bryan Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Witam. Posiadam e34 525 tds. Na pokładzie jest OBC1. Nabyłem OBC2 więc mam poblem :-( Czy jest możliwość zamiany i jak podłączyć przewody ? Obc2 pochodzi z silnika benzynowego czy da się podłączyć do tds-a? Pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Nie bardzo rozumiem,mozesz to jakos sprecyzowac ? Czy chodzi Ci o zmiane multifunkcyjnego zegarka na BC IV ? Czyli to na to ? Pytam bo ja znam tylko BC III (montowane w E32 ) i BC IV (montowane w E32 i E34). O BC I nie slyszalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryan Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Witam. Właśnie tak. Dostałem taki sprzęt jak na zdjęciu na dole ale po podłączeniu wyświetla mi się PPPP. Z tego co czytałem na forum najczęstszą przyczyną jest brak napięcia na pinie 17. Napięcie jest a BC nie działa :-( Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Masz 525tds to napewno masz licznik typu LOW (bez Check Control),tzn. taki . Byly dwa rodzaje BC IV.Jeden ze zlaczem kodujacym (taki potrzebujesz) i jeden bez. Jak wyglada Twoj BC od tylu ? Ma ponizej gniazda jeszcze cos (taka zielona kostke) czy nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryan Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 witam. Nie ma. MAM fotkę :-) obc1.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 tds potrzebuje albo BC z końcówką 149 i tzw code stickerem(dwie wtyczki od tyłu)albo np 055 (jedna wtyczka)ale wtedy trzeba wewnątrz wlutować sobie takiego stikera. Ile masz kabelków we wtyczce BC w aucie? 3szt.?10szt?26szt? Jeśli zainwestowałeś w taki zestaw a masz do 10kabli we wtyczce to w skrócie lipa. TDSy miały liczniki low i tam manetka BC jest bezużyteczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Moja rada - pogon ten BC komus kto ma licznik z Check Control i zalatw sobie wlasciwy ze stikerem. Wlutowac,tak jak juz Dziki napisal oczywiscie mozesz tez,jezeli oczywiscie znajdziesz gdzies samego stickera. Tak to wyglada : http://cgi.ebay.de/Bmw-E34-Bordcomputer-Codierstecker-525-tds-520i-525-524-/220697429698 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryan Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 ...no i chyba tak będę musiał robić :-( Dziękuję za zainteresowanie i pozdrawiam !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 13 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 ja mam duzo kabli bc z zielona kostka z tylu tzn ze moglbym sobie jakos rozbudowac system?np dorobic manetke?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 13 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 ja mam duzo kabli bc z zielona kostka z tylu tzn ze moglbym sobie jakos rozbudowac system?np dorobic manetke?? Żeby się dobrze zrozumieć to obejżyj fotki jakie wkleił Tomek Jako ,że masz tds to licznik masz tzw low version więc rozbudowa o manetkę nie jest możliwa Kabli musisz mieć we wtyczce /wiązce BC 26szt Jeśli masz 26szt to możesz założyć full BC z końcówką 149 i codestickerem lub 055 i zabawą z lutowaniem takiego stickera. Manetki do tego zestawu nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 ja mam taki BC jak na zdjeciu drugim u tomka to sa jeszcze lepsze??bo wydawalo mi sie ze ten juz jest full Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 ja mam taki BC jak na zdjeciu drugim u tomka to sa jeszcze lepsze??bo wydawalo mi sie ze ten juz jest full Do Twojego auta,jako ze posiadasz zegary typu LOW to akurat juz jest full. Wersja do zegarow typu HIGH z Check Control wizualnie nie rozni sie niczym od Twojej,poza ta zielona kostka z tylu,o ktorej juz pisalismy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 to ja mam taka zielona kostke z tylu mozna ja wyciagnac to jest taka jakby kosc pamieci czy cosc ma ona jakies znaczenie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 rafikone,na pierwszej stronie jest wszystko wyjasnione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Właśnie dzisiaj odpaliłem