BMW_Zbyszek Opublikowano 28 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Jakiś rok temu mój znajomy mechanik wywalił osłonę termiczną z nad tłumika końcowego -- "bo była połamana i pordzewiała" -- wszystko było OK do czasu. Niedawno zrobiła mi się dziura w tym tłumiku i niestety "od góry"/od strony podłogi --- podczas powolnej jazdy nagrzewa się podłoga bagażnika, ale można ją jeszcze dotknąć ręką mimo że jest gorąca, natomiast podczas jazdy w trasie z prędkością ok.100-130 km/h po zatrzymaniu auta podłoga jest miejscami tak gorąca że nie można już jej dotknąć W kilku miejscach pod wykładziną na blachach jest jakaś "farba/maź/klej/zabezpieczenie" ??? która normalnie jest w "stanie stałym/zaschniętym" ale po rozgrzaniu blachy trochę się roztapia --- czy ktoś wie co to jest ??? Jeżdżę ze strachem ---> bo obok jest zbiornik z paliwem, a we wnętrzu bagażnika jest wykładzina która też może się zapalić od zbyt wysokiej temperatury --- chwilowo wykładzina dolna i wygłuszenie jest wymontowane -- została goła blacha. Zastanawiam się jaki ujemny wpływ na blachę może mieć takie przegrzewanie, i czy po zimie/soli/wilgoci nie będę musiał wstawiać nowej blachy ??? W poniedziałek dopiero mogę wstawić auto do serwisu i bedą spawać tłumik -- -- czy wtedy też zlecić zamontowanie "jakiejś" osłony termicznej czy wystarczy samo uszczelnienie tłumika (jeśli oczywiście da się go pospawać) ??? Wybaczcie że jest tyle do czytania Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Jak najbardziej ta termiczna osłona jest w jakimś celu. Postaraj się o nią (na złomie znajdziesz bez problemu). Zbiornik paliwa jest tak skonstruowany, że nic mu nie grozi ale lepiej dmuchać na zimne. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas81 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Jak najbardziej ta termiczna osłona jest w jakimś celu. Postaraj się o nią (na złomie znajdziesz bez problemu). Zbiornik paliwa jest tak skonstruowany, że nic mu nie grozi ale lepiej dmuchać na zimne.Pozdrawiam popieram Twoja wypowiedz IeS i zgadzam sie z nia. tez bym tak zrobil bo to jednak szkoda katowac auto w taki sposob. pozniej odbija sie to na zywotnosci blach :? a taka oslona termiczna to raczej groszowy wydatek :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.