melon20 Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Witam mam pytanko panowie czy oplaca sie zmienic silnik na 2.0 150KM z 1.8?? I czy moglaby zostac skrzynia i chlodnica?? I czy musialbym zrobic duzo zmian??? Jesli ktos cos wie na ten temat prosze o jakies porady z gory wielkie dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 11 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 witam silnik 20 jest napewno lepszy ale będzie wiencej spalał co do skrzyni imostu to napewno pasuje ale mogom się posypac achłodnice musiałbys zmienic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 11 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 ja odpowiem na pytanie: "czy się opłaca?" nie . . . . . . . . . . . zamienić 6 cylindrów na 4, to jak... kupić sobie butelkę wódki i wylać cały alkohol - po prostu bez sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 11 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 zamienić 6 cylindrów na 4, to jak... kupić sobie butelkę wódki i wylać cały alkohol - po prostu bez sensu yyy ale chyba wymiana miała pójść w odwrotnym kierunku z 4 na 6 przynajmniej w profilu jest wpisane E36 1.8i to chyba chodzi o przekładkę na 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 11 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 w takim razie: PSEPRASAM MŁOCNO zmiana jak najbardziej na plus :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 11 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 i tak się nie opłaca no chyba że silnik jak to się mówi za darmochę masz i sam robisz albo ktoś ci to za free robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 11 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 moim zdaniem dla samego gangu 6-cylindrówki się opłaca...oczywiście lepiej włożyć b25 bo pali prawie tyle samo...heheh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 11 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 moim zdaniem dla samego gangu 6-cylindrówki się opłaca...oczywiście lepiej włożyć b25 bo pali prawie tyle samo...heheh właśnie dlatego tazunio właśnie dlatego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nogus Opublikowano 11 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Mnie się wydaje , że trza by jeszcze komputer wiązkę i takie tam zmienić. Zgadzam się , że można by się pokusić o 2.5 litra nawet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 11 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 pierwsze pytanie. Czy ten 2.0 masz jakos okazyjnie? albo pewe zrodlo? Bo jesli bedziesz szukal, to naprawde szukaj 2,5 lub 2,8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 11 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 IS'a 140 km na 2.0 150 koni? Czy jest sens sie bawić? Napisz co to za silnik, z pewnej reki, w dobrym stanie, za darmo? Tak jak napisali Koledzy wyżej jeśli szukasz to szukaj czegoś wiekszego i może bys dołożył pare setek i zainwestował coś z serii M54 lub M52TuB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 11 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Ale namieszałem. Tu chodzi o zwykłego 1.8 a ja napisałem IS:p. Ale fakt faktem uderzaj w coś większego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiu134 Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Ja robiłem swapa z 1.8 na 2.5 i naprawdę polecam spalanie minimalnie większe a różnica z jazdy bardzo duża w linku opisałem co trzeba i jak zrobić http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=128821 ps polecam 2.5 koszty podobne i roboty tyle samo a moc większa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon20 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 dzieki panowei za porady ale jednak to bedzie 2.0 mam silnik nagrany a zmieniac bede sam w moim warsztacie i dlatego sie pytalem czy warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdr Opublikowano 28 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 (edytowane) Odradzam Ci szczerze ja tak kombinowałem i ogólnie też miałem nagrany silnik (sprawdzony, żyleta) mimo to poczekałem.. Wrzuciłem z 1.8 na 2.5 (m50b25). Co do wymiany poszedł oczywiście silnik ze skrzynią.. ;D z części wiązka plus komp.. chłodnice miałem od 2.8 nową bo od 1.8 padła a wiedziałem że będzie swap więc kupiłem większą. Mnie SWAP wyniósł 3 koła.. 2 tys silnik ze skrzynią (z anglika) 100 za wyjęcie silnika, 500 za cały montaż nowego.. plus płyny itd (olej valvoline 10W60), filtry.. Reasumując.. po zmianie na 2.5 i tygodniu latania odczuwam już lekki niedosyt mocy.. przy 2.0 taki niedosyt odczujesz pewnie po 2-3 dniach jak wyprzedzi Cię jakieś 2.5 albo 2.8 nawet jak wymienisz na 2.0 zaczniesz odczuwać że Twoje hamulce są za słabe (pewnie masz jak ja w 1.8 tył bęben z przodu zwykła tarcza), czyli wahacze pójdą do wymiany, na przód zaciski z 2.5 albo 2.8 (2.8 większa tarcza , też wentylowana jak w 2.5).. No i na koniec przy większej prędkości poczujesz że zawieszenie też przydało by się wymienić, w 1.8 miałem nowe bilsteina a mimo to nie daje rady, przy 180 czujesz że auto skręca za Ciebie Most (bez szpery) jak zaczniesz ciskać też długo nie pożyje.. u mnie dał rady chyba z 1.5 tygodnia i zdechł.. ze szperą wytrzymał by trochę dłużej ( ja akurat mam na myśli e-szperę ) ;D Także temat rozległy więc jeśli chciałbyś ten swap dociągnąć do końca to 2.0 nie jest tego wart.. szczerze, nie jeździłem 2.0 ale 42 KM mniej i mniejszy moment to na pewno duża różnica.. Zresztą 2.5 wydaje mi się że ładniej brzmi Oczywiście szukaj bez Vanosa.. ja mam z vanosem i to troche skraca moje pole do działania Na pewno bardziej zadowoli Cię przyrost ~80 KM niż ~35 Pierwsza runda po SWAPie - Bezcenne Edytowane 28 Lutego 2011 przez zdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon20 Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 no wiem dlatego jeszcze sie zastanawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdr Opublikowano 8 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Ja Cię nie kuszę ale uważam że z 1.8 robić swapa na 2.0 to szkoda kasy nawet jak masz silnik okazyjnie "zamienił stryjek siekierkę na kijek" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.