fakto Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Powiem szczerze jezeli chodzi o moje bmw to mam dwie lewe rece... problem polega na tym ze moje auto cholernie zaczelo sie grzac... problem jest o tyle powazny ze po przejechaniu 3 km wskazowka jest na czerwonym polu... , a plyn w chlodnicy zaczyna sie ulataniac w szybkim tempie... Co moze byc tego pczyczyna >? Albo jakie moga byc tego rpzyczyny , Prosze was o pomoc , pozdrawiam i zgory dzieki, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 nie dopuszczaj do czerwonego pola chyba że w najlepszym przypadku chcesz stracić uszczelkę pod głowicą lepiej sobie zrobić saune niż silnikowi :evil: a temat wałkowany już był wielokrotnie, "użyj szukaj" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Nawet nie jezdzij ... Sprawdz termostat , odpowietrz caly uklad ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meles Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Ja mam podobnie, tyle, że wskazówka stoi pionowo. Płyn wycieka przez wężyk przelewowy zbiorniczka wyrówawczego. W kilku warsztatach powiedzieli, że to może być powodowane wzrostem ciśnienia w układnie chł.. Tylko ja nie wiem co może być przyczyną. Sprawdzałem cały układ razem z pompą wody. Kazali też sprawdzać twardość węży układu, ale nie wiem jak twarde powinny być. Moje są tak twarde przy nagrzaniu, że trudno jest zgnieść jedną ściankę z drugą. Nie wiem czy to dobrze, czy źle. Acha! Czy po otwarciu termostatu przewód prowadzący od termostatu do chłodnicy jest lekko chłodniejszy niż inne, nie sprawdzałem termostatu (czy się otwiera przy właściwej temp.), więc to może być jego wina... Układ jest odpowietrzony. PS. Zmień temat na np. "Przegrzewanie beemki.", lub "Problem z przegrzewaniem. ". Łatwiej będzie znaleźć temat później. PS2. Sorry, że się wtryniam w temat, ale mam podobny problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 jeśli na zimnym stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym jest prawidłowy to nie może wywalać płynu przez wężyk odpowietrzający :evil: u mnie też tak jest i............. przedmuchy ciśnienia do ukł chłodzenia, czyli uszczelka pod głowicą, powąchaj płyn w zbiorniczku czy nie wali benzyną albo czy nie ma oleju w wodzie i odwrotnie PS i po to są spoty żebyście mogli się skonsultować na żywo <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meles Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 jeśli na zimnym stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym jest prawidłowy to nie może wywalać płynu przez wężyk odpowietrzający Płyn ucieka tylko na gorącym silniku. Prosze mnie nie strasz tylko, że to uszczelka pod głowicą. :lol: Piszesz, że u Ciebie tez tak jest. Skąd dokładnie wiesz, że to uszczelka? Może korek jest nieszczelny? Specjalnie przed odstawieniem na kobyłki zmieniałem płyn i przejeździłem jakieś 500 km. Nie było żadnych zmian w stanie płynu (zapach, kolor). Może za mało przejechałem. Ja jeszcze tylko mam nadzieję, że korek jest nieszczelny (wiem, że głupie, ale tonący brzytwy...). :wink: PS i po to są spoty żebyście mogli się skonsultować na żywo Ja wiem, że po to są spoty, ale... jak mam przyjechać czymś takim!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Jezeli auto sie nagrzewa i wtedy Ci wywala plyn to musisz miec zapowietrzone auto ... Nawet nie bedzie Ci jezdzic tak jak powinno , bedzie zamulone itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakto Opublikowano 30 Czerwca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Widzisz wlasnie, auto jedzie normalnie , jak sie nagrzeje to woda zacyzna kipic przez korek od chlodnicy... tak jakby zaraz mial wyskoczyc... , weze sa cholernie twarde, i niczego nie ma w chlodnicy sama woda, ale chcialbym wiedziec zanim oddam sie do jakiegos mechanika zeby mnie nie skroil za ostro i nie wyrolowal, a nastepna pytanie to gdzie ewentualnie mozna to zrobic tanim kosztem , moze ktos z was sie w to bawi ? Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 A odpowietrzałeś go porządnie, kilkakrotnie jak był nagrzany? Zobacz czy leci powietrze czy nie z odpowietrznika. