Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

ja odpowiem na pytanie: "czy się opłaca?"

nie

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

zamienić 6 cylindrów na 4, to jak... kupić sobie butelkę wódki i wylać cały alkohol - po prostu bez sensu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
zamienić 6 cylindrów na 4, to jak... kupić sobie butelkę wódki i wylać cały alkohol - po prostu bez sensu

yyy ale chyba wymiana miała pójść w odwrotnym kierunku z 4 na 6 :)

przynajmniej w profilu jest wpisane E36 1.8i :) to chyba chodzi o przekładkę na 2.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IS'a 140 km na 2.0 150 koni? Czy jest sens sie bawić? Napisz co to za silnik, z pewnej reki, w dobrym stanie, za darmo? Tak jak napisali Koledzy wyżej jeśli szukasz to szukaj czegoś wiekszego i może bys dołożył pare setek i zainwestował coś z serii M54 lub M52TuB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem swapa z 1.8 na 2.5 i naprawdę polecam spalanie minimalnie większe a różnica z jazdy bardzo duża w linku opisałem co trzeba i jak zrobić http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=128821

ps polecam 2.5 koszty podobne i roboty tyle samo a moc większa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odradzam Ci szczerze :) ja tak kombinowałem i ogólnie też miałem nagrany silnik (sprawdzony, żyleta) mimo to poczekałem.. Wrzuciłem z 1.8 na 2.5 (m50b25).

Co do wymiany poszedł oczywiście silnik ze skrzynią.. ;D z części wiązka plus komp.. chłodnice miałem od 2.8 nową bo od 1.8 padła a wiedziałem że będzie swap więc kupiłem większą.

Mnie SWAP wyniósł 3 koła.. 2 tys silnik ze skrzynią (z anglika) 100 za wyjęcie silnika, 500 za cały montaż nowego.. plus płyny itd (olej valvoline 10W60), filtry..

Reasumując.. po zmianie na 2.5 i tygodniu latania odczuwam już lekki niedosyt mocy.. przy 2.0 taki niedosyt odczujesz pewnie po 2-3 dniach jak wyprzedzi Cię jakieś 2.5 albo 2.8 :)

nawet jak wymienisz na 2.0 zaczniesz odczuwać że Twoje hamulce są za słabe (pewnie masz jak ja w 1.8 tył bęben z przodu zwykła tarcza), czyli wahacze pójdą do wymiany, na przód zaciski z 2.5 albo 2.8 (2.8 większa tarcza , też wentylowana jak w 2.5)..

No i na koniec przy większej prędkości poczujesz że zawieszenie też przydało by się wymienić, w 1.8 miałem nowe bilsteina a mimo to nie daje rady, przy 180 czujesz że auto skręca za Ciebie :)

Most (bez szpery) jak zaczniesz ciskać też długo nie pożyje.. u mnie dał rady chyba z 1.5 tygodnia i zdechł.. ze szperą wytrzymał by trochę dłużej ( ja akurat mam na myśli e-szperę ) ;D

Także temat rozległy więc jeśli chciałbyś ten swap dociągnąć do końca to 2.0 nie jest tego wart.. szczerze, nie jeździłem 2.0 ale 42 KM mniej i mniejszy moment to na pewno duża różnica.. Zresztą 2.5 wydaje mi się że ładniej brzmi :) Oczywiście szukaj bez Vanosa.. ja mam z vanosem i to troche skraca moje pole do działania

Na pewno bardziej zadowoli Cię przyrost ~80 KM niż ~35

Pierwsza runda po SWAPie - Bezcenne :)

Edytowane przez zdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...