siwers20RaDoM Opublikowano 14 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 witam mam pewien problem po wczorajszym jezdzeniu a dokladniej kreceniu baczkow wystapil pewniem problem otoz kieronica w pewnym momencie zaczela mi ciezko chodzic i jest teraz problem w skrecaniu w lewo i prawo :cry::cry::cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Skończyła sie pompa, albo maglownica dostała w palnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zobacz czy przypadkiem nie wywaliło któregoś węża od wspomagania i wywaliło cały płyn w czasie tych akrobacji. Od samego kręcenia bączków nic jej się złego stać nie powinno chyba że kręciłeś do oporu i trzymałeś kierownicę w maksymalnym skręcie przez dłuższy czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoRzAn Opublikowano 27 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Stawiam na magiel. Miałem podobnie. Wymiana pompy nic nie dala. A kierownica dziwnie przeskakiwała dalej tak stopniowo przy skrętach. Po regeneracji magla wsio było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 27 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 a czy przy skręcaniu słychać takie dziwne wycie?? może po prostu wycieka ci płyn od wspomagania?? jeśli tak jeździełeś przez dłuższy czas bez płynu mogłeś pompe zatrzeć. jesli nic z powyższych to magiel jak było wcześniej wspomniane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuma325i Opublikowano 3 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Witam! mam w swojej identycznie. pojechalem na skarbimierz (na ktorym zajechalem dyfra) przyczepny beton tam jest i krecilem tez baczki i nie moglem po chwili krecic kierownica na wolnych obrotach ale opaska przy pompie na wezu puscila i olej polecial... kupilem nowy olej i jutro wymieniam. mam nadzieje ze wymienie olej i bedzie ok bo mi na wyzszych obrotach normalnie chodzi pompa tylko gorzej jest mi gdzies nawrocic szczegolnie gdy silnik juz jest rozgrzany. a stan oleju niby jest. oby wymiana oleju pomogla... :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.