kunek90 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 witam panowie,mam kolejny problem z moim e34,otoz mam silnik 2l 12v,zalozylem przeplywomierz od 2,5l bo poprzedni przeplyw mi rozwalilo,strzal gazu byl tak silny ze wysadzilo mi gorna klape od przeplywomierza,a ze nie chcialo mi sie tego kleic wlozylem przeplyw od 2.5l.Auto na benz chodzilo tak jak powinno,w gazie rowniez,nawet gdy silnik byl zimny...jednak ostatnio nie wiem dlaczego gdy odpale to faluje na obrotach,do 2tys i spada do 500 i zachowuje sie tak tylko na benz w gazie jest ok...faluje tak jakis czas po czym sie uspokaja.Martwi mnie to troche bo wczesniej auto sie tak nie zachowywalo,w czym moze byc problem???pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 22 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Stawiam na silnik krokowy, choć "mylić się jest rzeczą ludzką" powiedział jeż schodząc ze szczotki ryżowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrunio89 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 miałem podobny przypadek z falowaniem obrotów w swojej e34 i miałem popsuty czujnik położenia przepustnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunek90 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 a jest jakis sposob zeby spr czy ten czujnik polozenia przepustnicy chasa i gdzie on sie konkretnie znajduje,jak wyglada??i dodam jeszcze ze jak posmigam troche autem to jest ok,ale zgasze odpale ponownie to jest to samo:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 24 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 W m50 czujnik położenia przepustnicy sprawdza się łatwo bo wystarczy wypiąć przepływomierz i otworzyć przepustnice.Jeśli silnik zgaśnie to czujnik pp jest padnięty permanentnie. Nie wiem czy tak samo można sprawdzić w m20. Ma tylko dwie pozycje-przepustnica maks zamknięta i przepustnica maks otwarta. W obu tych położeniach czujnik klika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 24 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 W m50 czujnik położenia przepustnicy sprawdza się łatwo bo wystarczy wypiąć przepływomierz i otworzyć przepustnice.Jeśli silnik zgaśnie to czujnik pp jest padnięty permanentnie.Ma tylko dwie pozycje-przepustnica maks zamknięta i przepustnica maks otwarta. W obu tych położeniach czujnik klika. orzeł z logiki nie byłem,ale czy to nie oznacza,że nie da się taki sposób sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrunio89 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 w tym modelu łatwo jest sprawdzić czujnik położenia przepustnicy.Odpal auto i w tym momencie co będziesz miał te 2 tyś. obrotów zdejmij wsuwkę z tego czujnika i jeżeli obroty się nie zmienią to znaczy że to się popsuło.czujnik ten się znajduje pod przepustnicą musisz się schylić i go zobaczysz taka czarna mała puszka przykręcona po bokach na dwie śrubki co można go regulować,wsuwka jest na 3 piny.ten czujnik to on poprostu włącza wolne obroty jak puścisz pedał gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunek90 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 ok dzieki za rady:) bd mial chwile czasu to ogarne temat i lukne do tego czujnika polozenia przepustnicy.jeszcze raz dzieki i pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.