Dorian Opublikowano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Witam. Myślę nad zmianą dyferka w swoim aucie. Szukałem już informacji w necie, ale zazwyczaj wszyscy piszą o wymianie by zyskać na przyspieszeniu. A ja chciałbym w drugą stronę. Może mi się autko wolniej bujać do setki, ale za to chcę jeździć na niższych obrotach (spalanie niższe). A jak będę chciał depnąć to i tak mam wystarczająco, jak dla mnie, mocy. Jednak nie wiem co pasuje do 325i z 91'. W standardzie jest tam 3,15 tak? Czy jeśli zmiana to tylko na dyfer od 328? Dużo mi spadną obroty? A raczej czy będzie jakaś korzyść z tego przy jeździe w trasie. Bo jeśli różnica ma być rzędu 0,5l/100km to nie ma to sensu. Myślę o prędkościach rzędu 100-140km/h. Pozdrawiam Darek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 21 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Tak, raczej tylko od 328. Tam masz 2,93. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Witam mysle ze przy takiej nie wielkiej zmianie zaoszczedzisz tylko na trasie i mysle ze to nie bedzie wiecej jak 0,5-1litr. U siebie mialem 4,27 zamienilem na 4,10 i z plusow to na trasie tak ok 0,5litra mniej oraz troche ciszej.... Jesli chcesz specjalnie wymieniac zeby zaoszczedzic to niema sensu ale jesli stary sie rozsypal to jak najbardziej jak duzo jezdzisz na trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorian Opublikowano 22 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 No właśnie stary jest w porządku, wszystko śmiga dobrze. W sumie to też nie jeżdżę zbyt wiele po trasie, ale zastanawiałem się czy może i tak warto. Skoro mówicie, że zysk niewielki to nie ma sensu zmieniać. Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 22 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 trochę małe te prędkości,żeby zmieniać dyfer.zmienialiśmy u kolegi w 2.8 z 3,15 na uwaga uwaga 2,65 z tds-a.musiał szybko "skoczyć" do włoch i wrócić.Spalanie miał na normalnym poziomie(biorąc takie prędkości) ale jadąc większość czasu z prędkościami 170-190 1,500obr/min mniej dla starego silnika jest to jednak "ulga" tak +/- na 3,15 2 bieg kończy się przy 97-98 to przy zmianie na 2,93 byloa by dwójka około 102 btw ja bym sobie na codzienne jazdy założył 2,78 ale to niestety jest tylko mała głowa i za dużo zabawy było by ze zamianą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorian Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 tak +/- na 3,15 2 bieg kończy się przy 97-98 to przy zmianie na 2,93 byloa by dwójka około 102 I to mi wystarczy, w takim razie temat nieaktualny. Nie ma sensu zmieniać czegoś, co działa dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.