borys_opole Opublikowano 2 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Witam mam problem z gazem a mianowicie chodzi o to ze jak jade na gazie i dam mu pedal gazu na maxa bo chce np. wyprzedzic auto to zaczyna mi pipkac i przelacza sie na benzyne a tak sie dzieje roznie przy 5 tys/6 tys obrotach co jest przyczyna ?a na benzynie chodzi idealnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 2 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Moze reduktor już nie wyrabia przy takich obrotach i przerzuca na benzynę , zresztą kto kręci auto na LPG pod samą odcinkę ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 2 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 .... albo jest niedogrzany. Wskazówka temp jest w pionie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borys_opole Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 ta temperatura jest taka jak powinna byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 3 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 -Reduktor za słaby lub się kończy. -Za małe fi przewodu gazowego pod podłogą. -Zamulone wtryski -Brak kontroli nad wtryskami w górnym zakresie obrotow przez złą adaptacje i punkty mapy lpg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borys_opole Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 czyli jak bym pojechal do jakies dobrej firmy gdzie robia gaz to powinni mi to zrobic ale czy koszt duzy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 3 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Jesteś z Opola? Podjedź do Brzegu Tomcar. Autogaz Starobrzeska 71, Brzeg 77 444 02 03 Moi znajomi, jak ktos pyta o gaz to tylko tam ich wysyłam. Warsztat prowadzą dwaj bracia, spoko goście, zawsze cos doradzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borys_opole Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 ok wielkie dzieki jak bede przy sianku to napewno tam podlece a wlasnie jeszccze jedno pytanie jakie najlepiej kupic klocki i tarcze na przod w przystepnej cenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 3 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 tak sie dzieje roznie przy 5 tys/6 tys obrotach to chyba normalne, każdy gaz się przełączy na benzynę przy takich obrotach, bo inaczej nie będzie odcinki i przekręcisz silnik. Danich miał taką akcję i pamiętam kiedyś mi to tłumaczył o braku odcinki na gazie. Tarcze i klocki mają być dobre czy tanie, bo raczej jedno z drugim nie idzie w parze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borys_opole Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 mozliwe ze z tym gazem tak jest. a z tymi hamulcami to takie srednie zeby sezon lub dwa wytrzymaly bo potem i tak bede przerabial auto to je zmienie na lepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 3 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Bardzo dobre, to Lucas, ATE, ale drogie. Średnie to np. TRW, Zimmermann, Brembo, ceny tak ok. 150zł za szt. Meyle też nie najgorsza firma. Klocki licz w okolicach 100zł. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 3 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Dopiero przeczytałem że masz E36, podawałem ceny do E39, więc możesz nastawić się na trochę niższe ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borys_opole Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 ok dzieki za nazwy firm ta E36 po lekkim dzwonie dlatego musze zrobic hamulce sprzodu chlodnice od klimy i szukam taniego zderzaka gdzies Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdr Opublikowano 3 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Co do gazu to tak jak piszą wyżej.. jak miałem lpg w swoim m40 to przy 6 tys obrotów jakoś zaczynał migać przełącznik i załączało benzynę przy czym było lekkie zmulenie (zwykły gaz) Wyprzedzaj na 4-5 tys nie na 6-7 bo nawet jakbyś miał odcinkę.. na sekwencji z tego co wiem takowa jest to mógł być się zdziwić jak już chcesz zjezdzac przed auto a tu nagle odciecie i lekkie zwolnienie ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 4 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Na sekwencji odcinka jest na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borys_opole Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 pojade do tego brzegu to zabacze co mi powiedza bo ten gaz czasami nawet przy 3-4 tys sie przelacza jak mu sie podoba i to mnie denerwuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak Opublikowano 9 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 wyjaśniło się coś? Moja instalacja ma już przejechane prawie 70 tys. kilometrów i pare razy zdarzyło mi się, że podczas dynamicznego wyprzedzania przełączyła się sama na benzyne. Ja również obstawiam reduktor lub wtryski. Jedno i drugie można zregenerować, więc nie ma problemu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borys_opole Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 nie jeszcze nie dopiero ja w sobote zloze i wtedy bede myslal mam tylko nadzieje ze nie beda duze koszta.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 oryginalny zestaw do regeneracji reduktora kosztuje cos ponad 100 zl, a regeneracja 6 wtrysków i calej listwy to ok 300 zl, wiec tragedii nie ma:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borys_opole Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 300 zl to nie ale zeby to bylo to, bo wiesz zrobie to co napisales a potem sie okaze ze dalej jest ten sam problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 racja, najpierw lepiej udac sie do gazownika, podpiac pod kompa i bedzie wszystko jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borys_opole Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 a orientujesz sie w cenie podpiecia pod komputer? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 nie pamietam dokladnie, ale za regulacje płaciłem chyba 60 zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borys_opole Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 eee to luzno:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 i co byłeś na tmym kompie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.