probin Opublikowano 31 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Wraz ze swoim nowym nabytkiem e34 530i v8 dostałem 18 calowe fele na lato, oryginalnie założone są na nie opony 225/40 przód i 235/40 tył. Niestety nie nadają się na nowy sezon więc muszę kupić nowe. I teraz nie wiem czy kupić w takim samym rozmiarze czy wykombinować coś innego? A może 18'tki to w ogóle poroniony pomysł do tego auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 31 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Jak dla mnie powinieneś szukać taki sam rozmiar , osiemnastki do e34 są idealne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerosuper Opublikowano 31 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Szukaj takiego samego rozmiaru. 18-tki w E34 nie są może idealne, ale ładnie się prezentują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 31 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 18-tki w E34 nie są może idealne Dla mnie jak najbardziej są , kompromis między wyglądem a jazdą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Ja mam 235/40 R18 przy mocy silnika 170 koni i wcale nie ma tragedii jęsli chodzi o konfotr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probin Opublikowano 31 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 ale kombinować tak samo różne rozmiary tył i przód, czy dać na obie osie 225/40R18? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 (edytowane) Między 225/40 a 235/40 masz 4 mm róznicy na obwodzie koła, czyli koło z oponą 225/40 bedzie miało średnice o 3.6% mniejszą niż 235/40. Producenci dopuszczają różnice w obwodzie do 3-5% np. wynikającą ze zużycia bierznika (dlatego często liczniki oszukują przy większych prędkościach). Dlatego śmiało 235 na tył, 225 na przód i napewno nic sie nie stanie. PZDR Edytowane 1 Stycznia 2011 przez kozin09 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerosuper Opublikowano 1 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 18-tki i opona o profilu 40 a do tego obniżone zawieszenie to według mnie nie na nasze piękne polskie drogi Mi najbardziej pasuje w E34 16 cali o szerokości 9-10J z wielkim parapetem i nastrzeloną oponą Ale to wszystko to kwestia gustu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słowik Opublikowano 2 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 nie polecam szerokosci 225 , chyba ze masz drogi w okolicy bez kolein , ta szerokosc opony okropnie zachowuje sie w koleinach (ciezko utrzymac kierownice) , poprostu ciagla walka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.