kozin09 Opublikowano 2 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Szykując felgi do sezonu zauważyłem, że się utlenia aluminium. Czy jest jakis sposób by sie tego pozbyc? Nie wiem dobra pasta do felg i jechane czy cos innego? Tak to wyglada P1010107.jpg P1010108.jpg P1010109.jpg P1010110.jpg P1010111.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 2 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Jeśli dobrze widzę to lakier zaczyna odłazić od felgi .... raczej nic z tym nie zrobisz bo to jest pod powierzchnią lakieru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 No to d*pa A co moze być tego przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 2 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 chlorek sodu na drogach zima i slaby lakier na feldze 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 2 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Dokładnie, a tak jak Mordulec napisał jest pod klarem, więc musisz się przyzwyczaić. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 2 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 widze u ciebie ze to jest lico kopiowane musisz znales firme gdzie mozna dac do ponownego kopiowania lica a potem cała felga do pokrycia klarem a najlepiej na proszek bezbarwny bo proszek jest twardszy od zwykłego klaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 2 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Jeśli takie kwiatki dzieją się pod lakierem bezbarwnym to muśze przyznać że chemiczne przygotowanie powierzchni przed malowaniem było gorzej niż kiepskie. Czy ta felga to chińczyk? Warstwa chemiczna antykorozyjna utrzymuje felge bez korozji nawet jak odpadnie lakier i to przez spory czas. Nie stosuj NaOH bo to będzie koniec felgi a i kwas azotowy na niewiele sie zda więc pozostaje mechaniczne usunięcie póki płytko. Myślę że toczenie po licu,kopiowanie będzie drogie(jeśli zrobi to specjalista)lub ryzykowne jeśli to będzie toczenie na własną ręke. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 2 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 zgadzam się z dzikim kopiowanie morze byc drogie a jakbys całe fele dobrze wyszlifowałi jeszcze raz pomalował poprostu prysnąc na inny kolor napewno to będzie najtansze rozwiąznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 2 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 niestety to chyba bedzie najlepsze rozwiazanie... szkoda takich felg... ja na twoim miejcsu przeszlifowal je samemu i prysnal na nowy kolorek albo oddal fachowcom zeby zrobili to samo 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 No to lipsztyk, zobaczymy co się bedzie działo. Czy oryginał to nie wiem, znajomy gumolep twierdzi że tak(?), ale nie traktuje tego poważnie. Popytam jeszcze jakiegoś dobrego fachmana jak znajdę czasu troszke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 2 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 A ja bym je spolerował tylko z tym wiąże się większa dbałość o felgę. Ryzyko jest duże bo podejżewam że to jest chińczyk więc lakier na łączeniu granicy powierzchni polerowanej i lakierowanej będzie odłaził jak wściekły skoro juz to się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 No nic, zobaczymy Panowie. Może to bedzie dobra okazja do pomalowania felg, chyba jedyne rozsądne wyjście. Narazie pocieszam się tym, że jak felga jest na aucie to trzeba się przyjzec by to zauważyć. W sumie jedna fela ma wiecej tego dziadostwa a pozostałe 3 sa w lepszym znacznie stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 3 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Może nie będzie tak źle .... z tego co pamiętam to u mnie w E30tce też tak się zaczęło ale przez 5 lat postęp tego był niewielki .... moim zdaniem najczęściej lakier odłazi od jakichś mechanicznych czynników czyli uderzenie np jakimś kamieniem .... i potem coś takie pojawia się po myciu na myjni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy Opublikowano 9 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 tak jak piszą koledzy klar Ci zszedł i bedzie ci sie utleniać felga, daj do jakiegos dobrego lakiernika to ci zetrze klar i położy nowy. Klar Ci zszedł z felgi ponieważ był jakis ubytek na lakierze np. od kamyczków i tak sie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.