piotrunio89 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 witam koledzy macie jakiś pomysł jak można zwiększyć mocy w bmw e34 520i ? coś przerobić itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 5 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Uzbierać 4kzł, wymienić silnik i ECU. Jest duża szansa ze wiązka podejdzie 1:1 więc np. silnik z 528, podmieniasz tylko silnik i ECU. Ale tu jakiś fachman musiał by się wypowiedzieć, żeby mieć pewność Normalny tuning mechaniczny np. z kolektorami, wydechami, wtryskami i strojeniem ECU na hamowni kosztował by plus/minus 2,5-3kzł Zatem odpowiedz sobie sam No chyba że pójdziesz w magnetyzery hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 5 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 popieram kolege jesli masz wsadzic kase w wirusa i podniesc przez to moc o ok 40km (i po paru miesiącach bedzie ci brakowac mocy) to zastanow sie nad swap-em. wydaje mi sie to lepszym rozwiazaniem. przy silniku 2.8 seryjnie masz 192km a i pozniej mozna go jescze zawirusowac... zrobisz jak zechcesz ale ja proponuje swap na na 2.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 5 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Jest duża szansa ze wiązka podejdzie 1:1 więc np. silnik z 528, podmieniasz tylko silnik i ECU juz teraz moge powiedziec ze tak nie jest bo 2.8 nie byly montowane w e34 (mowa o m52), a z kolei 2.0 to m50 (wiadomo byly tez m20), a 2.8 to m52 - inny silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 6 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 w bmw e34 520i w sumie to nawet nie wiemy czy to M50 czy M20. Może napisz co massz za motor, będzie łatwiej. Przy M20 najlepsze będzie uturbienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 6 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 jesli masz wsadzic kase w wirusa i podniesc przez to moc o ok 40km (i po paru miesiącach bedzie ci brakowac mocy) Takie rzeczy to tylko w Erze :lol: to nie dizel , tyle koników softem nie podniesiesz w sumie to nawet nie wiemy czy to M50 czy M20. Może napisz co massz za motor, będzie łatwiej. Przy M20 najlepsze będzie uturbienie W innym temacie pisał o M20 wiec przy dobrych wiatrach 129KM Sorki ale dla mnie w tym wypadku to jedyny tuning to sprzedaż auta i kupno czegoś mocniejszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 6 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Tez bym tak proponowal, zeby podniesc moc chociaz o 50 koni troche kasy wladujesz, a na pewno tyle, ze kupisz jakas mocna serie a podejrzewam, ze taki podciagniety motor bedzie swoje palil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 6 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 W sumie przy M20 to dobrze robi wymiana świec, kopułki, palca, przewodów WN, filtrów, sprawdzenie szczelności dolotu i wydechu, zazwyczaj różnica w mocy jest odczuwalna. A jeśli jest zagazowane jeszcze to przełączenie na benzynę też daje niezły efekt P.S.o ile druga część postu może być uznana za żart o tyle pierwsza dotycząca wymian jest jak najbardziej sprawdzona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 6 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Takie rzeczy to tylko w Erze :lol: to nie dizel , tyle koników softem nie podniesiesz to jestem w szoku... myslalem ze benzynka jest bardziej podatna na wirusy i 40-50km to lekko mozna wycisnac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 to jestem w szoku... myslalem ze benzynka jest bardziej podatna na wirusy i 40-50km to lekko mozna wycisnac... hehe to zle myslales nie jest tak hop siup jedyne co mi przychodzi do glowy z najtanszego przybycia mocy to wtrysk metanolu choc dziala to jakies 20-30 s ale konikow grubo pod maska a wiec zostaje tylko swap bo szkoda kasy na mody bo i tak spalanie wzrosnie bo inaczej mocy nie uzyskasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 to jestem w szoku... myslalem ze benzynka jest bardziej podatna na wirusy i 40-50km to lekko mozna wycisnac... :shock::shock::shock::shock: :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: :lol::lol::lol::lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Mati0788, ojoj, kto