suchy Opublikowano 28 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 witam , wiem że i w tej sprawie coś mi poradzicie wczoraj pojechałem samochodem do reala na zakupy i po powrocie nie mogłem odpalic samochodu, rozładował sie mi akumlator w 20 min. a co ciekawe pomimo wyłączonego zapłonu słychać było wentylator jak chodzi cicho. Proszę was o pomoc gdyż mam BMW e39 525 tds od 2 tyg. i nie bardzo się orientuje co i jakpytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 28 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 No to szukaj nowego jeża (rezystor / opornica dmuchawy ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 28 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 i tak 20 minut to troche szybko padł sprawdz ładowanie alternatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 28 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Ładowanie z alternatora czy porządnie ładuje czy wcale, ale podlacz aku i zobacz czy na kabelkach nie ma zwarcia gdzies ze wentylator sam chodzi, czesto po stluczkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 No to szukaj nowego jeża (rezystor / opornica dmuchawy ) mówisz że będzie to rezystor? objawy są takie ze jak nieraz wyłącze samochód to po ok.2-3 min zaczyna własnie słychać dmuchawe włancza sie i wyłancza i tak na zmiane nie wiem czy trwa to cały czas ale zdaje sie mi że nie powinna sie włanczać jak jest samochód wyłączony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NetSerwer Opublikowano 28 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Kiedy otwierasz samochód pilotem zawsze słychać szum przy klimatroniku. To normalne, załącza się wraz z otwarciem zamków drzwi i wyłącza się po kilku minutach od zamknięcia samochodu, kiedy samochód wchodzi w stan uśpienia. To nie wyładuje akumulatora. Sprawdź stan akumulatora (czy się nie skończył), ale też jak wygląda pobór mocy po ok 20 minutach od wyłączenia i jak wygląda ładowanie podczas jazdy. Coś z tych trzech rzeczy winne jest za pad pod hipermarketem... Bez elektryka z kompem możesz zgadywać rok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Kiedy otwierasz samochód pilotem zawsze słychać szum przy klimatroniku. To normalne, załącza się wraz z otwarciem zamków drzwi i wyłącza się po kilku minutach od zamknięcia samochodu, kiedy samochód wchodzi w stan uśpienia. To nie wyładuje akumulatora. Sprawdź stan akumulatora (czy się nie skończył), ale też jak wygląda pobór mocy po ok 20 minutach od wyłączenia i jak wygląda ładowanie podczas jazdy. Coś z tych trzech rzeczy winne jest za pad pod hipermarketem... Bez elektryka z kompem możesz zgadywać rok... pojade jutro do goscia co sprzedaje akumlatory i sprawdzi mi ładowanie bo może akmulator poszedł sie paść. a z tym że wiatrak sie włancza to mówisz że te typy tak mają , wiecie pytam bo nie mam zielonego pojęcia w takich sprawach bo w mojej pierwszej e36 nie było czegoś takiego;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eko-vit1 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Kiedy otwierasz samochód pilotem zawsze słychać szum przy klimatroniku. To normalne, załącza się wraz z otwarciem zamków drzwi i wyłącza się po kilku minutach od zamknięcia samochodu, kiedy samochód wchodzi w stan uśpienia. To nie wyładuje akumulatora. Sprawdź stan akumulatora (czy się nie skończył), ale też jak wygląda pobór mocy po ok 20 minutach od wyłączenia i jak wygląda ładowanie podczas jazdy. Coś z tych trzech rzeczy winne jest za pad pod hipermarketem... Bez elektryka z kompem możesz zgadywać rok... kolega ma racje. proponuje zalozyc amperomierz miedzy + a klema w miejscu widocznym i zamknac Z KLUCZA bunie. pobor pradu,jesli dobrze pamietam to: -ok. 4-7 A przaz 12-18 min - ok.0,02 A po tym czasie,.Jesli nie spadnie po tym czasie to pewnie "jez" moze byc tez klimatronic z gosciem od aku to uwazaj,bo bedzie ci chcial ozenic nowy. CENTRA NIE UZNAJE GWARANCJI W AKU MONTOWANYCH W BMW!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 28 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 (edytowane) Ja sprawdził bym tak jak pisał Mordulec jeża. Ja tak miałem, Kozin to przerabiał dzisiaj. Ja miałem właśnie tak, że zostawiałem auto w garażu, wracałem po jakimś czasie i słychac było szum wentylatora klimy. Czasem auto odpalało bez problemu po kilku dniach w garażu a czasem wracałem z pracy, jadłem obiad, pokręciłem sie po domu, chciałem gdzieś pojechac i lipa - rozładowany akumulator. Niepotrzebnie kupowałem nowy aku bo problem i tak się powtarzał. Wymieniłem jeża i jak ręką odjął Edytowane 28 Stycznia 2011 przez Forest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Dokładnie, dzisiaj wymieniałem jeża w swojej E39 z 2001 roku a dwa lata temu jeża wymieniałem w swojej E39 z 98' Dwa razy przerabialem ten temat. Aku mi wysiadł do zera, ze nawet centralka nie podniosła zamków. Wymiana jeża zajmuje maks. 30 min. Warto zwrócić uwage na jedna rzecz - mianowicie jak zabierałem sie do wymiany jeża nawiew niby nie chodził, ale jak sie położyłem pod schowkiew było słychac delikatne obroty nawiewu. Nie ma siły, aku musiał wysiąść. Osobiście polecam jeża Valeo. Po wymiane od razu cisza i panel climatronika zaczął szybciej reagować na zmiane siły nawiewu i kierunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Dokładnie, dzisiaj wymieniałem jeża w swojej E39 z 2001 roku a dwa lata temu jeża wymieniałem w swojej E39 z 98' Dwa razy przerabialem ten temat. Aku mi wysiadł do zera, ze nawet centralka nie podniosła zamków. Wymiana jeża zajmuje maks. 30 min. Warto zwrócić uwage na jedna rzecz - mianowicie jak zabierałem sie do wymiany jeża nawiew niby nie chodził, ale jak sie położyłem pod schowkiew było słychac delikatne obroty nawiewu. Nie ma siły, aku musiał wysiąść. Osobiście polecam jeża Valeo. Po wymiane od razu cisza i panel climatronika zaczął szybciej reagować na zmiane siły nawiewu i kierunku. oki tylko jak sprawdzić czy jeż jest sprawny? jesli go podepne pod kompa to wykaże co jest uszkodzone? bo nie chce wywalac 200zł na część która może sie okazać dobra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Na kompie raczej nie wyjdzie. No sprawdź czy huczy CI cos w okolicach nawiewu, naljepiej nawiewu tego w okolicach nog. Mozesz też po jeździe wyjać sterego jeża i sprawdzić czy nie jest zbyt gorący. Ale wszystkie znaki na niebie i ziemi wkazuja ze jest to jeż. Standart w E39 i e46 z tych lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.