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 witam Dwa dni temu mialem to samo.Czerwone pole po kilku minutach jazdy>Padla pompa wodna.Wymienili bo ja wiem gdzie sie wsadza kluczyk i leje benzyne :lol: i wszystko gra.wskazowka idzie na polowe tak jak bylo przedtem.pozdr <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakto Opublikowano 30 Czerwca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Dobra powiedz mi gdzie to sie odpowietrza i jak to sie robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meles Opublikowano 1 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Co do sprzęgła wiskotycznego to wiem, że jest do wymiany u mnie, jednak wskazówka temperatury płynu chłodzącego jest zawsze w pionie. Mimo to płyn ucieka sobie przez wężyk przelewowy. Zastanawia mnie teraz jak powinno się dobrze odpowietrzyć. Czy zamykać korek i tylko odkręcać śrubkę odpowietrznika na termostacie, czy może robić to przy odkręconym korku? Jak długo czekać przy odpowietrzaniu? U mnie od razu wypływa płyn i praktycznie nie ma żadnych bąbelków powetrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 1 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Meles odpowietrza się na gorącym silniku więc na pewno przy zakręconym korku ( inaczej by ci wywaliło płyn ) są tylko trzy możliwości że ucieka przez wężyk przelewowy ( oczywiście na zimnym poziom płynu nie więcej miż max ): 1. nie otwiera się termostat, zbyt wysokie ciśnienie i korek czyli bezpiecznik puszcza ( sprawdzić dolną rurę chłodnicy jak zimna to termostat do wymiany ) 2. uszkodzony korek i mimo dobrego poziomu i ciśnienia płynu przepuszcza 3. walnięta uszczelka pod głowicą i są przedmuchy do płaszcza wodnego i powstaje takie ciśnienie w układzie że korek puszcza ( nie musi być oleju w wodzie ani odwrotnie) z regóły czuć benzynę w płynie chłodzącym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 17 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Zeby wykluczyć uszczelke to zwyczajnie sprawdz sobie cisnienia w garach 10-11 atm to ok.(różnicą do 0,5 atm miedzy garnkami sie nie przejmuj. ja obecnie mam kłopot z grzaniem.wczesniej padło mi visco i w korku sie grzał.prewencyjnie wymieniłem sobie tez pompe wody i termostacik.ten ostatni (nowy) tak sie bał otworzyc ze nawet przy 130st c był zamkniety-reklamuje termostacik ale w garach mam juz po 16 atmosfer io dziwo uszczelki pod głową nie wydmuchało(padły uszczelniacze zaworów Koszt niewielki ale roboty duzo naszczeście mam magika który wymieni bez sciagania głowy.czerwone pole to natychmiastowy stop inaczej klapa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roza Opublikowano 24 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 witam mam identycznie ten sam objaw i nie wiem o co z tym chodzi. mam pytanie jak odpowietrzyć układ chłodzenia niech ktoś napisze szczegółowo.... PROSZE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 witammam identycznie ten sam objaw i nie wiem o co z tym chodzi. mam pytanie jak odpowietrzyć układ chłodzenia niech ktoś napisze szczegółowo.... ja odpowietrzałem już swoją - zaraz po zakupie WEDŁUG KSIĄŻKI: 1. Podnosisz maskę na ciepłym silniku (nie musi być gorący ) 2. Otwierasz korek od chłodnicy (uwaga na chlapanie !! ) 3. Nalewasz pod sam czubek płynu do chłodnicy 4. Odkręcasz śrubkę odpowietrznika na termostacie (uwaga na chalapnie !! ) 5. Patrzysz w miejsce odkręconej śrubki czy leci już sam płyn czy dalej bąbelki Jeśli cieknie już sam płyn to zakręcasz śrubkę i sprawdzasz stan płynu w zbiorniczku, ewentualne niedobory uzupełniasz. 6. Zakręcasz korek od chłodnicy. 7. Zamykasz maskę. 8. Cieszysz się sprawnym autkiem <bmw_1> Ja robiłem tak krok po kroku i teraz mimo korków i temp. cały czas wskazówka na środku i ani drgnie <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roza Opublikowano 25 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 dzięki wielkie dzisiaj sie za to zabiore tylko muszę sie troszke przespac bo po pracy jestem <bmw_3> <bmw_3> <bmw_1> <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 25 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Proponuje to wrzucic do działu Buma Serwis. Tylko dopisac jeszcze tak gwoli ścisłości ze robi sie to na wlaczonym silniku. silnik ma być zgaszony.przynajmniej w m40 :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.