fizol Opublikowano 5 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 A więc jak w temacie dzisiaj odkryłem w moim wehikule że mam przestawiony rozrząd o 3 zęby.Co prawda jestem mechanikiem samoukiem a z doświadczenia w hondach i hondo podobnych wiem że 3 ząbki to znaczy kolizja tłok-zawór .czy w bmw jest coś inaczej bo jezdziłem sobie tak jakieś 2 tygodnie.Na benzynie szarpał i gasł ale na lpg chodził w miarę normalnie.aha mu wehikuł e30 318i m40 touring. potrzebował bym jakieś info cokolwiek co mogło by sie przydać bo właśnie wymieniam sobie uszczelniacze i puki mam rozebrane autko to bym sobie mógł posprawdzać to i owo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 6 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 nie odpalałeś czasami auta na tzw. "pycha" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fizol Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 w żadnym wypadku na zaciąg fajnie potem się czasami gną elementy.ja bmw mam od niedawna kupiłem ją po strzale z przodu,silnik wyskoczył z łap wał się rozpią itd.Ja sobie już to wszystko porobiłem tylko straznie kulawo hodził mi na benzynie i żarł olej więc hciałem sobie wymienić uszczelniacze w głowicy a że mam takie fajne coś to niemusze sciągać głowicy więc koszt to 16 zł uszczelniacze +uszczelka pod pokrywe.przy rozbieraniu zablokowałem koło zamachowe i odkryłem przestawiony pasek.ja tylko potrzebuje wiedzieć czy jest to głowica kolizyjna a jeśli tak to po ilu zębah następuje kolizja Uploaded with ImageShack.us Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 6 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 silnik jest kolizyjny ale dokładnie na twoje pytanie nie odpowiem - bo nie wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fizol Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 się zobaczy jak złoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niuniek Opublikowano 6 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 witam jak masz czas i kase to bym nie zalowal bo rozrzad i tak musisz ustawiac to sciagnij glowice i przegladnij glowice w gniazdach zaworow czy nie ma przedmuchow i sprawdzic mozesz tloki bo nie wiadomo czy ktos to tak zlozyl czy faktycznie przeskoczylo .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fizol Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 panowie jak to jest z tym górnym kółkiem ,na nim można regulować zapłon.Wiem też że w prawo się opóźnia a w lewo się przyspiesza czy jak źle to ustawie to może mi się nie wkręcać na obroty??W tej chwili tak właśnie jest że wkręca mi się tylko do 4 tysięcy obrotów.starałem się go ustawić mniej więcej po środku.czy przestawianie może coś zmienić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 6 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 musisz ustawić równo.patrz na krzywki żeby były równo odchylone.pamiętaj że przy napinaniu rozrządu może się on przestawić o ząb lub dwa.to najczęstszy błąd.wkręca ci się tak na gazie i na benzynie? może masz coś z wtryskami lub ciśnieniem bo rozumiem że na gazie normalnie jeżdzi,jezził? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.