batman_bmw Opublikowano 21 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Witam mam pytanie jak odpowietrzyc i wymienic plyn od wspomagania sprzegla w bmw 325i coupe a mianowicie zaczelo sie slizgac ale nie wiem czy sie zapowietrzylo bo stary jest plyn czy do wymiany tarcza , ale powiem tak ze jak startuje z miejsca to mam wrazenie jak bym automatem jechal a jak sie rozpedzi to juz jest ok i nic nie smierdzi i nieczuc sprzegla (tarczy) czy jest mozliwe ze sie zapowietrzylo ,a i jaki plyn bedzie najlepszy do wymiany ,dzieki za pomoc ,<bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 21 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Obawiam się że po prostu tarcze masz już przypaloną , wspomaganie sprzegła się raczej nie zapowietrza , zwyczajnie się rozszczelnia na wysprzegliku to najsłabszy element i wycieka płyn do skrzyni a w efekcie tego pedał sprzegła wpada w podłogę i koniec zabawy. Rozbierz osłony pod kierownicą i sprawdz jeszcze pompkę sprzegła która znajduje się w kabinie , jeśli nie ma z niej wycieków (a raczej nie będzie bo rzadko się psuje) to wtedy sprawa raczej będzie jasna -> tarcza sprzegła do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batman_bmw Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 spoko tego sie obawialem ze poszlo sprzeglo a jakiego szukac bo nie bardzo wiem widzialem tarcze do mojego modelu jedne sa ze sprezynkami inne bez a moze jakies sportowe tylko jakie czy moze ktos pomoc w doborze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 a jakiego szukac bo nie bardzo wiem widzialem tarcze do mojego modelu jedne sa ze sprezynkami inne bez a moze jakies sportowe To zależy czy masz dwumasę czy zwykłe koło zamachowe , jak zrzucisz skrzynię to będzie widać w M50 montowane były obie wersje. -Ze sprężynkami to tarcza która idzie na zwykłe koło zamachowe -Bez sprężynek to tarcza która idzie na dwumasę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Przy okazji jak będziesz miał już zrzuconą skrzynie sprawdź stan koła zamachowego czy nie ma już luzów ( jeżeli masz koło dwumasowe) Ja tego nie zrobiłem i musiałem ściągać skrzynię 2 razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batman_bmw Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 czy duzo jest roboty przy wymianie sprzegla bo zamierzam zrobic to sam ale niewiem co mi jest potrzebne i jak sie za to zabrac moze ktos mi cos podpowie jak i co i od czego zaczac nie mowiac juz o zakupie nowego sprzegla ,prosze o jakies podpowiedzi i rady dzieki z gory,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Tu masz opisaną z przygodami wymianę sprzegła co prawda w V8 ale w E36 schemat postępowania jest taki sam http://www.maxbimmer.pl/threads/8059-Heh-wymiana-sprzeg%C5%82a-w-M60B30-z-przygodami?highlight=wymiana+sprz%EAg%B3a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 jak niewiesz jak się do tego zabrać to raczej będzie samemu ciężko opis sobie a życie sobie przechodziłem to to wiem podstawa to podnośnik śrubowy najlepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuma325i Opublikowano 3 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 za wymiane placi sie okolo 300zl. wiem ze jakis klucze specjalne trzeba miec chyba torksy jakies bo mialem zabierac sie do tego w swojej przeszlej 2.5 ale ja sprzedalem. komplet sasch kolezka zamowil z allegro za 350 zl i jezdzi do tej pory. bylo mocy zero a spalanie ogrrromne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batman_bmw Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 no wlasnie ja tak mam mocy zero a spala masakrycznie duzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 3 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 ale jak dwumasa już leży to koszty ostro pójdą w górę ja z dwumasą komplet sprzęgło + wymiana wszystko sachs 2400zł zapłaciłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batman_bmw Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 a jak to sprawdzic i naco zwracac uwage czy dwumasa jest dobra czy do wymiany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 4 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 dwumase najlepiej sprawdzić jak masz sprzęgło rozebrane koło dwumasowe nie może mieć luzów na boki a objawia się to tym że każde włożenie nowej tarczy skończy się jej szybkim uszkodzeniem poprostu będzie się kruszyć będą się robić odpryski i szybko będziesz znowu rozbierał sprzęgło a co za tym ponowne koszty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.