///M3 Opublikowano 21 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Panowie od jakiegos czasu lekko zaczyna mi rzęzic kat.. silnik to M50B25 nie bardzo sie znam na tym jakie tam akcje z sondami lambda sa itp i dlatego takie pytanie czy moge spokojnie wyciac kata i nic sie nie zmieni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 21 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 możesz wyciąć, myślę że jest już i tak styrany, ale wstawiając jakąś rurkę lub strumienicę dźwięk z silnika się troszkę zmieni na gorsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 21 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Ja nie wycinałem-rzęziła mi tylko puszka zewnętrzna przy pewnych obrotach-pospawałem i cisza. Stan katalizatora sprawdzajcie na analizatorze spalin i ewentualnie gdy są wyczuwalne spadki mocy a nie na oko-zresztą jak kto woli. Sondę masz jedna przed katem wiec potem wstawiasz rurkę lub środkowy tłumik i będzie dobrze. Do dzwięku się przyzwyczaisz i do smrodu spalin myślę ,że też choć u mnie był to zanaczący argument by kata się nie pozbywać nie mając żadnego innego argumentu na potwierdzenie jego niesprawności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 21 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 ja tam wyciełem i wstawiłem strumienice od subaru jest troszke inny dzwięk wydaje się bardziej rasowy ale mocy raczej nie przybyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nogus Opublikowano 21 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Sprawdz może to obudowa wydaje dziwne odgłosy , ta osłona katalizatora lubi brzęczeć . Jeśli będziesz już wycinać to wstaw rurkę bo dodawanie strumienicy mija sie z celem , nic nie daje a zaszkodzić może. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 21 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 ja tam wyciełem i wstawiłem strumienice od subaru jest troszke inny dzwięk wydaje się bardziej rasowy ale mocy raczej nie przybyło Strumiennice i inne wynalazki turbo-mega-hiper dopalacze mające przyspieszyć wylot spalin .... nadają się do aut z turbiną pod warunkiem że ktoś to dokładnie policzy wydech i go wyspawa od kolektora aż po końcowy. W beemkach raczej się nie poprawia fabryki , bo to projektowali ludzie którzy znają się na tych sprawach , wszelkie rzeźby typu tutaj stożek a tam strumienica kończą się najczęściej pokaźnym spadkiem mocy ..... świetnie to widać na hamowniach np na zlocie w Toruniu większość porzeźbionych M50B25 w garażu u pana Henia zamiast 192KM z trudem pokazywało 160KM .... i były wielkie dramaty właścicieli którzy nie dowierzali w swoje wydruki. Ja mam u siebie wycięte oba katalizatory i wspawane identycznej wielkości/pojemności tłumiki ...... efekt na hamowni 204KM (218KM Fabryka) i 298Nm (290Nm Fabryka) ... efekt jest prosty układ został odetkany silnik zyskał na elastyczności przybyło 8Nm a koników no cóż trochę z wiekiem się rozbiegło .... niemniej jednak to całkiem przyzwoity wynik jak na 18 letnie auto Więc katalizator jak najbardziej można wyciąć , ale w jego miejsce należy wspawać coś podobnych gabarytów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 21 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 no własnie dlatego ja niewierze w takie bajki ze po wycięciu kata auto ma większom moc i mniej pali napewno jest to troche lepiej dla silnika bo po dwustu tysiach i tak jest nic niewarty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 a co wy na to zebym wywalił katalizator i poprostu rure wstawił ? to nie osłona bo osłony nie mam zadnej .. wiec to musi byc kat... raz rzęzi raz nie.. wiec jak mam robic to od razu powiem mechanikowi ze out z katem wiec wycinac ? nie bedzie wiecej palic przez tą sonde ? oczywiscie wsadze rurke poprostu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 21 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 rozetnij kata jak puszkę ze szprotami , bebechy OUT , zaspawaj kata i jest gucio:wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 nie no wolalbym raczej wyciać i rurke wstawić tylko nie wiem czy czy warto ... czy nic sie nie bedzie działo ani ze spalaniem ani z pracą auta HELP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 22 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Wstaw rurke. Ale bierz pod uwage ze bedzie chodzilo glosniej, wiec albo rurka, albo tlumik srodkowy (przelot). Upewij sie ze srednice rur w nowym tlumiku beda identiko jak te ktore masz u siebie w ukladzie. Co do wyciecia katow itd. Mam wyciety kat, hamownia pokazala mi 278,5KM, fabrycznie o 7,5 wiecej, wiec jak na 18 letni samochod to nie jest zle. Mysle ze smialo mozna wywnioskowac, ze jezeli uklad robiony jest z glowa to wyciecie kata niczego zlego nie zrobi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 22 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Nie powinno się nic dziać , ja śmiało bym wywalał , zobacz na moją sygnaturę MOJE BYŁE FURY wszystkie w benzynie bez LPG , i z wszystkich wywalałem katy , w kilka tylko wstawiłem strumienice , a w niektóre tylko rurki przelotowe, w odczuciach zero zmian , teraz wycinałem pierwszy raz w Dieslu , dlatego też zaięgałem porady u kolegów na forum , jeżdzę tak już rok i nic się nie dzieje , a jeszcze kata za kilka stówek ożeniłem:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 22 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Mam wyciety kat, hamownia pokazala mi 278,5KM, fabrycznie o 7,5 wiecej Chyba mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 okej to ja wytne i wstawie rurke martwilem sie o sondy Lambda zeby tam spalania mi nie podnosilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 22 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Ja wycinałem M40B18, M42B18, M50B25, M51D25, M52B28 i zawsze szła zwykła rura- leprzy przelot jest Więc tnij- nic sie nie stanie, tylko lżejsza fura bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 witam mialem troszeczke inny problem.moja betka jest troszeczke za niska jak dla mnioe bo puszka po pepsi wchodzi tylko i mysle ze to tego wina ze uklad zrobil sie dziurawy od rdzy.mechanik mi go jakos poprawil i w miejsce kat wstawil kat od e60 ale pewnie to tylko obudowa bo przypuszczam ze w srodku to kuz nic nie ma i czy taka zamiana jest dobra dla auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 od e60 raczej nie robi się takiego czegoś!! lepiej zrobić przelot!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 no wlasnie tez tak sie nad tym zastanawialem to co bylo by lepsza opcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 wstawienie rury w miejsce kata lub puszki przelotowej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 ok tak zrobie a czy przez taka zamiane mogla gorzej choodzic?na pocautku sie ucieszylem bo mechanik powiedzial ze to z kwasowki to myslalem ze cos poprawi w aucie ale widze ze sie mylilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 ale co kwasówka ma co do tego?? hehe mozliwe że będzie źle chodził przez jakiś czas ale powinien się uspokoić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 no minelo juz ponad miesiac,wsadzil mi ten nowa czesc ale za tak nisko ze nawet na troche gorszej drodze to tylko iskry sie sypaly spod auta he he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.