///M3 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Witam .. od niedawna widzialem ze moj helmut krwawi jak go pozostawie na pare godzin zostawia plamy.. potem zauwazylem ze ubywa mi plyn z tego okrągłebo zbiorniczka obok filtra powietrza ... to jest od wspomy tak ? wiec idąc tym tropem zauwazylem ze on jest tez mokry na dole... nastepna sprawa ( wydaje mi sie ze moze miec to powiazanie z soba ) teraz jest polowa tego zbiorniczka i sprzeglo mi lapie wysoko od tygodnia.. tak jak by bylo przypalone a jest nowe .. tydzien temu łapalo normalnie... wiec WTF ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 A przy wymianie sprzegła wymieniłeś wysprzeglik ?? Jeśli nie to najprawdopodobniej na daniach będziesz musiał bo pedał sprzegła wpadnie w podłogę .... swoją drogą trochę dziwne że ten zbiorniczek od wspomagania sprzegła jest mokry bo tam zazwyczaj nie ma co się ******zielić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 na zdjeciu na czerwono pokazalem o ktory zbiornik chodzi i gdzie tam od spodu jest mokro.. a na niebiesko zaznaczylem cos co mnie zastanawia.. co to jest sprzeglo zaczelo wysoko lapac od kiedy w tym zbiorniczku jest malo płynu silnik.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 (edytowane) a to nie jest zbiornik od wspomagania kierownicy?nie wiem jak w e34 ale w e39 standardem jest,że puszczają opaski od wężyków pod spodem,sprawdz,czy po wężykach nie leci płyn, na końcu może się zbierać i kapać a te przekazniki nie są od halogenów(zgaduje bo nie jestem pewny) Edytowane 29 Stycznia 2011 przez dirty.73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 no ok zobacze i dokrece.. dolac jaki kolwiek płyn do wspomy ? i czy to ma jakis zwiazek ze sprzeglem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 No to coś zamieszałeś , ten zbiorniczek tak jak pisze dirty od wspomagania , sprawdz opaski pod zbiorniczkiem często właśnie z tego miejsca wycieka a jeśli zbiorniczek jest mokry od góry to prawdopodobnie wywala płyn przez korek , jak go dokładnie obejrzysz to z jednej strony jest otwór na korku , jak nalałeś płynu pod max to często wywala górą. Ale wracając do tematu to nie ma nic wspólnego ze sprzegłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 płyn możesz dolać bez względu na firme,ważne,żeby był to olej do wspomagania odpowiedniego koloru(są zielone i czerwone),masz najprawdopodobniej czerwony ATF(ale sprawdz dokładnie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 sprawdź przewody idące od zbiorniczka często tam puszczają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 no ok zobacze i dokrece.. dolac jaki kolwiek płyn do wspomy ? i czy to ma jakis zwiazek ze sprzeglem ? jeśli są ori opaski,to sam nie dokręcisz,ja wymieniałem opaski na śrubowe,pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 ile taki płyn kosztuje ? i gdzie go dostane w niedziele ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zwykły ATF czy tam ATF II kosztuje koło 20-22zł za litr podjedz do jakiegos marketu tesko oszołom itp moze będą mieli czasem maja jakies oleje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 raczej każda stacja paliw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor3238 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 na prawie każdej stacji benzynowej i w sklepach motoryzacyjnych .12-16 zeta za litr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 na prawie każdej stacji benzynowej i w sklepach motoryzacyjnych .12-16 zeta za litr. A na jakiej stacji i jakiej firmy olej można kupić za 12zł ?? bo ja się nie spotkałem za bardzo z taką promocją W zeszłym tygodniu kupowałem na firmę ATF II w oilcenter na gazowej i zapłaciłem niecałe 21zł Na allegro też wiekszość aukcji jest powyżej 20zł : http://allegro.pl/listing.php/search?string=atf&category=18928&description=1&sg=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor3238 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 12-16 w sklepach motoryzacyjnych , na stacjach paliw drożej sory jeżeli zostałem żle zrozumiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 12-16 w sklepach motoryzacyjnych , na stacjach paliw drożej sory jeżeli zostałem żle zrozumiany Nie zostałeś źle zrozumiany , tylko powiedz mi co to za olej i gdzie można tak tanio kupić bo z tego wynika że w hurtowni olejów przepłaciłem prawie 100% ceny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Może kolega znalazł jakiś 0.3l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 to musze kupic i dolać bo jakies jęki slychac juz przy skrecaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 dolej i kontroluj stan,szkoda pompy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Jak umyjesz zbiornik, zmienisz opaski i dolejesz płynu daj znać po kilku dniach jak wyszło. A te pomarańczowe spineczki koło kielichów są od poduszek powietrznych potocznie zwanych jaśkami Ps. jak ja kupiłem swoją nową zabawkę to piszczało strasznie strzyknełem 0,3L ATF i przestało, bałem się że pompa już poszła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Najczestsza przyczyna jest tak jak juz koledzy pisali,opaski przy zbiorniczku. Mozesz nawet skrocic troche troche weze przy zbiorniczku,tak ok.1cm i wtdedy zaloz i dokrec opaski. Zanim jednak to zrobisz,upewnij sie,ze po skroceniu beda wystarczajaco dlugie i siegna do zbiorniczka :mrgreen:. Posprawdzaj tez wszystkie inne opaski na przewodach od wspomagania (troche kiepski dostep ale ujdzie,przynajmniej w M60). Jezeli to nie pomoze to najprawdopodobniej bedziesz musial wymienic uszczelki nr 15 i 17 widoczne na zdjeciu albo zaopatrzyc sie w nowe przewody czasami juz guma poprostu nie daje rady i murszeje, parcieje,rozwarstwia sie... (jak zwal,tak zwal). Ja wlasnie szukam podobnych dla siebie bo mam ten sam problem. Tylko zastanawia mnie to Twoje sprzeglo..... Ale skoro zbiorniczek jest mokry to zacznij od niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 to jutro rano jak bede wracal z pracy kupie .. jakas szczegolna firma czy cos ? czy poprostu na stacje i plyn do wspomy ? zbiorniczek na dole jest tłusty i te przewody od niego tez.. plamy na ziemi rowniez są pod nim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Na korku od zbiorniczka powinna byc naklejka jaki plyn ma byc np. CHF S11 albo ATF. Jaka marka to nie ma zadnego znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Ja do siebie lałem z orlenu ATFa- czerwony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 3 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Załatw zbiorniczek tak jak ja-- mam spokój dodaj do oryginalnych opasek zwykłe opaski.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.