darioital Opublikowano 21 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 M50b25 na seryjnych bebechach wytrzymuje do 250KM a le jest jeszcze opcja na 220km pod warunkiem ze wsadzisz do tego silnika korby,tloki i wał od 2.8 podobno pasują idealnie i zostawiasz ten dolot który masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdr Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 To widocznie moje info byłe fake bo czytałem że powinno wytrzymać 0.5 bara a to przy dobrym strojeniu itd. moc w granicach 283 Koni (+- kilka KM). Jednego nie rozumiem skoro seryjnie wytrzymuje 250 to czemu wymieniać bebechy żeby mieć limit 220 KM? ;D no chyba że miało to być 320 KM PS. z tego co mi wiadomo korba w 2.5 jest mocniejsza niż w 2.8.. Oczywiście poprawiajcie jak coś mówię źle.. po prostu dużo czytam i analizuje ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 22 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Bebechy od 2.8 to wersja bez turbo ,korba w 2.5 jest mocniejsza fakt.Chcesz turbo a wiec czekaja cie niezłe zakupy tj intercoler ,wydajniejsze wtryski,kolektor wydechowy pod turbo na zamowienie ,wydech,wydajniejsza pompa paliwa,samo turbo ,sprzeglo spiekowe itd. w miedzyczasie wyjdzie kilka innych problemow potem to trzeba zestroic nagle cos sie wysra naprawi sie potem jeszcze jakas korekcja programu i suma sumarum hu..a pojeżdzisz bo więcej będziesz stał na warsztacie.SZkoda twojego siana i zdrowia kup lepiej auto z wiekszym motorem np 4.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 22 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Bebechy od 2.8 to wersja bez turbo ,korba w 2.5 jest mocniejsza fakt.Chcesz turbo a wiec czekaja cie niezłe zakupy tj intercoler ,wydajniejsze wtryski,kolektor wydechowy pod turbo na zamowienie ,wydech,wydajniejsza pompa paliwa,samo turbo ,sprzeglo spiekowe itd. w miedzyczasie wyjdzie kilka innych problemow potem to trzeba zestroic nagle cos sie wysra naprawi sie potem jeszcze jakas korekcja programu i suma sumarum hu..a pojeżdzisz bo więcej będziesz stał na warsztacie.SZkoda twojego siana i zdrowia kup lepiej auto z wiekszym motorem np 4.0 No ale twoje pieniądze i zdrowie więc nic mi do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 22 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 SZkoda twojego siana i zdrowia kup lepiej auto z wiekszym motorem np 4.0 Popieram w 100% :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdr Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 No rozumiem.. ale stajesz wtedy obok takiego 4.0 i dalej masz takie same auto jak ktoś inny.. koszt takiego swapa jest niedużo większy od swapa który zrobiłem teraz. Nie sztuka wstawić silnik od vipera i jeździć na dwóch kołach Na pewno większą satysfakcję przyniesie 2.5T niż 4.0i , a przy dobrych zabiegach 4.0 i tak zostanie z tyłu. Ja pytam o możliwości choć koszty też są ważne ale przecież ja wiem że nie zrobię tego za 100 zł.. zresztą straszyli mnie swapem wcześniej że koszty kosmiczne.. a wcale nie było tak kosmicznie.. na pewno sprzedając swoje e36 i dokładając to co dałem na swapa nie kupił bym dobrego 2.5.. Zresztą no satysfakcja z samej modyfikacji też dużo daje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 22 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Ja jeszcze trzy lata temu myslałem sobie co mnie beda jakieś dresy z beemek objezdzać więc dobrze porobiłem ibize cupre na 240Km na początek A wiec autko lekkie masa do przyspieszenia robi swoje.Po pewnym czasie stwierdziłem ze też mi się nalezy porzadne auto i kupiłem BMW mogą mnie objeżdzać leje na to bo mam BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Gpower compressor z M52Tu GpowerCompressor.