piotrunio89 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 witam koledzy,mam bmw e34 2.0 12V i chciałbym trochę dołożyć koni i momentu obr.<bmw> do niej ,komputer mam Motronic oryginalny fabryczny.czy to prawda że po włożeniu komputera od M30 dojdzie mi około 25 KM więcej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 27 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 fałsz:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 27 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 czy to prawda że po włożeniu komputera od M30 dojdzie mi około 25 KM więcej? Takie rzeczy to tylko w erze .... a swoją drogą kto Ci takich bajek nagadał albo gdzie to przeczytałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 27 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Stary, gdyby tak bylo to ludzie by tylko kupowali m20b20 i wkladali kompy od m30 Ja swoj silnik b20 nie moglem sprzedac nawet za 800zl, i to z calym osprzetem, skrzynia, mostem i sprzeglem. Tyle sa warte na rynku Najlepszy mod jaki mozesz zrobic to poszukac m50b25, albo jesli za drogo wyjdzie, to m20b25. Tu juz masz nadwyzke 40KM. Mysle, ze taki silnik znajdziesz za 1000-1500zl spokojnie (sa dosc chodzliwe bo jezeli ktokolwiek robi swapa na jednostke klasyczna w e30 to idzie na 2,5), a wydech, filtry i barany do twojej m20b20 wyjda tyle samo co silnik 2,5, a koni przybedzie ci az 10...moze. Naprawde, najlepsza modyfikacja z "best bang for buck" to zdecydowanie swap na 2,5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrunio89 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 a przeczytałem to na jakiejś stronce internetowej i tak się właśnie zastanawiałem czy to możliwe i czy to w ogóle jest prawda co to było napisane.a jeszcze jedno o co chodzi z tym swap i co to tak dokładnie jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radhezz Opublikowano 27 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 swap, to inaczej mówiąc przekładka silnika - te określenie odnosi się do wymiany na inny silnik niż oryginalny, najczęściej na większy/mocniejszy/nowocześniejszy. Co do uzyskiwania dużych przyrostów mocy wymianą samego sterownika wtrysku, to ja już z bajek wyrosłem Liczy się gównie mechanika, choć nie wykluczam, że przy sporo nowocześniejszym silniku może coś dałoby radę "ugrać"... Ale, ale... Za dużo tu "ale", temat za szeroki, a już zdecydowanie nie pasujący do w/w silnika happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 27 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 swap(ang.) - zamienić, zamieniać się, zamieniać się miejscami, zmieniać coś na coś Oczywiście w żargonie tyczy się silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.