Lijo Opublikowano 22 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Wymiana kierownicy: 1. Klucz nasadowy 22 plus przedłużka 10cm i "ramię (np. grzechotka) 2. Blokujesz mechanicznie kierownicę - wyciągnięty kluczyk 3. Podnosisz środkową część z logo BMW 4. Odkręcasz śrubę 5. wkładasz kluczyk i odblokowujesz kierownicę 6. Ściągasz kierownicę GOTOWE czas: 10 min na 2 kierownice Potem zakładasz, wyciągasz kluczyk, blokujesz, dokręcasz Warto nasmarować smarem miedziowym ślizg w kierownicy (styk elektryczny do klaksonu), żeby nie piszczało przy skręcaniu oraz zwróć uwagę żeby zakładać kierownicę na wyprostowanych kołach bo będzie krzywo bmw_beer 20110222030.jpg 20110222031.jpg 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 a bez kluczyka da rade (odkręcić bo kurczaki na szrocie to jest i nie wiem czy bd mieli kluczyk a im ciszej to zrobie tym lepiej bo jak narobie hałasu to mi jeszcze na allegro sprawdzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 23 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Tak na prawdę chodzi o mechaniczną blokadę kierownicy. Kiedy jest zablokowana to w trybiki pod kierownicą wchodzi podłużny kawałek metalu który jest zwalniany po przekręceniu kluczyka. Bez niego nie będziesz w stanie ściągnąć kierownicy 20110223032.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 eheś żeby nie ten kołnież to by sie wysujło jak to mówią tródno powiem że płące i żądam i kluczyk ma być przy okazji wyciągne el szyberdach tylko tam nie ma tej blendy tylko jest normlanie podsófistka i taka zaślepka jak w E36 albo w Golfie 3 ale to chyba nie ma znaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 byłem na szrocie i siadziałem przed kierą i **** ale wydawało mi sie że ma 3 ramiona jak myślicie czy ten nr bd różny dla kier "prosto"i"skośno"ramiennych chociaż i tak na szrocie bd chciał odrazu przymierzyć czy wsio ok rozumiem że jak jest nie ta kiera to nie wskoczy na frezy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 27 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 dokładnie. Wieloklin jest inny no i tył kierownicy jest inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 to w tygodniu jade ta kiera była w w piątce z 92r o ile dobrze pamiętam więc wychodzi na to że to było E34 gośćiu krzyknoł 100zł ale ogółem ze kierownice do BMW nie mówiłem że konkretnie chodzi o tą, oby nie patrzył na alledrogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Kurde jest kiera odkręciłem nakrętke kluczem 22 wszystko się zgadza nawet to że nie da się jej wyciągnąc bez kluczyka ;/ przewertowałem na szrocie 2 kartony kluczy i żaden nie pasował masakra wie ktoś czy da rade wyciągnąc kiere bez kluczyka i czy sie opłaca bo jest za 100zł musowo do obszycia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 wbij śrubokręt ślusarski w stacyjkę, duża żabka i mocno szarpiąc przekręcasz tzw klucz uniwersalny do trudnych przypadków, nie mają kluczyka to stacyjka, a przynajmniej wkładka i tak do wymiany ewentualnie odkręć kolumnę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 hehe jaki ten śrubokręt ma być duży taki średni żeby wszedł do końca czy taki większawy żeby z wkłądki zostało nic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 8 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 szerokość kluczyka, im bliższy podobnemu wymiarowi tym lepszy - to typowa rozwałka, wyłącz myślenie na czas operacji nie wieżę, że chłopaki na szrocie nigdy nie łamały stacyjki, daj im "pifko" i po problemie 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 no i jutro jade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 No i wkońcu byłem Jest OGIEŃ ;D heh tazunio ja teń śrubokręt to z 300 razy wbijałem pozamykałem wszystkie drzwi bo by sie zaraz zlecieli co jest grane calutki ten zamek rozwaliłem najpierw wyleciała wkłądka potem jakieś coś potem cała kupa czegoś potem obudowa potem kupa czegoś potem jeszcze więcej aż została sama kolumna kierownicza wybebeszyłem wszystko na zewnątrz i dopiero w środku było takie coś i to coś wepchłem do środka ( gdzieś 10/15 próba) i kiera zaczeła się kręcić potem tylko wielka radość zapłąciłem 100zł jeszcze chciałem zbić cene ale bez szans WIELKIE WIELKIE PODZIĘKOWANIA DLA TAZUNIO!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 9 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 najważniejsze, że wyszła za 100zł - kiera bajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 9 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 najpierw wyleciała wkładka potem jakieś coś potem cała kupa czegoś potem obudowa potem kupa czegoś potem jeszcze więcej aż została sama kolumna Hehe Zajefajny opis Rozwaliłeś mnie na łopatki uklon_bmw A tak poza tym to gratu super kiery za super cenę!! :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 hehe wszystko sie sypało a ja waliłem młotem w śrubokręt aż miło zaś jak już nic nie zostało to se myśle kurde i co teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 10 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 kurcze lepsza promocja niż w Biedronce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Różnica w trzymaniu kiery manewrowaniu itd jest masakryczna plus do tego ten wygląd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bili328 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 ja mam dwie takie kierownice na sprzedasz tylko te wieksze jak by ktos chciał to dzwonic 506 342 297 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clubrevers Opublikowano 30 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 wymienilem w e36 kierownice 4 ramienna ma m-technica i jak podlaczyc klakson tam sa dwa kable a po wymontowaniiu tasmy od starej kier. nie ma pod co podlaczyc kabli z m-technica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szocha1991 Opublikowano 20 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 (edytowane) UWAGA odgrzewam temat. Czy ktoś kumaty mi wyjaśni jaka jest różnica w tych kierownicach pomiędzy e34 a e36. Szukam takiej kierownicy dla klienta do e34 z 1990r. i nie chciałbym kupić tej od e36, żeby później była lipa. Ktoś mi rzeczowo wyjaśni jakiej szukam (mały, duży wieloklin? coś takiego sie w necie przewija, jak to rozpoznac?) Może ktoś ma na sprzedaż? Edytowane 20 Stycznia 2018 przez szocha1991 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 2 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 (edytowane) @szocha1991, ja rozróżniam je po rozłożeniu ramion. Ta jest z e30 i kosztuje x2 Edytowane 2 Lutego 2018 przez Chacko e30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 2 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 A ta jest z e36,ramiona są "opuszczone". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregoryffm Opublikowano 2 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Tutaj jest kierownica z mojej E34: Auto jest z 92, więc przedlift i takiej kierownicy potrzebujesz do auta z 90 roku. Może sprawdź sobie po VINie jaki numer części i takiej szukaj -> BK34371. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 2 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 (edytowane) W e34 kierownica Mtech jest na mały wieloklin (jak wszystkie kierownice bez poduszki). Duży wieloklin miały auta z poduchą. Na małym wieloklinie kiera była przykręcana na nakrętkę: https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=HD61-EUR-03-1992-E34-BMW-525i&diagId=32_0431 przy dużym wieloklinie była śruba: https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=HD61-EUR-03-1992-E34-BMW-525i&diagId=32_0523 Jeśli klient nie ma w aucie poduchy to podejdzie kiera taka jaką ma Gregoryffm. Kiera od e30 jaką pokazał Chacko e30 też będzie pasować (też ma mały wieloklin i trochę mniejszą średnicę). Jeśli jednak u klienta była kiera z poduchą to ma on duży wieloklin i wtedy są dwie możliwości: kupić kierę od e36 (czyli z "opuszczonymi" ramionami) lub wymienić kolumnę kierownicy na mały wieloklin (a także manetki, stacyjkę, osłonę kolumny - jest trochę zabawy). Czyli podsumowując: Kiera pod mały wieloklin (czyli bez poduchy) - proste ramiona, większa od e34, mniejsza od e30: 6 godzin temu, Chacko e30 napisał: @szocha1991, ja rozróżniam je po rozłożeniu ramion. Ta jest z e30 i kosztuje x2 kiera pod duży wieloklin (czyli w autach z poduchą - czyli m.in. wszystkie poliftowe e34, ale również niektóre przedlifty) - ramiona "opuszczone": 6 godzin temu, Chacko e30 napisał: A ta jest z e36,ramiona są "opuszczone". Edytowane 2 Lutego 2018 przez sagui Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.