Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



chiccoo

Rekomendowane odpowiedzi

Chce kupic zawieszenie przód do mojego nowego nabytku E36 i tu rodzią sie pytania.

Co mysleć o zawieszeniu ( amory i spręzyny ) MTS, TA Technicx- ktoś to ma używa/ używał jak to jakościowo?

Czy da rade na standardowe amory (przód) dać sportowe spręzynki- będzie to jeździć czy zaraz padnie?

Amory gazowe/ olejowe- nie znam sie na tym temacie.

Niestety musze kupić tylko przód bo zamienili przed sprzedażą :( i mam standart rozwalony totalnie tzw sztuke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżę na MTS'ach amorach i sobie chwalę. (ostatnio tył zmieniłem na B6 dla większego komfortu pasażerów)

Fakt ze jest dość twardo bo maja skrócony skok ale po 1,5 roku na Wrocławskich drogach wszystko śmiga jak ta lala. Na badaniu technicznym 9listopad) wyszła sprawność 87 i 88 % na prawej i lewej stronie.

Co do sprężyn MTS/TA nie mogę się wypowiadać.

Dopuszcza się standardowe amorki do obniżanych springów ale standardowy amor szybciej się zużyje (wiem to z autopsji jak zajeździłem B4 na obniżanych springach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytałem sporo na necie o MTS i TaT i wypadają podobnie, cena do jakości jest adekwatna, ludzie śmigają na tym latami więc nie ma co się bać, za chwilę ci wyślę maila do gościa, który tym handluje dłuższy czas i ma ceny niższe niż na allegro - może skorzystasz (faceta polecam w 100%)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Szukałem pytałem i tak sobie pomyślałem że raczej gwinta zapakuję bo do felgi ustawiam sobie, lato nisko, zima wysoko co za tym idzie zawieszenia na zime nie bede wymieniał i roboty brak :)

W oko i w portwel podpowiada mi MTS, TA Technicx ( czytałem i szukałem recenzji na ten temat i większość daje dobrą opinie) i tu mam do was pytania:

- jak to się reg tzn z kanału, na podnośniku czy jak fura stoji?

- gdzie jest ta regulacja?

- jak to puźniej wygląda po użytkowaniu chodzi o gwinty czy to bedzie działać?

Pytam bo gwinta nigdy nie miałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nakrętkę do regulacji masz na amortyzatorze, kręcisz-ściskasz sprężynę, obniżasz, w drugą stronę podnosisz. Wystarczy zdjąć koło i masz dostęp do tego. W sumie zależy jakie masz koło, bo czasem wystarczy podnieść auto i wsadzisz rękę za kółko i dasz radę bez odkręcania. Nie skoroduje Ci, będzie działać spokojnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...