OTIS Opublikowano 3 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Wita wszystkich milosnikow marki Bmw! Obecnie jezdze bmw e46 2,8l 2001r i chcialbym przerobic ja wizualnie na m3. Zastanawiam sie jednak czy po zdjeciu np. moich blotnikow , blotniki od m3 beda pasowaly czy bedzie trzeba cos przerabiac? tak samo z maska czy ona bedzie pasowala po zdjeciu zwyklej? Wiem zeby uzyskac pelny efekt musze wyciac tylnie blotniki i zamontowac orginalne od m3 bo inaczej nie bedzie pasowal mi zdezak od orginalnej m3. Jezeli ktos ma pojecie jak to wszystko zrobic prosze o podpowiedz bo ja nie wiem jak mam sie do tego zabrac i nie chce tu wipisywac jakis bzdur. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 4 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Na forum jest dział od którego się zaczyna- powitania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Wszystko zalezy ile chcesz dinero przeznaczyć na tą operacje :mrgreen: średnio to ładna maska 1500zł + kratka ze spryskiwaczami (mam taką jak by ktoś chciał ) lub laminat 800zł , błotniki+- 500zł , zderzaki kompletne 2tyś , jeszcze nowe nadkola itp. Tylnie błotniki nie problem wstawić z Mki ale też kosztują ostanio była cała buda anglik M3 za chyba 5tys :mrgreen: i dolicz lakierowanie całej budy bo tylko dach zostaje i drzwi nie ruszany takie profi od 4tys w góre Mysle ze 15tyś na taka operacje trzeba wywalić :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 to bedzie dalej 328i. lepiej sprzedaj i kup m3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 I po co rzeźbić w obudowie skoro byle jakie 330i albo 330D wciągnie Cie ze świateł , bez sensu wywalona kasa na takie udawane EmCZY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Podchodzę z trochę z dystansem do tego programu, ale może coś Ci pomoże obrać dobry kierunek. http://www.youtube.com/watch?v=MC66OuG8_nE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 jestem tego samego zdania. nie ma sensu ladowac tyle kasy w fure zeby ja jak najbardziej upodobnic do m3 jak potem bedziesz mial wachac spaliny za wszystkimi 330i ablo 330d. lepiej sprzedaj, doloz i kup praedziwe m3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Ja jednak nie zgodze się z Przedmówcami. Skoro tak jest, że każde 330i i 330d wciągnię 328 to po co mozliwść zamówienia M-Pakietu fabrycznego nawet dla 318i? Czy co drugie auto na drodze to 330i lub 330d, a jak juz sie spotkaja na swiatłach to bedą mieli chęci i watunki do ścigania? Kolega napisał, że wizualnie, bo jakby nie było M-Pakiet znacznie uatrakcyjnia wygląd auta. Sprzedac i dołozyć też można, ale dołożyć trzeba będzie więcej niż zostało kasy ze sprzedaży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 328 to po co mozliwść zamówienia M-Pakietu fabrycznego nawet dla 318i? Czy co drugie auto na drodze to 330i lub 330d, a jak juz sie spotkaja na swiatłach to bedą mieli chęci i watunki do ścigania? Kolega napisał, że wizualnie, bo jakby nie było M-Pakiet znacznie uatrakcyjnia wygląd auta. Ale założenie M-Paka do zwyklaka to nie to samo co przespawanie połowy budy z oryginalnego M3 wiec nie bardzo łapie o co chodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Ale założenie M-Paka do zwyklaka to nie to samo co przespawanie połowy budy z oryginalnego M3 wiec nie bardzo łapie o co chodzi ? Tak, ale w temacie poszła rozmowa w kierunku "porobienia" takiej "M3" przez 330i czy 330d. Sam sposób i wykonanie takiego zabiegu zależy od samego zainteresowanego i czy taka operacja zostanie przeprowadzona tak, by efekt został w 100% osiągniety i by nie narobić wiochy, ale już jego sprawa i jego pieniadze i jego samochód. PS: pomijamy oczywiście kwestię tego co siedzi pod maską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Tak, ale w temacie poszła rozmowa w kierunku "porobienia" takiej "M3" przez 330i czy 330d. Sam sposób i wykonanie takiego zabiegu zależy od samego zainteresowanego i czy taka operacja zostanie przeprowadzona tak, by efekt został w 100% osiągniety i by nie narobić wiochy, ale już jego sprawa i jego pieniadze i jego samochód. PS: pomijamy oczywiście kwestię tego co siedzi pod maską. Kozin ale M3 / M5 na klapie do czegoś zobowiązuje , akurat dla mnie to by była totalna popelina jeździć takim czymś co udaje M3 a zawirusowany GolfiarzV porobi Cie na światłach. Ale jak ktoś chce mieć takie spawane M328i to czemu nie , nie moja kasa nie mój problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 a nielepiej kupic M3 I PO kłopocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Ok, jak