Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie mam taki problem z moim bmw e34 520 12V, po rozgrzaniu silnika z nawiewu gornego (na szybe) i dolnego (na nogi) zawsze leci cieple powietrze czy jest wlaczone na cieple czy na zimne.. a ze srodkowego nawiewu zawsze leci zimne powietrze nie wiem o co chodzi...

Po drugie samochod zaczal sie nagrzewac na odleglosci 10 km potrafi sie nagrzac do nastepnej kreski za pionowa.. gdy stal na odlaczonym akumulatorze przez 2 dni to przez jakies okolo 3dni bylo ok nie grzal sie potem to samo.. nie wiem czy moze to byc termostat moze sie zacina czy pompa wody nie domaga.. nie mam pojecia prosze o pomoc.. Nie moge znalesc nic konkretnego na forum dlatego odswiezam temat prosze o nie usowanie i dziekuje z gory za pomoc.

Dodam jeszcze ze po podniesieniu sie temperatury gdy gasilem silnik i odpalalem temperatura spadala w dol nie zawsze ale przewaznie to pomagalo..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolego. miałem prawie taki sam problem jak i Ty,mi auto też się nagrzewało do następnej kreski za pionową jak pokazywał licznik a nawet czasami pod czerwone pole,wymieniłem termostat ale po wymianie było to samo,podejrzewałem uszczelkę pod głowicą,ale okazało się że to licznik mi się popsuł,podłączyłem licznik od znajomego z bmki i było wszystko ok teraz normalnie pokazuje że się nagrzewa i stoi pionowo strzałka tak jak powinła stać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w standarcie ze środkowych kratek leci tylko zimne(są modele z mozliwością ciepłego na środkowych kratkach lecz to opcja)

Jeśli na ustawieniu pokrętła na zimno 0 leci tobie na szybe i nogi dalej ciepłe to elektrozawory nagrzewnicy szwankują lub potencjometry w pokrętłach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki koledzy, prawdopodobnie nie jest cos podlaczone pod pokretła od regulacji cieplego powietrza za lekko chodza.. a co do temperatury rozgrzalem dzisiaj na maxa samochod jak sie dalo wskazowka pokazywala nastepna kreske za pionowa jechalem do sklepu mialem nie gasic samochodu bo zaraz ze sklepu umowilem sie ze szwagrem na sprawdzenie temperatury silnika laserem, natomiast gdy wyszedlem z auta strasznie smierdzialo spod maski palacymi sie kablami jadac samochod wogole nie mial mocy, przyspieszajac odczowalem lekkie drgania.. zgasilem silnik zanim wyszedlem ze sklepu minelo jakies 10 minut, odpalilem go ponownie i pojechalem do szwgra na warsztat, samochod nie mial juz drgan ani nie smierdzialo kablami, mial normalnego kopa. Test temperatury pokazal 60*C, faktyczni wskazowka oszukuje ale co z tym swadem i spadkiem mocy.. szwagier stawia na palec i kopilke.. Co o tym myslicie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...