Tomski Opublikowano 5 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Witam Wszyscy wiemy co sie dzieje na rynku moto i jak kilka lat temu folia do przyciemniania szyb robila furore tak teraz widac coraz wiecej aut oklejonych matem,chromem czy tez carbonem.Zalozylem temat aby uslyszec wasze opinie,sugestie w montazu moze jakies tricki,bo wiem ze kilku z was liznelo temat.Ja osobiscie nie mam nic przeciwko folii,nie musi dla mnie to byc tworzywo prwadziwe.Postanowilem sprobowac i kupilem kawalek.Podlozem do eksperymentu byla moja nokia gdzie 24k zlota obudowa :wink: znudzila mi sie.Zakupilem kawalek i mysle ze wyszlo ok.Uzylem folii 3M i suszarki do wlosow mojej zony (czasem sie przydaja...zony:mrgreen:).Potem zakupilem wiekszy arkusz ale no name i zrobilem kierownice.Nie jest zle ale uwazam ze podrobka byla gorsza w montazu i juz jej nie kupie.Zapraszam do ogladania i polemizowania. Aha powstala taka fobia i mysle co tu jeszcze okleic...chyba padnie na lodowke:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 5 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Artysta plastyk nam tu rośnie :drunk: Jak na domową robotę i na pierwszy strzał wyszło konkretnie .... wyświetlacz też będzie w karbonie ?? :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 5 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 no ja tobie powiem ze mam teraz zrobiony dach folią3M na czarno wygląda to dobrze i napewno tansze od lalierowania a nawet jest odporne na promienie uv koszt oklejenia był 200 zą z folią to za tą kase kupiłbym materiał a jeszcze mój czas na zrobienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 .... wyświetlacz też będzie w karbonie ?? Mordulec narazie to jest tam tona kurzu z kieszeni Nie mam juz sily tego rozbierac bo sama zmiana zajmuje duzo czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 5 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 .... wyświetlacz też będzie w karbonie ?? to tapeta..........."piaski Sahary":mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 5 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 mogę Ci podesłać karbon z tapetek HTC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 5 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Nie przepadam za karbonem, ale kiera wyszła profesjonalnie. Jak to nie jest takie trudne to chyba kupię tej folii na maskę, dach, tylną klapę, okleję, prysnę klarem, będzie karbonowa lodówka Wczoraj zrobiłem z nerek M5 nerki shadow, ale może za miesiąc, dwa okleję karbonem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 5 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Kierownica faktycznie konkret, i to jak piszesz folia nie oryginalna. Ogólnie podoba mi się karbon, ale ja u siebie mam aluminium, które też mi się podoba, dlatego nie zmieniam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 5 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 chyba kupię tej folii na maskę, dach, tylną klapę, okleję, prysnę klarem, będzie karbonowa lodówka Jak masz robic takie poważne mody to pomyśl o prawdziwym włóknie. Brodeer to robił i efekt miażdży systemy. Ja folię naklejałem na tylny dyfuzor, malowałem lakierem bezbarwnym i efekt raczej mizerny. Splittery carbonowe na przednim zderzaku prezentują się milion razy lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 5 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Widziałem Brodeer'a E36 na żywo i mam kierę od niego, więc na pewno taki karbon jest ciekawszy, ale ja to raczej napisałem z żartem, myślę że seria 5 i 7 niebardzo nadaje się do takich tuningów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 malowałem lakierem bezbarwnym i efekt raczej mizerny I co Forest nie popekalo nic po lakierowaniu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micnic Opublikowano 5 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Widziałem Brodeer'a E36 na żywo i mam kierę od niego, więc na pewno taki karbon jest ciekawszy, ale ja to raczej napisałem z żartem, myślę że seria 5 i 7 niebardzo nadaje się do takich tuningów. Nie no proszę Cię. E39 to dobra baza do modów, w tym carbonowych 7er wiadomo, wogóle bym nie ruszał I co Forest nie popekalo nic po lakierowaniu ? Popękać nie popękało ale carbon trochę się zgubił i wygląda raczej mizernie (to pisałem ja, Forest. Piszę z konta Micnica bo nie pamięta swojego hasła i nie może sie wylogować ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 5 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 super wyszla kiera, teraz jeszcze listwy i bedzie bajera wuswietlacza i innych rzeczy nie oklejaj bo bedzie za duzo carbonu a to tez niedobrze wyglada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 6 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 No ja zachorowalem na carbon, pieknie to wyglada. Tyle, ze ja sie decyduje na prawdziwe wlokno. Jak dla mnie to prawdziwy carbon zawsze bedzie wygladal o niebo lepiej niz nawet jakies super sztuczne drewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 6 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Tez chce powalczyc z folia carbonowa ale bardziej mnie interesuje jak ona zachowuje sie na zewnetrznych elementach auta i czy jest problem z jej polozeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Tez chce powalczyc z folia carbonowa ale bardziej mnie interesuje jak ona zachowuje sie na zewnetrznych elementach auta i czy jest problem z jej polozeniem. Sluchaj jeszcze nie sprobowalem na zew elementach ale podejrzewam ze kladzie sie tak samo.Oczywiscie trudniej jest kiedy elementy sa bardziej skomplikowane.Ale dach czy maska mysle ze nie sprawia duzo klopotow:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 6 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Rozwarzam obklejenie relingow, listew bocznych, grilla, hokeja pod przednim zderzakiem i elementu w tylnim. Generalnie elementy nieduze i teoretycznie proste i gladkie. Boje sie tylko, ze syfu moge narobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Boje sie tylko, ze syfu moge narobic EEee tam,nawet jak ci sie zagnie folia to po ponownym podgrzaniu ja wyprostujesz albo zerwiesz calkowicie i nie bedzie sladu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 6 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 A ja dziś widziałem, jak Mpakiet'owy zderzak przedni z włókna poszedł w drzazgi Ziomek podjechał do mnie na stację, nie wyrobił się i zaliczył rurę osłaniającą dół dystrybutorów. Widok smutny, ale tak się kończy popisywanie się przed niuniami wozem, nad którym się nie panuje. Co do tematu - jak dla mnie włókno i tylko włókno. Nie obrażając nikogo - oklejanie folią, kojarzy mi się z agrotuningiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 6 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Jak dla mnie agro to zbyt mocne okreslenie wg mnie do srodka folia jest calkiem ok, byle nie mieszac folii i oryginalu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Agro nie pasuje do folii.Jest ok wew jak i zew.Ja na ulicach spotykam 1 auto dziennie ktore ma zrobiony element lub jest cale oklejone przewaznie czarny mat lub bialy mat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Co do tematu - jak dla mnie włókno i tylko włókno. Nie obrażając nikogo - oklejanie folią, kojarzy mi się z agrotuningiem. pewnie jakbys zobaczyl listwy wewnetrzne w moim bylym e46 to zmienilbys zdanie bo kazdy kto widzial mowil ze super wygladaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 A co sadzicie o hydrografice? Widzial to ktos kiedys? Znalazlem firme na allegro i zastanawiam sie nad takim wyjsciem, ale nie wiem jak to sie prezentuje na zywo. http://moto.allegro.pl/hydrografika-carbon-bmw-e30-e34-e36-e46-e39-m3-m5-i1476164946.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Ostatnio było na ten temat na tvn turbo, gościu, który to robi mówi, że efekt jak oryginal i dużo trwalsze niż folia, można np zrobic pokrywe silnika, bo wytrzymuje wysokie temperatury... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Mi chodzi jak wszyscy wiedza o listwy wewnetrzne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.