Gość dirty.73 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 czeka mnie wymiana wahaczy tył w touringu,mam spodziewać się niespodzianek typu "wez duży młotek",czy pójdzie bez bulu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 26 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Wahacze i koncowki drazkow kierowniczych to taki temat moj przyjacielu ze ja zawsze mam pod reka gumowke z tarcza do metalu Sruby sa pewnie zapieczone,moglbys zaopatrzyc sie w ''widelec'' ktory ulatwia wysuniecie sworznia.Np.mialem tak ze sruba krecila sie razem z nim wiec ..poszly iskry i po robocie.Oczywiscie tak aby nie uszkodzic niczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 26 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 proponowałbym najpierw spróbować polać czymś te śruby , przed odpaleniem Flexy , niech się poprzegryzają, polecam http://allegro.pl/wurth-odrdzewiacz-w-aerozolu-rost-off-spray-tanio-i1419717048.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batonick85 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 no to jak już jesteśmy w temacie: orientuje się ktoś jaki jest koszt kompletu na obie strony przód i kompletu na obie strony tył?? Chodzi oczywiście o touringa przed liftem. Jakiej marki szukać (poza oryginałami oczywiście)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.