Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

A więc jak w temacie dzisiaj odkryłem w moim wehikule że mam przestawiony rozrząd o 3 zęby.Co prawda jestem mechanikiem samoukiem a z doświadczenia w hondach i hondo podobnych wiem że 3 ząbki to znaczy kolizja tłok-zawór .czy w bmw jest coś inaczej bo jezdziłem sobie tak jakieś 2 tygodnie.Na benzynie szarpał i gasł ale na lpg chodził w miarę normalnie.aha mu wehikuł e30 318i m40 touring.

potrzebował bym jakieś info cokolwiek co mogło by sie przydać bo właśnie wymieniam sobie uszczelniacze i puki mam rozebrane autko to bym sobie mógł posprawdzać to i owo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w żadnym wypadku na zaciąg fajnie potem się czasami gną elementy.ja bmw mam od niedawna kupiłem ją po strzale z przodu,silnik wyskoczył z łap wał się rozpią itd.Ja sobie już to wszystko porobiłem tylko straznie kulawo hodził mi na benzynie i żarł olej więc hciałem sobie wymienić uszczelniacze w głowicy a że mam takie fajne coś to niemusze sciągać głowicy więc koszt to 16 zł uszczelniacze +uszczelka pod pokrywe.przy rozbieraniu zablokowałem koło zamachowe i odkryłem przestawiony pasek.ja tylko potrzebuje wiedzieć czy jest to głowica kolizyjna a jeśli tak to po ilu zębah następuje kolizja

dscf0045x.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam jak masz czas i kase to bym nie zalowal bo rozrzad i tak musisz ustawiac to sciagnij glowice i przegladnij glowice w gniazdach zaworow czy nie ma przedmuchow i sprawdzic mozesz tloki bo nie wiadomo czy ktos to tak zlozyl czy faktycznie przeskoczylo ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie jak to jest z tym górnym kółkiem ,na nim można regulować zapłon.Wiem też że w prawo się opóźnia a w lewo się przyspiesza czy jak źle to ustawie to może mi się nie wkręcać na obroty??W tej chwili tak właśnie jest że wkręca mi się tylko do 4 tysięcy obrotów.starałem się go ustawić mniej więcej po środku.czy przestawianie może coś zmienić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

musisz ustawić równo.patrz na krzywki żeby były równo odchylone.pamiętaj że przy napinaniu rozrządu może się on przestawić o ząb lub dwa.to najczęstszy błąd.wkręca ci się tak na gazie i na benzynie? może masz coś z wtryskami lub ciśnieniem bo rozumiem że na gazie normalnie jeżdzi,jezził?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...