Dziki Opublikowano 22 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Czy możecie podać jakie wartości macie w pozycjach: F.2 (1955) G (1470) O.1 (1400) O.2 (650) w dowodzie rejestracyjnym? Jak to się ma do ciągania przyczepy? Krążą rózne przepisy i w wielu przypadkach różne interpretacje i juz zgłupiałem. Od 3lat ciągam niewiadówkę o DMC 750kg bez hamulca najazdowego. Sugerowałem się nie przekraczaniem DMC dla całego zestawu .DMC auta+DMC przyczepki 1955+750 co daje 2705kg a DMC zestawu do 3500kg więc sporo zapasu.Tymczasem pozycja O.2 mnie blokuje ale w sumie z jakiej strony?To fiat 126p,poldek,kredens ciaga niewiadówkę i ok a ja bmką nie mogę bo mam tam ograniczenie 650kg? Juz zgłupiałem. Ktoś z Was siedzi bardziej w temacie przepisów ciągania przyczep?i pozycji w dowodzie rej.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probin Opublikowano 2 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Ja mam: F.2 - 2075kg G - 1565kg O.1 - 1600kg O.2 - 750kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 2 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 U mnie (Touring): F.2 - 2160kg G - 1635kg O.1 - 1600kg O.2 - 750kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 2 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Wiem że trochę nie ten bumer ale u mnie: F.2 - 2220kg G - ---- O.1 - 1600kg O.2 - ---- Nie mam haka wiec brakuje tych dwóch pozycji ale masy są podobne jak w E34 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Dzięki chłopaki za info. Wynika z tego ,że im cięższy holownik to tym większe DMC przyczepki którą można ciągnąć(producentckie założenie). W sumie to już się temacik nieaktualny zrobił: Jak ostatnio sprawdzałem na tabliczce znamionowej przyczepy to musiałem być jakiś zamroczony :drunk: i to fest ,że zobaczyłem tam DMC 750 kg. Bo zastanawiało mnie dlaczego przez 3 lata wojażowałem po kraju z przyczepką i byłem taki spokojny o papiery a raptem niedawno się znerwiłem( to do mnie nie podobne:) Zrobiłem drugie podejście do tabliczki znamionowej przyczepki no i już masa to 450kg:) 4ka mi się "upaprała" i wyglądała jak 7ka Wniosek-kapkę mniej browara bo nie zawsze można ostrość wyregulować BTW. Przy tej okazji dowiedziałem się jak zakombinować by zmienić parametry w przyczepce legalnie gdyby faktycznie DMC przyczepy przekraczało pozycję(info od diagnosty:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.