Gość grzesio Opublikowano 8 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Niestety moje serduszko padlo w samochodzie i bede wymieniac ... mialem silnik m20b25 docelowo m50b20 Po pierwsze wiem ze lepiej wlozyc m50b25 i lepsze ... lecz mam do kupienia za grosze cala e34 po uderzeniu w tylny lewy bok i dachowaniu Wiec pytania wygladają nastepująco : wyciągajac z mojego samochodu : Silnik komplet, komputer, wiązke, i skrzynie wkladam to samo tylko model m50 czy napotkam problemy co do wiązki ?slyszalem o jakichs innych pinach ? ale jak przeloze cala wiozke czy bedzie ten problem? nastepnie jak z lapami silnika i jakie mogą byc jeszcze problemy ? czy trzeba przekladac takze wal dyfer lub hamulce ? albo czy jest jakis mechanik ktory podejmie sie tego w okolocach Brzegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radhezz Opublikowano 8 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Wiesz, ludzie wkładają M50 do E30 i śmigają, więc czemu miałoby nie dać rady? Masz wszystkie części potrzebne do SWAP'a, te o których wiadomo że są konieczne, i te o których nie wiadomo (laikom ). Przełożenie silnika z przeniesieniem napędu (zakładam, że tak trzeba zrobić - bynajmniej tyle wiem odnośnie TDS-a; od komory silnika do tylnych kół ) to jakieś 2-4 dni. Sporo zależy od tego, czy ktoś już taką operację przeprowadzał, i ilu ludzi w to zaangażuje. Wiązki w każdym razie w tym nie liczę, bo nie wiem jak ta wiązka "wygląda" w ogóle. Ale jak nie masz znajomego mechaniora to łatwo sobie policzyć, że może Cię to trochę kosztować, bo pracy jest naprawdę sporo... Mam znajomego w Opolu, ale on jest zawalony robotą - to raz, a dwa, że woli robić blacharkę na warsztacie - większe zyski, a o wiele mniej zabawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flypaperr Opublikowano 8 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 JEst roboty troche ale do zrobienia jezeli miales doczynienia z mechanika kiedys...i oczywiscie posiadasz wszytko co Tobie potrzebne przy swapie... jest duzo na forum o tym wiec chwila szukania i znajdziesz:) napisze to co mi sie przypomni... - silnik z miska i smogiem co juz masz bo jest z e34 -lapy e36 6 cyl -poduszki zalezy e30 z e34 e36 odwrocone -skrzynia jesli zostaje z e34 wiecej do roboty,co z tym idzie wal na duzy krzyzak z 2.4td,most a napewno dekiel, -skrzynia od m20b20 podejdzie(jest krotsza jak od 2.5) wal masz 2.5 + duza glowa mostu i wszytko pasi -przerobka wybieraka...to juz zadanie do ciebie jak to zrobic:) -elektryka tez podolasz,troche niemieckiego angielskiego i znajdziesz:) -wydech od 2.5 zostaje z miejscem na sonde,przerobka przy "portkach":) -chlodnica...albo od diesla z viskiem...albo od e36 z klima + wntylator elektryczny, -wiem ze trzeba tez cos zrobic z przewodami od wspomagania jezeli masz magiel od e30 -rozporki -zawieszenie sport--? -hamulce--? -czasu -troche kasy -i przedewszystkim zaparcia do roboty zeby to wszystko jesdzilo i Cie nie zabilo:) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.