Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Niestety moje serduszko padlo w samochodzie i bede wymieniac ...

mialem silnik m20b25

docelowo m50b20

Po pierwsze wiem ze lepiej wlozyc m50b25 i lepsze ... lecz mam do kupienia za grosze cala e34 po uderzeniu w tylny lewy bok i dachowaniu

Wiec pytania wygladają nastepująco :

wyciągajac z mojego samochodu :

Silnik komplet, komputer, wiązke, i skrzynie

wkladam to samo tylko model m50 czy napotkam problemy co do wiązki ?slyszalem o jakichs innych pinach ? ale jak przeloze cala wiozke czy bedzie ten problem? nastepnie jak z lapami silnika i jakie mogą byc jeszcze problemy ?

czy trzeba przekladac takze wal dyfer lub hamulce ?

albo czy jest jakis mechanik ktory podejmie sie tego w okolocach Brzegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, ludzie wkładają M50 do E30 i śmigają, więc czemu miałoby nie dać rady? ;) Masz wszystkie części potrzebne do SWAP'a, te o których wiadomo że są konieczne, i te o których nie wiadomo (laikom ;) ). Przełożenie silnika z przeniesieniem napędu (zakładam, że tak trzeba zrobić - bynajmniej tyle wiem odnośnie TDS-a; od komory silnika do tylnych kół ;) ) to jakieś 2-4 dni. Sporo zależy od tego, czy ktoś już taką operację przeprowadzał, i ilu ludzi w to zaangażuje. Wiązki w każdym razie w tym nie liczę, bo nie wiem jak ta wiązka "wygląda" w ogóle. Ale jak nie masz znajomego mechaniora to łatwo sobie policzyć, że może Cię to trochę kosztować, bo pracy jest naprawdę sporo... Mam znajomego w Opolu, ale on jest zawalony robotą - to raz, a dwa, że woli robić blacharkę na warsztacie - większe zyski, a o wiele mniej zabawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JEst roboty troche ale do zrobienia jezeli miales doczynienia z mechanika kiedys...i oczywiscie posiadasz wszytko co Tobie potrzebne przy swapie... jest duzo na forum o tym wiec chwila szukania i znajdziesz:) napisze to co mi sie przypomni...

- silnik z miska i smogiem co juz masz bo jest z e34

-lapy e36 6 cyl

-poduszki zalezy e30 z e34 e36 odwrocone

-skrzynia jesli zostaje z e34 wiecej do roboty,co z tym idzie wal na duzy krzyzak z 2.4td,most a napewno dekiel,

-skrzynia od m20b20 podejdzie(jest krotsza jak od 2.5) wal masz 2.5 + duza glowa mostu i wszytko pasi

-przerobka wybieraka...to juz zadanie do ciebie jak to zrobic:):)

-elektryka tez podolasz,troche niemieckiego angielskiego i znajdziesz:)

-wydech od 2.5 zostaje z miejscem na sonde,przerobka przy "portkach":)

-chlodnica...albo od diesla z viskiem...albo od e36 z klima + wntylator elektryczny,

-wiem ze trzeba tez cos zrobic z przewodami od wspomagania jezeli masz magiel od e30

-rozporki

-zawieszenie sport--?

-hamulce--?

-czasu

-troche kasy

-i przedewszystkim zaparcia do roboty zeby to wszystko jesdzilo i Cie nie zabilo:)

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...