Macieek Opublikowano 4 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Ubywa Płyn w zbiorniczku wyrównawczym nie widać nigdzie wycieku, a na tydzień mniej wiecej brakuje setki.Pomozcie w tym problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NetSerwer Opublikowano 5 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 A poziom oleju sprawdzałeś (zakładam, że ubywa Ci w chłodnicy...)? Może uszczelka poszła i zasysa do silnika... PS. Popracuj nad tytułami postów... Tu wszystko jest o E39... :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirAW Opublikowano 5 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Cześć. Dość częstym problemem bywa też sam korek od zbiorniczka wyrównawczego. Po prostu czasem się zużywa i zaczyna przepuszczać. Sprawdź, może to on jest powodem Twoich zmartwień. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verbati Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 witam.mam problem z bmw e39 2.8 benzyna gaz po około 20 km przechodzi mi tak jakby w tryb awaryjny wolniej rusza i jest dużo słabsza, na postoju na wolnych obrotach jak dodaje gazu troche przerywa. jak zgasze silnik i odpale jeszcze raz wszystko jest ok przez jakis czas pózniej znowu sie to powtarza co moze byc przyczyna??? wymieniłem przepływomierz i dalej to samo.pomocy Kategorie Uncategorized Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 witam.mam problem z bmw e39 2.8 benzyna gaz po około 20 km przechodzi mi tak jakby w tryb awaryjny wolniej rusza i jest dużo słabsza, na postoju na wolnych obrotach jak dodaje gazu troche przerywa. jak zgasze silnik i odpale jeszcze raz wszystko jest ok przez jakis czas pózniej znowu sie to powtarza co moze byc przyczyna??? wymieniłem przepływomierz i dalej to samo.pomocy Kategorie Uncategorized kolego nie umieszczaj swego problemu w postach innych ludzi . zaloz swoj post ze swoim problemem i przydalo by sie przywitac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eko-vit1 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 chlodnica pewnie pada,mialem to samo,przy malym wycieku wydaje sie sucha. jest plyn orlenu do chlodnic fluorescencyjny,zalej, wieczorem sprawdz ultrafioletem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 21 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Witam miałem ten sam problem, tak zwlekałem ze sprawdzeniem co jest niesprawne że chłodnica poszła w kosz kupiłem chłodnice dałem 600zł po 2 tygodniach też ją szlak trafił kupiłem drugą, kupiłem nowy korek i po dzień dzisiejszy jest spokój. Niesprawny korek jest połową przyczyn z niesprawnym układem chłodzenia....... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 21 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Witam miałem ten sam problem, tak zwlekałem ze sprawdzeniem co jest niesprawne że chłodnica poszła w kosz kupiłem chłodnice dałem 600zł po 2 tygodniach też ją szlak trafił kupiłem drugą, kupiłem nowy korek i po dzień dzisiejszy jest spokój. Niesprawny korek jest połową przyczyn z niesprawnym układem chłodzenia....... Pozdrawiam potwierdzam pierwszy krok w takiej sytuacji to wymiana korka, jedną przyczyną może być też uszczelka pod głowicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imilo Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Jak by poszła uszczelka to by widział przy sprawdzeniu poziomu oleju też bardziej obstawiam najprostsze rozwiązanie wymianę korka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBEK73 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 nie zawsze gdy uszkodzona jest uszczelka pod głowicą w oleju będzie woda lub będzie podwyższony jego stan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.