Gość Mordulec Opublikowano 11 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Ło matko to co Ty tam powymieniałeś za 2tyś ? Za taką kase to byś drugi silnik znalazł z wymianą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 11 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 ło nawet M50b25 by kupił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
isso Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Hmm tak, łatwo sobie rozpisać te 2000 ;] laweta, rurka, płyn chłodniczy i w sumie zostaje 1500 i tyle by kosztował silnik mniej wiecej, ale jaką miałbym pewność, że ten silnik jest w dobrym stanie? bo takim remoncie, jaki miałem teraz myślę, że powinien jeszcze trochę pochodzić - a z innym, nigdy nie wiadomo co tam w środku się dzieje, czy zaraz np. właśnie uszczelka głowicy nie będzie do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoDominik Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 a upoluję e38 Myślisz że będziesz miał lżej i taniej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
isso Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 a dajcie spokój z tym autem jechalem dziś do domu 100km ;] i 20 km przed celem pękł wężyk od płynu chłodniczego.... silnik się zagrzał w dosłownie kilka sekund no i postój, linka, holowanie bla bla bla, tragedia... jestem cały upierd... od smaru love this car, rly... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3er Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Głowa do góry - raczej norma ze w 20 letnim aucie gumy parcieją, szczególnie te poddane wysokiej temp. U siebie też to przechodziłem az sie w końcu wkurzyłem i powymieniałem większość na nowe - nie jest to taki tragiczny koszt a problemy z głowy Sugeruje Ci również przejrzeć wszystkie węże - niby wyglądają na całe a jak zegniesz to pojawia się pajęczynka ) Pozdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
isso Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Ok takie pytanko - po tym wszystkim problem jest taki - ciezko sie odpala, trzeba krecic i krecic (na gazie lepiej niz na benzynie), po odpaleniu chodzi spoko, jezdzi spoko, poki silnik zimny nie kopci, po zagrzaniu kopci jak *****ane - niemożliwie - cóż to moze byc? (zarówno na benzynie jak i na gazie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoDominik Opublikowano 20 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Czym kopci w taką pogodę to raczej para jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
isso Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Jeszcze mam takie pytanie z innej beczki... generalnie po naprawie tego co wczesniej było napisane, komputer był zresetowany i teraz dobre pytanie: ile powinienem jeździć tylko na benzynie, żeby spokojnie pojechać do mechanika, zeby mi wyregulowali gaz bo widzę, że jest z nim tragedia, poki co oddam jeszcze auto do mechanika on trochę się przy nim pobawi i zobaczymy co dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
isso Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Witam Panowie, z braku czas dalej naprawiam to auto... i tak, czy macie kogoś godnego do polecenia w sprawie spawania rur? Druga sprawa, wydaje mi się, że potrzebna jest diagnostyka - i tutaj również pytanie: gdzie? dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 24 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 (edytowane) Do bezawaryjnych on nie należy niestety. Było kiedyś na forum parę problemów z tym silnikiem. Plus, prosta budowa jak cep, minimum elektroniki, spalanie jak to w BMW. Z częściami raczej nie powinno być problemów. Skoro do aut z początku lat 80-tych można dostać większość części, więc do tej konstrukcji też nie powinno być większych problemów. A ceny, to jak wspomniano zarówno do tej konstrukcji jak i nowszych rozbiegają się, i albo płacisz grosze, albo grube setki. Ogólnie w opiniach silnik ma pozytywną opinię happy_bmw Przepraszam za post, miał iść do innego działu. happy_bmw Edytowane 27 Maja 2012 przez tomasso12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.