Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie potrzebuje znowu pomocy..przy e34 520i 12V.. dzieki za wczesniejsza rade wymienilem zegary i wskazowka narazie nie szaleje DZIEKI BARDZO..

Ale nie o tym.. robi mi sie coraz czesciej cos takiego..

Gdy samochod sie nagrzeje ma spadek mocy, nie ma tego powera.. gdzie od 3 tys obr powinno wciskac juz w siedzenia :) a on sie rozpedza jakby chcial a nie mogl.. gdy sie zatrzymalem otworzyłem maske smierdzialo jakby kablami albo czyms takim.. nie wiem skad.. weze od ukladu chlodzenia sa twarde, nie mam juz pojecia.. WSKAZOWKA TEMPERATURY STOI W PIONIE.. Gdy silnik chodzil odkrecilem odpowietrznik na chlodnicy i lecial z niego plyn, potem odpowietrznik na termostacie takze lecial plyn, zero powietrza, weze nadal twarde.. Odkrecilem wlew plynu na chlodnicy na odpalonym silniku, plyn sie podniosl prawie pod korek, weze zrobily sie miekkie.. gdy samochod jest zimny rano plynu jest do polowy zbiorniczka. Dodam jeszcze ze plyn nie bulgocze w zbiorniczku..

Jak cos mi sie jeszcze przypomni to napisze.. pytanie_bmw

Edytowane przez Jakub_bobi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyjżyj się temu dokładnie.

Węże mają być twarde-a nie miękkie flaki.

M20 ma chyba korek chłodnicy/wyrównawczego 2,0 bara więc węże będą twarde.

Po uruchomieniu silnika włącz ogrzewanie na maksa i dmuchawe na 3 ew 4 i zostaw na wolnych na pare minut i obserwuj układ.

Jest przelew w wyrównawczym to pompa kręci

Temperatura-opuszcza niebieskie pol:

-letnie powietrze z nawiewów(szyba,nogi)

-Gruby górny wąż wodny do chłodnicy ciepły,jeszcze w miarę miękki

-Gruby dolny wąż wodny z chłodnicy zimny

Temperatura 3mm przed pionem:

-Gorące powietrze z nawiewów(nogi,szyba)

-Gruby gorny wąż do chłodnicy gorący i twardy

-Gruby dolny wąż od chłodnicy zimny

Temperatura w pionie:

-gorące powietrze z nawiewów

-Gruby górny wąż do chłodnicy gorący i twardy

-Gruby dolny wąż od chłodnicy letni,zaczyna się rozgrzewać,lub gorący jednak mniej niż ten górny wąż.

Temperatura dalej pion:

-j.w plus co jakiś czas większy szum z okolicy wiatraka chłodnicy(załączanie visca)

Wskazówka temp napewno stoi w pionie?

A może olej kapie z uszczelki pokrywy rozrządu na kolektor i smaży olej i tak śmierdzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura w porywach tak 3 minimetry za pionowa kreska, dziwne jest to ze jak zgasze i zapale to stoi juz pionowo i juz sie z tamtad nie ruszy..

nawet jesli kapal by olej na kolektor to skad ten spadek mocy?

Jutro sprawdze dokladnie tak jak napisales weze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała poprawka korek wyrównawczego w m20 ma 1,4BAR.

A jednak wskazówka lub temp dalej wariuje.

Jak wyhyli się te 3mm poza pion to zatrzymaj się,zgaś silnik i przekręć kluczyk w stacyjce na pozycję 2(kontrolki)-wskazówka temp wsjaze pion czy może dalej te 3mm poza pionem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropo tych zegarow jeszcze, pisal mi ktos wczesniej ze gdy zegazy zaczynaja szwankowac oczywiscie chodzi o wskazowke temperatury, i podobno przy niekyorych pomagalo pukniecie w deske.. przy zegarach tore mialem wczesniej ta metoda nie skutkowala ale gdy wlozylem drugie zegary jak wskazowka przekroczyla o 1mm kreske pionowa.. puknalem w deske i wrocila na miejsce wlasciwe hehe :) czyli te zegazy tez sa walniete? sprawdze za jakis czas te mocowania minusa do lapy silnika i karosoerii.

Bylem takze u gazownika powiedzial ze ewidentnie to jest smrod wypalanego oleju musi gdzies kapac skads.. jade jutro na wymiane filtru gazu i regulacje moze to przez to jest ten spadek mocy, moe zapycha sie filtr gazu ktory powinienem juz dawno wymienic.. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobilem tak jak mowiles poczyscilem mase.. temperature pokazuje juz ok :) nie wychodzi za pionowa kreske :) DZIEKI BARDZO

Co do spadku mocy jutro jade wymienic filtr paliwa i powietrza do gazownika no i oczywiscie podlaczyc ja pod kompa i wyregulowac.. mam nadzieje ze bedzie ok.. od tamtej pory nie zdazylo sie zeby smierdzialo kablami czy palacym sie olejem.. mam nadzieje ze po wymianie filtrow i wyregulowaniu bedzie chodzila dobrze :) odezwe sie jutro po zabiegu ;) DZIEKI DZIKI :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...