli ktos przyslowiowym mlotem i majzlem naprawia to raz ze nie wiadomo ile to wytrzyma i w jakim stanie jest zamontowana nowa czesc po takich kombinacjach niewlasciwymi narzedziami . ja nie mowie ze jakis tam prze h.j na plaskie dachy jestem czy cos ale czasami wystarczy pomyslec i popytac jezeli nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.