Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję wsparcia w namierzeniu elementu na tylnej, uchylnej szybie Touringa, do którego mocowana jest wycieraczka tylna i przycisk ową szybę otwierający. Mam tam jedno wielkie rdzawe tango, zero ruchu, zwarcia, bajzel jak w tajskim bur... (UPS! :oops:).

Muszę kupić sobie cały ten "trójkącik". Ktoś podpowie jak to się nazywa albo podeśle link na Allegro? Muszę kupić cały ten element...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Mati0788, spróbuję.

A co do tego co piszesz, to to też potrzebuję, ale razem z całym mechanizmem obsługującym wycieraczkę (czyli trzpień, mocowanie itd. wszystko to, co zawsze rdzewieje i się zapieka...). O takie coś:

http://www.maxbimmer.pl/album.php?albumid=77&attachmentid=3100

Edytowane przez NetSerwer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś mała tragedia... Wsiadam do samochodu, a ten po przekręceniu kluczyka świeci mi smarowaniem, aq, ABS i ręcznym (choć nie zaciągnięty) i silnik ani drgnie, jedynie jakieś klekotanie idzie (zero kręcenia!). Wziąłem AQ na doładowanie (panowie w serwsie mi wczoraj wiązkę wymieniali i coś czuję, że coś mi zwarli...). Mam nadzieję, że to AQ, bo nie wiem jak się dotelepię do serwisu...

PS. Ktoś powie, jak otworzyć klapę bez AQ? Manual mówi o otwarciu schowków i w jakiejś części narzędziowej pociągnięciu czegośtam, ale ja jakoś tego nie widzę... (528 przed liftem)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć NET.

Mam podobny problem w kwestii tylnej klapy-otwieranie szyby. (525tds) U mnie co prawda mechanizmy są OK ale za to padł mi ten element na szybie, w którym jest przycisk do otwierania tej szyby i z tego co się orientowałem to można kupić w serwisie ale właśnie komplet razem z mechanizmem. Ponoć drogo... Poprostu tzreba na szrocie szukać.

Co do twojego drugiego problemu: zapalenie się wszystkich tych kontrolek i brak reakcji rozrusznika to typowy objaw dla rozładowanego akumulatora. Koniecznie sprawdź czemu jest rozładowywany - a w szczególności to co robili elektrycy.

Klapę można otworzyć ręcznie pod warunkiem, że masz założone cięgno na zamek klapy. Gdy staniesz z tyłu auta, twarzą do bagażnika to od wewnątrz, z prawej strony jest pod klapką od trójkąta zaślepka, którą musisz otworzyć i tam będzie to cięgno: linka, drut itp.

Musisz niestety dostać się do bagażnika od części tylnej pasażera (wtedy to cięgno będzie po lewej stronie :) )

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sirAW, dzięki za info. Po niedzielnej rzeźbie w materiale miękkim doładowałem aq i wsadziłem prze tylną kanapę. Konia z rzędem temu, kto podniesie przesuwną podłogę i dostanie się do owego cięgienka bez otwarcia klapy :-)

Oczywiście samochód odstawiłem do serwisu do poprawy, a przy okazji wymieniają mi sprężyny na normalne (sorki, ale na polskie realia "usportowienie" przez obniżenie zawieszenia to jakaś pomyłka...) i jeszcze kilka rzeczy, w tym mają sprawdzić ile to "G" na szybę uchylna kosztuje... Dam znać, jak mi cos powiedzą :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno się jeszcze sprawdzić sam przewód sterujący. Często na kolanku dochodzi do przełamania i utraty ciągłości wiązki. Wtedy żeby wszystkie nawet nowe częsci jednak nie będą chodzić. To jest słaby punkt 5 Kombi. Ciepło pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiązka poprawiona, a wycieraczka stoi bo jest zapieczona na AMEN (silniczek sam jednak chodzi :-)! Podczas jazdy uchylna szyba się otwiera - raz na dziennie, ale potrafi i kilka razy podczas drogi do domu... Podobno w tym "trójkącie" jest już taki mess, że zwarcie w samym tym dynksie się robi... Panowie w serwisie próbowali to rozebrać, ale tak mocno siedziało, że groziło połamaniem szyby. Za 3 dni będę miał cały ten moduł z ASO i problem rozwiązany. Wnerwiało mnie zarówno bieganie na światłach i domykanie klapy, jak i to, że nic z tyłu nie widać :-(

PS. Tips mały: na zaryglowanych drzwiach klapa się nigdy nie otworzyła samodzielnie. Ale przecież nie o to chodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszło szybciej. Serwis kupił w ASO moduł otwierania szyby i moduł wycieraczki. Poprzednie "rdzawe" instalacje odcięli diaksem i ładnie wszystko poskładał. Wyszło mnie za całość 450 PLN... Drogo? No tanio nie jest, ale przynajmniej mam sprawne i nowe :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...