najbardziej, ale my mówimy o zwykłym M-pakiecie tylko. Więc co powiesz Mordulec ludziom - nawet z naszego forum - którzy mają w swoich bawarakch M-pakiety badź planują go założyc? M-pakiet jest cool i poporstu cieszy oko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Kozin ale M3 / M5 na klapie do czegoś zobowiązuje , akurat dla mnie to by była totalna popelina jeździć takim czymś co udaje M3 a zawirusowany GolfiarzV porobi Cie na światłach.Ale jak ktoś chce mieć takie spawane M328i to czemu nie , nie moja kasa nie mój problem i tu sie zgodze z toba miec org pakiet M a golfina cie wytnie na swiatlach wstyd jak .......... wiec wrzuc najpierw kompresor a dopiero pozniej baw sie w body kit :p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 ale my mówimy o zwykłym M-pakiecie tylko. Więc co powiesz Mordulec ludziom - nawet z naszego forum - którzy mają w swoich bawarakch M-pakiety badź planują go założyc? Kozin no sory ale ja nie łapie o co chodzi .... gość chce wycinać tylne błotniki a Ty mówisz o zakładaniu M-Pakietu Wiem zeby uzyskac pelny efekt musze wyciac tylnie blotniki i zamontowac orginalne od m3 bo inaczej nie bedzie pasowal mi zdezak od orginalnej m3. Niech mnie ktoś poprawi , ale z tego co zrozumiałem to nie chodzi o założenie M-Pakietu ...... tylko o przerobienie wszystkich blach na oryginalne M3 a to gruba różnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 No też mi sie wydaje, że gadamy i nie do końca wiemy o czym? Czy masz na myślli, że M-pakiet nie jest fajny, bo to imitacja M3/ M5 czy to jak Kolega OTIS chce go uzyskać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 No też mi sie wydaje, że gadamy i nie do końca wiemy o czym? Czy masz na myślli, że M-pakiet nie jest fajny, bo to imitacja M3/ M5 czy to jak Kolega OTIS chce go uzyskać? :lol: Dobra to napiszę prosto i mam nadzieję zrozumiale : -M-pakiet montowany w normalnych autach 318 / 320 / 330 uważam za jak najbardziej fajny dodatek auto wygląda konkretnie -Robienie M3 ze zwykłego 328i - polegające na wycinaniu i spawaniu całej budy żeby tylko wyglądała jak fabryczne M3 (nie M-technik) uważam za kompletny bezsens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 :lol: Dobra to napiszę prosto i mam nadzieję zrozumiale : -M-pakiet montowany w normalnych autach 318 / 320 / 330 uważam za jak najbardziej fajny dodatek auto wygląda konkretnie -Robienie M3 ze zwykłego 328i - polegające na wycinaniu i spawaniu całej budy żeby tylko wyglądała jak fabryczne M3 (nie M-technik) uważam za kompletny bezsens No i gites;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Nie znam się, ale jak fura wygląda zależy od właściciela, jak jedzie - też. gdybym miał dokładać "M", "R", "S" itp pakiety (zależy od marki) to mam dwa wyjścia - najpierw podkręcić, żeby pokazać gnojkom gdzie ich miejsce, albo założyć zderzaki, progi itp. i na światłach charakterystyczny ruch dłonią przy podbródku (pogarda), udawać mądrzejszego i że niby się w mieście nie ganiam... Tu się można przejechać , ale pamiętajmy że o gustach się nie dyskutuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 na światłach charakterystyczny ruch dłonią przy podbródku (pogarda), udawać mądrzejszego i że niby się w mieście nie ganiam... Widzę kolega ma duże doświadczenie w tym temacie. Robisz tak za każdym razem gdy Twój emerytowóz zatrzymuje się na czerwonym ? :mrgreen::mrgreen::mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Szczerze - śmiać mi się chce ale do 1,8 benz i 2,0 d wącha moje bąki o ile nie mam nikogo w aucie, i warunki sprzyjają - współczesna *****rzeria nie ma jaj, umiejętności i wyobraźni - objechać 120-140 konne auto 90 konnym emerytowozem to bułka z masłem, masa satysfakcji i mnóstwo siary dla niedoszłego "Kubicy" który zostaje z tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scraby81 Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 tu sie objechać 120-140 konne auto 90 konnym emerytowozem to bułka z masłem, masa satysfakcji i mnóstwo siary dla niedoszłego "Kubicy" który zostaje z tyłu Tu sie zgadzam nie raz udalo sie bezproblemowo 90 konnym autem rodzinnym odjechac kozaka w roznych furach.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 16 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 tu sieTu sie zgadzam nie raz udalo sie bezproblemowo 90 konnym autem rodzinnym odjechac kozaka w roznych furach.... Dolacze sie do kolegow bo 55 konnym seicento robilem cwaniakow ktorzy nie wiadomo jak glosno odcinali zaplon na swiatlach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.