BC IV w swojej 520. Na początku miałem analog i 3 kable we wtyczce. Potem upgrade do BC 1 i teraz przerobiłem instalację na 25 kabli i BC IV śmiga aż miło:) Gdyby ktoś miał we wtyczce 3 kable a chciał rozbudowy do 25/26 kabli to mogę pomóc w tzw pinologii Mały hardcore na wtyczkach i 8h roboty razem ze zmianą ramki pod BC IV. Swoją drogą instalacja w mojej 520i mnie zadziwia.Niemalże równolegle do wersji low leży sobie wiązka z wersji high tylko nieuzbrojona we wtyczki, piny i moduły CCM I LCM. Kto wie,może kiedyś szarpne się i uruchomie wersje high.Pewnie byłaby to 1sza 520i na full check control. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potworek Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Witam mam pytanie posiadam E34 525i m 50 b25 z 93 roku w którym mam zamontowany multi zegarek chciałem go zamienić na obc ale się okazało że mam tylko 8 kabli czy jest możliwość podłączenia tego w jakiś sposób Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 No pewnie że jest jakiś sposób;) Licznik masz z CC(HIGH VERSION)? W skrzynce bezpiecznikowej masz moduły LCM CCM? Jak bogate masz konektory po stronie instalacji auta?-X15,X34,X251. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potworek Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 tak mam wogóle jestem zdziwiony bo auto jest ogólnie dobrze wyposażone a zt ymi konektorami o co chodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potworek Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 jeśli ci to coś podpowie to jest 7 ostatnich cyfr vin GB84369 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Konektory X34,X15,X251 to są istotne wtyczki elektryczne od BC. X15(biały,30pinowy) X251(czarny,30pinowy) X34(biały,12pinowy) Wszystkie one znajdują się po lewej stronie kolumny kierowniczej(trzeba zdjąć kawałek tapicerki) Patrzysz ile kabli wchodzi do wtyczek od strony instalacji a ile po stronie BC. Trzeba się podpiąć do sygnału poziomu paliwa,v auta,rozrusznika,DME,Linie Rxd i Txd oraz zasilania pozycja 2 i 3 stacyjka. W/w sygnały napewno dochodzą do konektora x251 i x15. Trzeba je wyprowadzić na wtyczkę BC. potworek a kto Ty jesteś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potworek Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Michał nowy z Krakowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potworek Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Jutro to sprawdzę i dam znać Dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potworek Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Witam mam te moduły i wtyczki też są tam gdzie jest podpięcie do przełącznika od kierunkowskazów tylko co dalej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Trzeba kupić trochę różnokolorowych kabelków i podpiąć w odpowiednie piny konektora X15,X251,X34 i podciągnąć do konektora X501 w BC IV. Najlepiej dorwać ze szrotu i wymontować gotową wiązkę pełną z 25 kablami we wtyczce X501 bo wtedy kable są ładnie oryginalnie osadzone,pozatym kolory kabli są dokładnie takie jak w schematach elektrycznych co znacznie ułatwia robotę. Najlepiej nie odcinać samej kostki a spróbować wyjąć tak by 25 kabli miało długość z 1m.Dobrze jest też zorganizować sobie konektory x15,x34,x251 z odciętymi przewodami to wtedy dobrze jest poprostu dokładać brakujące piny do Twoich konektorów. Niedługo zrobie relacje z montażu BC IV z dokładnym opisem pinów we wtyczkach i kolorami kabli w takiej bardziej przystępnej formie niż to co krąży po necie. Jeśli jesteś zdeterminowany do zakładania BC IV to zorganizuj sobie już komputerek najlepiej z końcówką 055,lub 619 wiązkę,pare kabelków,izolacje termokurczliwe,opaski,obcinaczki,lutownicę. Jak chcesz tak jak powinno być to też i ramkę na radio z BC IV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potworek Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 he he już wszystko mam zakupiłem manetke komputer i instalacje tylko gdzie to powtykać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.