gaber66 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 (edytowane) 1.Witam cały czas pali się rezerwa niezależnie od tego ile jest paliwa nie wiem co to jest proszę o pomoc. 2. nie chce odpalić rozrusznik kręci ale nie odpala, po tym jak przestaje kręcić coś cyka tak podobnie jak zwarcie w alternatorze nie wiem co to pozdrawiam dodam jeszcze że chodzi o 525tds Edytowane 16 Stycznia 2011 przez gaber66 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 16 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Może pływak się zablokował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 16 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 mozliwe ze pompa paliwowa... to ze ci sie caly czas swieci rezrwa moze o tym swiadczyc- u mnie tak bylo. najpierw caly czas swiecila mi sie rezerwa, potem problemy z odpalaniem i mechanik. nmo chyba ze rzeczywiscie plywak sie powiesil ale wtedy skad problemy z odpalaniem? sproboj poroawic styki na kostce przy pompie paliwowej- u mnie pomoglo powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 16 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Tak jak koledzy piszą w baku zawiesil sie pływak, trzeba wymienic jak juz sie zawiesza, dostep od strony tylnej kanapy pod nią. To ze nie odpala to wlasnie wina tej pompki z plywakiem w baku. Wymienisz pompke z plywakiem a bedzie jak ręką odjął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 16 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 A to stało się tak nagle, z dnia na dzień przestała palić? Akumulator masz dobry? świece żarowe dobre? TDS potrzebuje trochę prądu żeby zakręcić porządnie. Jakieś objawy wcześniej były? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaber66 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 spoko poszperam pod tylnym fotelem tylko mam pytanie z której strony szukać??? czy raczej z obu??? wcześniej paliła na dotyk, potem zaczęły się problemy kręciłem i za dziesiątym razem łapała a teraz wogóle nie chce odpalić. sprawdzałem filtr paliwa i moim zdaniem czysty. przewód mam czarny i nie ma jak zobaczyć czy powietrze jest w przewodzie ale jak przekręcam kluczyk to nic nie słychać zadnego odgłosu załączania pompy nie wim co to może być??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 17 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Możesz sprawdzić czy na powrocie jest paliwo, na wężykach od wtrysków. A wcześniej paliła dobrze i na zimnym i na ciepłym? Nie falowały obroty? Nie zalałeś jakiegoś syfu do baku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Siemka. Prawdopodobnie padł Ci pływak, a konkretniej opornik w nim. Można sprawdzić, jak piszą koledzy, czy nie zawiesił się, ale raczej szykowałbym się na jego wymianę. Używkę można wyrwać do 100 zł. Sam miałem ten problem w byłej e34. Jeśli chodzi o odpalanie to może być problem pompy paliwowej. Sprawdź też stan rozrusznika. Czasami lubią się zacierać tuleje. Jeśli stwierdzisz, że to jest ok sprawdź świece żarowe. Może któraś padła, stąd problem z odpalaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Zapomniałem Ci dodać, dwóch pomp paliwowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.