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Na pewno większą satysfakcję przyniesie 2.5T niż 4.0i , a przy dobrych zabiegach 4.0 i tak zostanie z tyłu. Ale co Ty porównujesz ?? ... na cholere turbo jak masz 8 garów :lol: :drunk: i tak jak Ci darioital odpisał .... do ścigania to sobie kup coś co będzie ważyło pół tony mniej niż Twoje E36 a pod maską będzie koło 200KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 To widocznie moje info byłe fake bo czytałem że powinno wytrzymać 0.5 bara a to przy dobrym strojeniu itd. moc w granicach 283 Koni (+- kilka KM).Jednego nie rozumiem skoro seryjnie wytrzymuje 250 to czemu wymieniać bebechy żeby mieć limit 220 KM? ;D no chyba że miało to być 320 KM PS. z tego co mi wiadomo korba w 2.5 jest mocniejsza niż w 2.8.. Oczywiście poprawiajcie jak coś mówię źle.. po prostu dużo czytam i analizuje ;D zależy o które 2,5 chodzi odnośnie korbowodów :wink::wink: samo wsadzenie bebechów z 2,8 tj. wał,korb,tłoki powinno dac 210-215 KM w silniku o poj 2900cm3, M50B29(taka hybryda wtedy wychodzi) Bebechy od 2.8 to wersja bez turbo ,korba w 2.5 jest mocniejsza fakt.Chcesz turbo a wiec czekaja cie niezłe zakupy tj intercoler ,wydajniejsze wtryski,kolektor wydechowy pod turbo na zamowienie ,wydech,wydajniejsza pompa paliwa,samo turbo ,sprzeglo spiekowe itd. w miedzyczasie wyjdzie kilka innych problemow potem to trzeba zestroic nagle cos sie wysra naprawi sie potem jeszcze jakas korekcja programu i suma sumarum hu..a pojeżdzisz bo więcej będziesz stał na warsztacie.SZkoda twojego siana i zdrowia kup lepiej auto z wiekszym motorem np 4.0 a właśnie ,że bebech z 2,8 to pod turbo bo wychodzi wtedy fajne odprężenie bez używania grubszej uszczelki,najdroższe z tego co wymieniłeś to turbo,świnka i wystrojenie tego,sprzęgło i te inne to bajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vince Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 a ja tam popieram kolege ZDR co to za frajda miec smierdzace serja 4L ... nie ma jak 2.5 Turbo i rasowe ptsss dzieki zaworowi. Nie ma wielu ktorzy podejmoja sie takiego zabiegu. Ale dla tych ktorzy to robia bardziej od kasy wlozonej w auto liczy sie satysfakcja bo o swoje trzeba dbac ja skonczylem kosmetyke zrobilem wlasnie swapa na m52 Kute czesci i mysle ze juz niedlugo przyjdzie czas Uturbienie Pzdro Zdr i Tak trzymaj B.o M.oge W.szystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 ja tam popieram kolege ZDR co to za frajda miec smierdzace serja 4L ... nie ma jak 2.5 Turbo i rasowe ptsss dzieki zaworowi. Hehe to najpierw zrób to turbo a potem stań na kresce .... myślę że jakieś jak to nazwałeś śmierdzące serią 4 litrowe V8 się trafi :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 swapa na m52 ostatnio miałeś M50 ZAKUTE :lol::lol::lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 ostatnio miałeś M50 ZAKUTE ja też się z tym już gubię, była gadka o jakichś 250KM czy jakoś tak, czyli jak dla mnie to już chyba uturbione... Co do tematu, ja myślę że fajnie jest mieć turbo, ale satysfakcja jak zrobisz to sam, ale DOBRZE. Nie tak jak mój jeden kolega założył turbo do f.punto i mówi, że czuje tą moc, jest dużo lepiej niż wcześniej, a naprawdę auto straciło mnóstwo mocy, jak zobaczyłem montaż tego ustrojstwa to uśmiałem się do łez. Tutaj uturboiają wszystko co się da, ale znają się na tym. KOszt zrobienia porządnie turbo w takim motorze o jakim jest dyskusja to co najmniej 10tyś.zł. Jeśli twierdzisz że to mało, to zazdroszczę zarobków, a jeśli uważasz że zrobisz to za np.2tysie to na pewno nie tak jak powinno być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Dokładnie tak jak pisze Patryk AMEN hehe Koleś o którym pisałem robi to z zamiłowania i hobby. Ma do tego warunki więc się bawi sam. Potem tylko stroi ECU i jazda. Pojechał raz na hamowanie i strojenie z 3 zestawami wydechów żeby dobrać ten właściwy. To jest frajda!! <bmw_1> Przykładowy zestaw kompresora do M50B25 np. Madsen M62 to jest wydatek rzędu 7-9 tys zł. A gdzie reszta? Ale co by nie było ja tam 3mam kciuki za projekt!! bmw_beer<bmw_2>bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Ale co by nie było ja tam 3mam kciuki za projekt!! ja oczywiście też, a nóż widelec uda się zrobić coś fajnego i będziemy mieli na forum kogoś kto ogarnia temat w całości, byłoby naprawdę fajnie coś się douczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdr Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 No ja właśnie tak skakałem po paru autach, zawsze chciałem mieć coś co robi wrażenie i się wyróżnia.. nie malucha z silnikiem porshe ale i nie samo porshe.. Na początku Honda Prelude 3 GEN, coraz rzadziej spotykana.. ale ogólnie w moich okolicach mało ludzi znało się na tym aucie więc zero wsparcia i projekt nawet się nie zaczął.. Później BMW.. M40 porażka.. ale doszedłem do wniosku że