Nobody Opublikowano 6 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Panowie i Panie! Jest problem. Pewnego zimowego wieczoru (gdzieś tak przy -20 stopniach) musiałem opuścić szybę w mojej QPcie... I usłyszałem tylko głośne trzaśniecie - szyba nieco opadła, ale tył dużo bardziej niż przód... I jakby tego było mało nie chciała już podejść do góry (w dół z resztą też nie schodzi). W związku z tym, że jest już w miarę ciepło za dnia (nie dysponuje garażem), a Krzywa już blisko, postanowiłem wreszcie coś z tym zrobić... I tu pojawił się problem:help: Mianowicie: za Radzieckiego Boga - nie mogę zdjąć boczku! Wszystko puściło, poza tymi 2 torx'ami pod klamką Są tak objechane (brawa dla poprzedniego właściciela po raz kolejny), że niczym już tego nie odkręcę. I teraz pytanie: w co te śruby są wkręcone? Wchodzą w blachę drzwi bezpośrednio, czy w jakiś plastik? I najważniejsze - co jest pod spodem? Bo tak sobie myślę, żeby rozwiercić to dziadostwo (boczki i tak chciałem wymienić), tylko nie wiem, czy przypadkiem czegoś nie spierrrdaczę. Sugestie / porady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 6 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 są wkręcone w metal jak rozwiercasz to uważaj żeby tam szyby nie było w tym czasie ale jak boczki będziesz wymieniał to pokusiłbym się o neorozwiercanie tylko nacięcie główek jakąś kątówką lub coś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 6 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 sprobuj za wszelka cena jakos sie dobrac do glowek tych srub... sprobuj wbic mozliwie najostrzejszego torxa, naciac albo nadpilowac glowke. jeski okaze sie ze nic nie pomoze to zainwestuj w jakies ostre wiertlo i proboj delikatnie wiercic. musiz pamietac za za glowka jest jeszcze kawalek sruby ktora jest wkrecona w metal. zazwyczaj takie polaczenia srubowe wystarczy tylko ruszyc a dalej idzie w palcach... jak juz bedziesz zmuszony wiercic to postaraj sie wkrecic wiertko w srube zeby bylo dosc solidnie i wtedy lewe obroty... moze sie uda. jesli nie to po kawalku proboj wiercic ale bardzo delikatnie. przede wszystkim ostre wiertlo. podobny temat przerabialem u siebie z jedna sruba ale u mnie torx wystarczyl. a jesli chodzi o szybe to najprawdopodobniej prowadnica od mechanizmu wyskoczyla ci ze slizgu albo szyba wyskoczyla ze slizgu. jesli tak to zrobisz to od reki w 3 minuty a innej mozliwosci usterki raczej nie widze. powodzenia i napisz jak ci poszlo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 6 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Nawierć potem nagwintuj wkręć śrubę , skontruj i wykręcaj , ja tak kiedyś robiłem w aucie innej marki , tylko nie wiem czy masz tyle miejsca i ten torx jest na tylr gruby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.