zdr Opublikowano 10 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 (edytowane) Więc, myśl naszła jak już we wcześniejszych wątkach żeby nie pozostawiać swojego m50b25 vanos na poziomie serii. Turbo to dość droga sprawa z racji że przy małym uturbieniu niby nie trzeba wymieniać zbyt wielu gratów ale poza samym zakupem turbiny intercoolera i tak przydało by się trochę go zakuć a to już koszt w granicach M-Power. Więc naszła mnie inna myśl, gadałem już z chłopakami na temat Strokera, znam koszt i chcę się tego podjąć.. a gdyby do tego dobrać jeszcze kompresor (z tego co czytałem do e36 często montują eaton m62). Więc tutaj pytania dwa: - Jakiego przyrostu mocy można spodziewać się po założeniu takiego kompresora w serii m50b25 a jakiego przy strokerze z gratami od 2.8 - Co poza samym kompresorem trzeba kupić i jakie zabiegi wykonać? PS. sam kompresor to koszt w granicach 1000-1500 zł (Oczywiście używany) Edytowane 11 Marca 2011 przez zdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.