by nie chcial zeby w benzynie tak szlo do gory?? :) Diesel na turbinie mocno podniesiesz - ja w tdsie za 800zl (cena cos w tych okolicach, nie pamietam juz dokladnie..) przemapowalem i byly spore zyski. Fabrycznie 143KM i 260Nm, po modach 181KM/372Nm. Samochod straaaasznie wymiatal. W benzynie nigdy takich zyskow nie wyciagniesz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 W benzynie trzeba założyć turbo i też można fajnie się pobawić z podnoszeniem mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Tak, ale wiesz jakie to koszta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Tak, ale wiesz jakie to koszta... Min Kwota To tak 10tys wiec chyba wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Nie ma sensu pakować się w turbo Za 10tyś masz kompresor i dokładnie z takiego samego silnika M20B20 ze 129KM robi się 220KM , bez zakuwania , na doładowaniu 0.3 bara 2 lata temu na tuningowisku jeszcze na rakietowej , gość miał właśnie taki maszinen .... pięknie to chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Nie ma sensu pakować się w turbo Za 10tyś masz kompresor i dokładnie z takiego samego silnika M20B20 ze 129KM robi się 220KM , bez zakuwania , na doładowaniu 0.3 bara 2 lata temu na tuningowisku jeszcze na rakietowej , gość miał właśnie taki maszinen .... pięknie to chodziło przy kompresorze tez nie jest tak tanio cooler wydech sam kompresor okablowanie sprzeglo i wiele innych rzeczy a kompresor jest poprostu wiele latwiej wystroic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 przy kompresorze tez nie jest tak tanio cooler wydech sam kompresor okablowanie sprzeglo i wiele innych rzeczy a kompresor jest poprostu wiele latwiej wystroic Ale za 10tyś masz na gotowo auto z kompresorem .... a przewaga moim zdaniem kompresora na turbo jest taka , że jak wysra się silnik to cały osprzęt zostaje i wymieniasz tylko kolejne M20B20 za pare złotych i latasz dalej .... a jak zakujesz silnik to już lekka kiszka bo tych części w większości możesz nie odzyskać po jakiejś awarii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Cos zacos chcesz miec moc musisz zakuc a jak nie masz kasy na takie zabawy to i szkoda kompresor wkladac bo moze byc i tak ze po tyg motor wypluje tlok jak ktos nie ogarnia takich robotek . i trzeba doliczyc tego goscia co zakazdym razem bedzie przekladal te manele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 http://www.racingforum.pl/index.php? zaloguj sie tutaj a napewno wszystkiego sie dowiesz od a do z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 wozu gdzie Chipsa robiłeś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 to ja juz byl tema chipow to w przypadku dizelkow wiem jak to wyglada a ile konkretnie km mozna wycisnac z benzynki? i jakie mogs byc koszta? mniej wieciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Mati disel ma ta przewagę, że ma turbo - tam można sporo pozmieniać, rownież mapy wtrysków. W benzynie w sumie nic nie zrobisz - chyba, że założysz turbo lub kompresor a to z kolei niesie za sobą powazne koszty mianowicie trzeba odkuć silnik bo bez tego dokładanie turbo nie ma sensu tak jak pisali Koledzy wyżej. Jedynym sensownym rozwiązaniem jest swap. Mozna uzyskać jakiś tam wzrost 6-10% ale czy to wiele np dla silnika 150 koni - ponosić koszty dla 10 koni czy nawet mniej? Mozna sie bawić w podnoszenie mocy np jak masz 350-400 koni wtedy 10% to już coś. Swap jest tańczy niż "uturbienie" benzyny. Powiem Ci Mati, że jakbyś chciał np Ty uturbiac swoja to wg mnie by wyszło takie równanie "Wartość Twojej beemki + koszty turbo itp = super e36 328i na wypasie z końca lat produkcji tego modelu" To oczywiście moje skromne zdanie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micnic Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 to moze ja zaprowadze mojego 2,5 td do takich magikow bo zona ostatnio mi swiruje ze odczowa pewien nie dosyt pod noga:p<bmw_3> 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 dzieki kozin. ja nie mysle o virusowaniu swojej tylko pytalem tak bardziej na przyszlosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.