Kosa Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Musisz chyba wyciągnąć -cała puchę nagrzewnicy wraz silnikiem wentylatora nadmuchu bo jest inny w wrsji bez klimy dodatkowo jest tam filtr kabinowy (ale niezawsze nie w każdej wersji) -włacznik klimy i kable -spreżarkę klimy wraz z mocowaniem do bloku silnika i 4 śruby -chłodnicę klimy wraz z wentylatorem i mocowaniami -przewody te które ida od sprężarki do środka auta i wymiennika -przewody idace ze sprężarki do chłodnicy klimy -skraplacz - zawory -trójnik nad skraplaczem -wiazkę elektryczną łaczącą czujniki idzie od zaworu koło skraplacza sprężarki chłodnicy klimy aż do auta po prawej stronie z wiazką od silnika i kompa pod kierą trzeba to rozplatać i odseparować wiazkę klimywraz kostkami przyłaczeniowymi -no i najlepiej chłodnicę wody z czujnikiem lub sam czujnik -dodatkowe koło pasowe napędu spreżarki klimy IS (m42) ma pasek wieloklinowy napędu klimy bo będiesz musiał wymienić koło na sprężarce klimy na normalny pojedyńczy pasek klinowy jaki masz u siebie do napędu alternatora i wspomagania rozważanai czysto teoretyczne też myślełaem o tej klimie ale troche zabawy jest, a nie wiem czy jest jakis dobry warsztat we wro który by to założył, ponieżej 1500 , wiec postanowilem ze chyba lepiej wyjdzie kupic nastepne autko z klima Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.