Jakub_bobi Opublikowano 11 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 (edytowane) Witam Panowie potrzebuje znowu pomocy..przy e34 520i 12V.. dzieki za wczesniejsza rade wymienilem zegary i wskazowka narazie nie szaleje DZIEKI BARDZO.. Ale nie o tym.. robi mi sie coraz czesciej cos takiego.. Gdy samochod sie nagrzeje ma spadek mocy, nie ma tego powera.. gdzie od 3 tys obr powinno wciskac juz w siedzenia a on sie rozpedza jakby chcial a nie mogl.. gdy sie zatrzymalem otworzyłem maske smierdzialo jakby kablami albo czyms takim.. nie wiem skad.. weze od ukladu chlodzenia sa twarde, nie mam juz pojecia.. WSKAZOWKA TEMPERATURY STOI W PIONIE.. Gdy silnik chodzil odkrecilem odpowietrznik na chlodnicy i lecial z niego plyn, potem odpowietrznik na termostacie takze lecial plyn, zero powietrza, weze nadal twarde.. Odkrecilem wlew plynu na chlodnicy na odpalonym silniku, plyn sie podniosl prawie pod korek, weze zrobily sie miekkie.. gdy samochod jest zimny rano plynu jest do polowy zbiorniczka. Dodam jeszcze ze plyn nie bulgocze w zbiorniczku.. Jak cos mi sie jeszcze przypomni to napisze.. pytanie_bmw Edytowane 11 Stycznia 2011 przez Jakub_bobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 11 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 przyjżyj się temu dokładnie. Węże mają być twarde-a nie miękkie flaki. M20 ma chyba korek chłodnicy/wyrównawczego 2,0 bara więc węże będą twarde. Po uruchomieniu silnika włącz ogrzewanie na maksa i dmuchawe na 3 ew 4 i zostaw na wolnych na pare minut i obserwuj układ. Jest przelew w wyrównawczym to pompa kręci Temperatura-opuszcza niebieskie pol: -letnie powietrze z nawiewów(szyba,nogi) -Gruby górny wąż wodny do chłodnicy ciepły,jeszcze w miarę miękki -Gruby dolny wąż wodny z chłodnicy zimny Temperatura 3mm przed pionem: -Gorące powietrze z nawiewów(nogi,szyba) -Gruby gorny wąż do chłodnicy gorący i twardy -Gruby dolny wąż od chłodnicy zimny Temperatura w pionie: -gorące powietrze z nawiewów -Gruby górny wąż do chłodnicy gorący i twardy -Gruby dolny wąż od chłodnicy letni,zaczyna się rozgrzewać,lub gorący jednak mniej niż ten górny wąż. Temperatura dalej pion: -j.w plus co jakiś czas większy szum z okolicy wiatraka chłodnicy(załączanie visca) Wskazówka temp napewno stoi w pionie? A może olej kapie z uszczelki pokrywy rozrządu na kolektor i smaży olej i tak śmierdzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub_bobi Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Temperatura w porywach tak 3 minimetry za pionowa kreska, dziwne jest to ze jak zgasze i zapale to stoi juz pionowo i juz sie z tamtad nie ruszy.. nawet jesli kapal by olej na kolektor to skad ten spadek mocy? Jutro sprawdze dokladnie tak jak napisales weze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 11 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Mała poprawka korek wyrównawczego w m20 ma 1,4BAR. A jednak wskazówka lub temp dalej wariuje. Jak wyhyli się te 3mm poza pion to zatrzymaj się,zgaś silnik i przekręć kluczyk w stacyjce na pozycję 2(kontrolki)-wskazówka temp wsjaze pion czy może dalej te 3mm poza pionem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub_bobi Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 wskazowka bedzie pionowo albo nawet kawalek przed pionem.. czyli moze byc to cos innego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 11 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 wskaźnik temperatury lub czujnik temperatury traci masę. Popraw punkt mocowania klemy akumulatora(-) oraz punkty mocowania tego przewodu do karoserii i łapy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub_bobi Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 a co moze byc z tym spadkiem mocy? przychodzi ci cos do glowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub_bobi Opublikowano 12 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Apropo tych zegarow jeszcze, pisal mi ktos wczesniej ze gdy zegazy zaczynaja szwankowac oczywiscie chodzi o wskazowke temperatury, i podobno przy niekyorych pomagalo pukniecie w deske.. przy zegarach tore mialem wczesniej ta metoda nie skutkowala ale gdy wlozylem drugie zegary jak wskazowka przekroczyla o 1mm kreske pionowa.. puknalem w deske i wrocila na miejsce wlasciwe hehe czyli te zegazy tez sa walniete? sprawdze za jakis czas te mocowania minusa do lapy silnika i karosoerii. Bylem takze u gazownika powiedzial ze ewidentnie to jest smrod wypalanego oleju musi gdzies kapac skads.. jade jutro na wymiane filtru gazu i regulacje moze to przez to jest ten spadek mocy, moe zapycha sie filtr gazu ktory powinienem juz dawno wymienic.. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub_bobi Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zrobilem tak jak mowiles poczyscilem mase.. temperature pokazuje juz ok nie wychodzi za pionowa kreske DZIEKI BARDZO Co do spadku mocy jutro jade wymienic filtr paliwa i powietrza do gazownika no i oczywiscie podlaczyc ja pod kompa i wyregulowac.. mam nadzieje ze bedzie ok.. od tamtej pory nie zdazylo sie zeby smierdzialo kablami czy palacym sie olejem.. mam nadzieje ze po wymianie filtrow i wyregulowaniu bedzie chodzila dobrze odezwe sie jutro po zabiegu DZIEKI DZIKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazej Opublikowano 19 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 A może to wina sprzegła, że tak śmierdzi i ma brak mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.