Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio zauważyłem, że coś słabo leci mi powietrze na przednią szybe.

Nawiew jakby nie reagował na zwiekszanie siły nawiewu. Czasami mam tak, ze jak wyłacze silnik to coś jakby trykało w panelu klimatronika. co to może być? Elektrozawory do regeneracji może? Robił to ktoś? Gdzie wogóle są te zaworki?

Prosze o łopatologiczne wytłumaczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektrozaworki znajduja sie pod boxem z filtrem powietrza.Odlaczasz trzy przewody gumowe,mocowanie na opaskach.Wtedy bedziesz widzial czy sa zapchane,brudne.Ja swoje w e38 czyscilem i plukalem goraca woda.Potem dzialaly ale byly juz w kiepskim stanie.Chyba LESZEK wrzucil gdzies na forum plik o regeneracji e/zaworow w e34.Widzisz jakbym mial blizej to bym ci podrzucil bo akurat leza mi takie w garazu z modelu e39 2001.

Ale czy to rozwiaze problem sily nawiewu?

Szczerze to u siebie tez mam slaby wicherek ogolnie.Musze przejsc za polowe skali klimatronika zeby mocniej lecialo powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz kostki od zasilania/sterowania u mnie są przy mieczu i objawy podobne jak u Ciebie , rozbierałem to i chyba jeden przewód słabo styka bo czasem nadmuch jest kiepski z tendencją do wyłączania się a czasem działa zupełnie normalnie.

Możliwe ze gdzieś w okolicach jeża jest problem ze stykami , posprawdzaj możliwe że to będzie podobna przyczyna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba po prostu dmuchawa powoli siada, u mnie tez czasem pyrka... ale dziala wystarczajaco, a jak dam na maksa to w aucie rozpetuje sie tornado ;)

Rush ale na przednich kratkach też mam tornado, tylko na szybe jakos tak ospale leci

Elektrozaworki znajduja sie pod boxem z filtrem powietrza.

tzn dokładnie gdzie? Filtrem powietrza czy kabinowym, a kabinowe mam dwa...

Sprawdz kostki od zasilania/sterowania u mnie są przy mieczu i objawy podobne jak u Ciebie , rozbierałem to i chyba jeden przewód słabo styka bo czasem nadmuch jest kiepski z tendencją do wyłączania się a czasem działa zupełnie normalnie.

Możliwe ze gdzieś w okolicach jeża jest problem ze stykami , posprawdzaj możliwe że to będzie podobna przyczyna :)

U CIebie Mordulec pomogło coś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U CIebie Mordulec pomogło coś

Hmm , ja w sumie szukałem przyczyny .... i ją znalazłem , tylko teraz muszę podjechać do jakiegoś elektryka bo sam nie przerobie tej kostki a wina jest ewidentna słabego styku / ewentualnie uszkodzenia przewodu przy samej kostce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz taki przycisk do ekspresowego dmuchania na przednią szybę? Z tego co wyczytałem masz dwa filtry kabinowe, to tak jak ja masz klimatronic dwustrefowy pewnie, więc raczej masz. Pytam bo Tomski napisał, że musi przejść przez połowę skali, a u mnie jak wcisnę ten guzik to samo się włącza na maxa i tylko szybę dmucha. Wicher taki, że czapkę zsuwa z głowy :) a przy panelu też mi coś tyrka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...