taniej niż kupić inne wyjdzie zrobić SWAP.. zakup drugiego auta to najprawdopodobniej kolejne wydatki bo to to nie działa to tamto.. U mnie wymieniłem już tyle że wiem że to musi być to.. i choć ogólnie wyposażenie itd zostawia wiele do życzenia to jak już powiedziałem A trzeba powiedzieć i B. Wracając do tematu. czyli same bebechy od b28 poprawią osiągi mojego m50? w poniedziałek będę u chłopaków to pogadam co i jak oni bez wątpienia będą w temacie, robią tylko BMW PS. co do kompresora to podkręciliście trochę posty, oglądałem projekt kolesia który robił to w m50b25 i wyszedł całkiem przyzwoicie, kasa mu się nie przelewała więc raczej nie wyrzucił w to tyle kasy, tylko nie pamiętam jaki kompresor montował (Wynik jakoś ponad 250 KM) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vince Opublikowano 24 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 tak tak mialem na mysli m50 napisalem przez pomylke 52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 24 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Ja jeszcze trzy lata temu myslałem sobie co mnie beda jakieś dresy z beemek objezdzać więc dobrze porobiłem ibize cupre na 240Km na początek A wiec autko lekkie masa do przyspieszenia robi swoje.Po pewnym czasie stwierdziłem ze też mi się nalezy porzadne auto i kupiłem BMW mogą mnie objeżdzać leje na to bo mam BMW tym mnie rozwaliles racje masz, jakies male, lekkie szajsy porzadnie porobione ciezko jest wziac beemka, bo dobrze wykonane, komfortowe auto swoje musi zawazyc ale wlasnie to jest najlepsze w beemkach, mozesz tak samo poszalec na torze jak i w komfortowych warunkach zabrac 4-5 osob, bagaze i przejechac 1000km, czego nie mozna powiedziec o jakims stuningowanym crx'ie, 206, ibizie czy innych takich ustrojstwach w temacie nie mam nic do powiedzenia ale z ciekawosci sledze uwaznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdr Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Dla mnie do takich autek nie pasuje ta moc.. zresztą nie wiem czy czuł bym się bezpiecznie lecąc 250 ibizą Ostatnio pokazywałem jakiemuś nowemu passatowi (próbował się ścigać) i tak obserwowałem drogę bo była nie za ciekawa, nagle spojrzałem na licznik 180.. w ogóle nie było tego czuć.. ale gdybym leciał ibizą pewnie miał bym pełne gacie już przy 160 ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 24 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 180kmh to ja na 3 biegu jezdzilem na 4 -tym 240 kmh a przy 260kmh sciągałem nogę z gazu. Podniesienie mocy w aucie juz turbodoladowanym to nie problem intercoler 2100zł ,wydech 2000,program 1500+500zł korekcja, nowa turbospręzarka 1050euro ,wydajniesze wtryski i jest 80 kunia na luzie z zapasem jeszcze w wydmuszce ale po pewnym czasie okazuje się ze brakuje paliwa na wyzszych obrotach a więc trza zapodać walbro , olej osiąga nawet 120 stopni trzeba chłodnice oleju.........zamiast pakować w to ***** lepiej było jechać na Karaiby.A bumą jadę jak po szynach i komfortowo co prawda brakuje mocy, bo to seria ale boję się zrobić program bo pózniej chce się więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdr Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 No i właśnie o to chodzi jeśli ktoś chce mieć samochód tylko do jeżdżenia to kupuje np e36-e46 w m-pakiecie i po sprawie.. najlepiej jeszcze zagazowaną.. ja też miałem gaz i choć było tanio i mam go wbitego w dowód to wyj***łem instalacje Ja tam trzymam kciuki za wszystkie inne projekty i za ludzi którzy je tworzą oby bez wioski ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 24 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Ja tam się boję zacząc bo to jest jak choroba hehe ,ale mam chec na 335 biturbo, tylko moja pani boi się szybko jeżdzić a ja powoli nie umiem.Turbo jest fajne wkładaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdr Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Zobaczymy jak zakończy się projekt, w poniedziałek będę wiedział więcej w temacie to dam znać PS. te "tsss" jest nie do podrobienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 24 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 ,ale mam chec na 335 biturbo Też mam chcicę na takową w E92, ale kasa blokuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.