banan7 Opublikowano 14 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Witam Mam problem wycieka mi olej przez korek wlewu oleju jak odkręce korek przy wlączonym postoju to chlapie na wszystkie strony. Oprócz widocznego wycieku przy korku cały silnik jest mokry, ale olej niby w normie na połowie bagnetu. Może być przyczyną zapchana odma? Jeszcze na dodatek co jakis czas musze dolewać płynu do chłodnicy niby wszystkie węże sa suche a wyciek gdzieś jest. Może być to winą termostatu?? Temperatura niby trzyma elegancko. Po osiągnięciu 90 stopni Wąż górny od chłodnicy jest dosyć mocno gorący a ten dolny ciepły tylko. Po chwili postoju dolny szybko robi się zimny a górny ciągle gorący.Dodam że silnik chodzi równo, nie kopci oraz brak osadu pod korkiem wlewu oleju i płynu do chłodnicy. Proszę o jakieś rady. przebieg to 205tys, silnik m43tu 318i, 99r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookas Opublikowano 28 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Mam dokładnie ten sam problem. Silnik i rocznik auta ten sam. Przebieg ponoć 150 tys. ale jak to w używanych bywa pewnie większy. Występują wszystkie objawy opisane wyżej. Zna ktoś przyczynę takiego stanu rzeczy? Prosiłbym kogoś o odpowiedź. Przeszukałem już chyba wszystkie fora BMW i nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Może silnik ma tzw. "przedmuchy"? Nie wiem jak to jest w silnikach 1.8, ale czy po odkręceniu korka widzisz wałek rozrządu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 no odma jak najbardziej może być przyczyną,jeśli jest zapchana,to te ciśnienie z silnika gdzieś musi wyjść,zazwyczaj pękają też wężyki odmy,wtedy ma ujście,ale mogą też pójść uszczelniacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Jak woda ci wycieka to zobacz na: - Na wprost gdzie jest termostat [Plastikowe kolano z kablem] który jest przykręcony do korpusy silnika.To chyba standardowy wyciek między kalanem a ścianą silnika... - Zwróć uwagę na pojemnik czy jest mokry[Pod zbiornikiem]? Czy połączenie węża z chłodnicą [góra] nie mam jakiegoś wycieku? - Włóż ręka [z lewej strony jest dostęp] na tylną ścianę silnika tam jest podobne kolano troszkę mniejsze i bez termostatu i kabli ale tam także potrafi ciec ... Jak leje olej - To pod odbudową filtrem oleju masz korpus [6 śrub] jestem mała szczelina miedzy samym korpusem silnika a obudową filtra ... - Wzuć uwagę rurę 22mm nad korpusem /klawiaturą silnika bardziej na tyle pod wlotem powietrza wymień tą rurę bo ona z czasem robi się jak guma klei się i topi zatykając przepływ! Ogólnie wiele rzeczy przerabiałem w tym aucie i zawsze coś wyskoczy ale nic tak poważnego ... pozdrawiam ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.