Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

potrzebujesz kompletny silnik z całym osprzętem, wiązką silnika, komputerem, przepływomierzem kołem zamachowym kpl sprzęgłem. Musisz też zmienić sprężyny w zawieszeniu, inne są w 4-ro a inne w 6-cio cylindrowych wersjach. Skrzynia i dyfer zostają te same. Myślę, że koszt swap'a będzie znacznie niższy niż 5kpln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rowniez mysle, ze jezeli bedziesz mnusial kupowac silnik to naprawde bez sensu 2.0. Wdale mniej nie bedzie palil niz 2,5, a wrazenia z jazdy nieporownywalne. Jezlei zamierzasz pojezdzic troche ta beemka to zastanow sie na 2,5 lub w najlepszym wypadku 2,8. Spalanie naprawde nie duzo wieksze, a radoisc z jazdy bedzie o niebo lepsze. Zakrec do Tomka Kozlowskiego, moze bedzie mial jakis silnik (wiem ze swojego czasu mial 2,3 w idealnym stanie, ale moze znajdzie sie tam jakis 2.0 lub 2,5, wiem ze nie ma 2.8). 693 453 696

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...