młody04 Opublikowano 1 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Witam! Od pewnego czasu posiadam <bmw>e32 730 benzyna+LPG sekwencja i jakiś czas temu zaczęła dużo palić... dużo to znaczy wiele więcej niż przed tym jak jej obroty zaczęły falować, gdy jest zimna przy 2tys obrotów się dusi a gdy się już rozgrzeje to do 4tyś obrotów i zaczyna przerywać i później dopiero dostaje power'a. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 1 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 a Może to sonda lambda???????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młody04 Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 hmm też tak myślałem lecz nie mogłem jej w ogóle znaleźć i tego co się orientuje to powinny być dwie sondy jedna przy katalizatorze a druga właśnie nie wiem gdzie lecz tej przy kacie też nie widzę ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 1 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Dusi się na benzynie czy gazie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młody04 Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 na gazie chodź na benzynie czasem też się dusi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 1 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 a może coś z dolotem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młody04 Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 sprawdzany.. wszystko ok... jutro zrobię reset DME może to coś da. jak myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 3 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 najlepiej to się podepnij pod kompa powinno wykazac jaki jest problem ja bym stawiał na którąs z sond lambda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 5 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Witam, Jeżeli jest to silnik m30b30 to sonda jest jedna, przed katalizatorem. Warto sprawdzić czy w dolocie nie ma nieszczelności. Często są w okolicy silniczka krokowego. Poza tym kable zapłonowe, paluch rozdzielacza, sam rozdzielacz, świece zapłonowe. Jak nie wiesz jak to posprawdzać to napiszę w następnym poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi 735 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Witam,ja też mam problem z moją BMW 735 il Tydzień temu chciałem sobie założyć filtr stożkowy i jak to przy zmianach zawsze coś się ruszy. Założyłem filtr stożkowy i od tego momentu jak przeciągam obroty na 3-4 tysiące i wrzucam luz to obroty zatrzymują się na 3-4 tysiącach lub falują na tej wysokości ,gdy hamuje to obroty spadają do 1000-1500 a gdy jadę naprawdę wolno 20-30h to obroty są takie jak mają być(to wtedy jest ok). Na wolnych obrotach jest wszystko ok nie falują.Umyłem przepustnice i przepływomierz,rury gumowe są szczelne bo patrzyłem,wymieniłem kable i dalej jest tak samo. Jak wiecie o co chodzi to piszcie8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.