Kosa Opublikowano 12 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 witojcie problem jest następujący: przy prędkości 40-60 km/h czuć jak buja autem na boki, myślę że to problem z tylną osią bo na kierownicy nic nie bije, tydzien temu robiłem: wahacze przód, tarcze klocki przód, dziurawa opona tył wydaje mi się albo żle wyważona opona lub jakiś balon na oponie? co o o tym myślicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micnic Opublikowano 12 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 obejzyj opone czy nie ma baniaka gdzies a jak nie ma to sprawdz czy nie odpadl ci ciezarek z wywazania moze tez byc opcja trafionej felgi(ja tak mam z przodu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 12 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Ja mialem podobne obiawy jak nie mialem wiatru w ktoryms kole na tylnej osce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 12 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Gula to może niekoniecznie , znajomy miał właśnie takie bujanie dupą jak rozwarstwiła się opona w środku ale nie z boku tylko na bieżniku na długości 20cm tak jakby zapadł się bieżnik i efekty takie jak napisałeś bujało dupą przy małych prędkościach później przestawało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu031 Opublikowano 12 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 jeżdżij trochę szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas_wrock Opublikowano 12 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Sprawdz jeszcze śruby koła które robiłeś ! kiedyś wulkanizator za słobo mi dokręciłi w busie i objawy były podobne tylko ze jeszcze stukało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 12 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 miałem taką akcję, puściły ci "druty" w tylnej oponie(opona się odkształca i kolejne zbrojenia puszczają) , z parę/pareset kilometrów strzeli opona - nic przyjemnego 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 fakt faktem trzeba jechać do wulkanizatora niech sprawdzi oponke po weekendzie opisze co tam siedzi pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 12 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 na wywazarce wszystko sie okaze. powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 nowoczesne wyważarki mają test opon na tzw. bieżni, w profi zakładzie wszystko wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 na razie sprawdzone ciśnienie, w obu kołach takie samo, nic nie ucieka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Kosa a jak tam zużycie bieżnika na jednej tylnej oponie? Chodzi mi o miejscowe zużycie środkowej części bieżnika(takie placki-jeden lub kilka co kawałek na całym obwodzie) Amorki oba na teście równe? Zaliczyłeś jakąś dziurę inną niż zwykłe? Pokręć przednimi kołami i zobacz czy nie jest ciężko z tym. Mi po wymianie tarcz i klocków źle ułożył się(nie wiem jak to możliwe) prawy zacisk hamulcowy. Na kierownicy nic a nic a bujało fest. Wyczaiłem to jak na luzie zwalniałem samoistnie-czuć było też przy 10km/h i w momencie samego zatrzymania bez użycia hamulca jak łapie koło i bujało dupeczką jak by na sprężynach samych była 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 - bieżnik zużyty równomiernie, przez kilka dni (zanim naprawiłem oponę) zdarzało się jeździć krótkie odcinki (do kompresora) z ciśnieniem 0,9 ( w zimówkach trzymam 2,6), ale wtedy nic nie było czuć - mam nivo, amorki na przeglądzie po 65% - może uda mi się podjechać na Bzoome sprawdzić opony i przy okazji sprawdzę tak jak mówisz przednią oś po wymianie tarcz i klocków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 14 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 - bieżnik zużyty równomiernie, przez kilka dni (zanim naprawiłem oponę) zdarzało się jeździć krótkie odcinki (do kompresora) z ciśnieniem 0,9 ( w zimówkach trzymam 2,6), ale wtedy nic nie było czuć I właśnie czasami po takich akcjach zaczyna rozwarstwiać się opona w środku i wygląda to jakby bieżnik miejscami się zapadał Ale faktcznie wyważarka to pierwszy krok do sprawdzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 tak jak większość z Was pisała, poszły druty w oponie i zrobił się mały placek dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.