Wilkov Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam, jako,że życie nie znosi próżni chętnie zamienię się na dobrze utrzymaną e30stkę(prawdopodobnie dopłata z Twojej strony) z r6 pod maską;podtlenek gazoliny mile widziany. Moje e34 to touring ze stycznia 1995,m50b25 pod maską(oczywiście z vanosem).Automatyczna skrzynia biegów;sekwencyjna instalacja założona w czerwcu 2010.Przebieg auta to 252 tysiące i rośnie:)Auto zaprezentowane w galerii nasze BMW,znane ze spotów.Fani germana czy cultu nie znajdą nic dla siebie,bo auto jest tak jak je Bozia z Monachium wypuściła. W grudniu mieliśmy niesympatyczną przygodę z rowem podczas,której najbardziej ucierpiał przedni zderzak,choć błotnik nadaje się do wymiany(daję) i widać troszkę na karoserii. Szczegóły na PW,telefon 791412991. Aha-e30stka tylko w coupe mnie interesuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 13 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 zostaw tego trumniaka w spokoju a nie się zamieniać będziesz na jakieś niepewne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 13 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 no wlasnie daj mu spokoj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 13 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 zostaw tego trumniaka w spokoju a nie się zamieniać będziesz na jakieś niepewne Popieram , też bym nie zamieniał ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freex Opublikowano 14 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 dlaczego nie sprzedawales lub zamieniales jak ja chcialem e34? chyba ze teraz interesuje Cie e39 523 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 14 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Jestem tego samego zdania. Masz ladnie zadbanego kombajna w budzie ktora moim zdaniem jest jedna z najbardziej wygodnych i sprawdzonyc. Chcesz zmian? Zaloz sobie 18stki na lato i juz bedziesz sie lepiej czul... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Jestem tego samego zdania. Masz ladnie zadbanego kombajna w budzie ktora moim zdaniem jest jedna z najbardziej wygodnych i sprawdzonyc. Chcesz zmian? Zaloz sobie 18stki na lato i juz bedziesz sie lepiej czul... tez popieram, ewentualnie jakies lekko obnizajace sprezyny do tych 18ek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Tutaj masz kilka stron ze zdjęciami porobionych trumniaków , może Ci przejdzie i zamiast marudzić zaczniesz gromadzić fanty http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1148159 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 dzieki Panowiebmw_beer to jest tak,że jak patrzę na auto,to z jednej strony wiadomo-ciepło koło serca,ale z drugiej kombiak ma ciężką budę w wyglądzie;poza tym nie prowadzi się jak zadbane e30:)wtedy chce się zmiany...po czym przychodzi zrobić Legnica-Katowice w obie strony w ciągu doby i to auto spisuje się tak cudownie i taki uśmiech wzbudza,że...poza tym-musże przyznać,że sztuka naprawdę niezawodna(tfu tdu) i po 20 tysiącach(chwilami cięzkich dla auta),poza podstawową wymianą filtrów i olei nic się nie działo. niedługo jednak czas na wrsztat: zderzak i błotnik czekają na wymianę(aż wstyd na Krzywą jechać),zawieszenie po naszych drogach już prosi o spa. Pod koniec marca mam u siebie audyt w pracy a oznacza to zawsze kilka tys. z portfela;/ ostatnio znajoma poleciała na taką kwotę,że ładne,ale to bardzo łądne e34 z vką by mozna wyrwać,także czekam z fantami...jak w połowie kwietnia przyjdzie wynik i nie będzie tragedii to buńka otrzyma prezenty. freex-dzięki,ale jeśli e39 to m50b28 albo wyżej:) póki co latam trumniakiem(jak wybiej na blacie 50 tys. w moim wykonaniu to sprzedaż),a jak dobrze pójdzie to e30stkę do zabawy wolne niedzielne popołudnia:) raczej 17stki:) z obniżaniem też się waham,bo jednak lubię komfort czasem:) aha-jak mi znowu przyjdzie do głowy głupi pomysł rozstawania się z trumniakiem w ciągle najbliższych miesięcy to proszę-palnijcie mnie w łeb. dzięki wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 No i sluszna decyzja, sam piszesz, ze tylko eksploatacja, a wymiana zawieszenia na polskich drogach to troche jak wymiana oleju - w pewnym momencie trzeba to zrobic i juz mi E60 przed zima tez troche powariowalo, bylo wystawione nawet przez tydzien, ale doprowadzilem wszystko do porzadku i stwierdzilem, ze wiem co mam to po co sie bawic w inne klocki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freex Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 wilkov: e39 to m52b25...czyli technologicznie wyzej..natomiast pojemnosciowo nizej...nigdy nie bylo e39 z silnikami z serii m50!! pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 18 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 a true story,sorry-przemęczenie.tak,to nowsze,z ciekawszym momentem silniki:) mimo wszystko raczej mocniejsze silnik a nie porównywalne do tego co mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi