Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Czy sam mogę wymienić 2 wtryski,i jak wymienić żarówki postoju


slawek9981

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę, że BatonMW zwracał się w poście bezpośrednio do pytającego ;)

Co do pytania o wtryski, to:Tak - możesz. Jeśli masz miejsce (nie robiłbym tego na dworze, choć wiem, że są i tacy), czas, minimum zdolności motorycznych i wiedzę. Możesz też wzbogacić wiedzę googlując za książką o naprawach BMW serii 5 - jestem tu od niedawna ale wydaje mi się, że na pewno link pojawił się tu na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już qumam!!!!!!!!!!!!!!

Ja jeszcze nie kumam o co biega z tymi wtryskami,a z zarowkami jeszcze bardziej .:roll:

slawek9981 chodzi Ci o to czy mozna to zrobic samemu bez pomocy warsztatu czy o co biega ?

A jesli chodzi o zarowki,to musisz przekrecic i pociagnac do siebie czesc nr.7 widoczna na zdjeciu.

mja2mjvfca.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam ,ale zle sformułowałem pytanie odnośnie wymiany żarówek.Po prostu próbowałem delikatnie odkręcać i jak nie szło to zostawiłem bałem się że urwę lub połamię.A jeżeli chodzi o wtryski to chodziło mi o to ,czy trzeba ustawiać kąt wtrysku czy nie , i czy nie będzie jakiś problemów z odpaleniem.Mam BMW 525i e-34 1994r ,kupiłem go niedawno i pomału poznaje budowę tego auta.Dziękuje za odp.i rysunek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek pokazał rysunek.

Odpinasz kostkę i przekręcasz bodajże o 90st tak jakbyś odkręcał i wyciągasz.

Tego elementu nr 7 nie odkręca się jak śrubę.

Co do wtrysków to dasz radę sam je wymienić.

Są zamontowane pod spodem listwy wtryskowej i wsadzone z dwoma oringami w kanały dolotowe.

Cała listwa jest widoczna po zdjęciu górnej(tej wąskiej)pokrywki/osłony plastikowej silnika.Listwa jest przykręcona do kolektora dolotowego w dwóch miejscach i ma stałe położenie więc nie ustawia się tam kątów wtryskiwaczy.

Mnie wkurzało tylko odpinanie wtyczek elekt. przy każdym wtryskiwaczu.

No i pamietaj o przewodach paliwowych listwy i przewodzie podciśnienia regulatora ciśnienia paliwa.

Najpierw wyciągasz całą listwę z wtryskami a potem wymieniasz te ktore nie grają i następnie znów całą listwę montujesz do kolektora.

Jedyne problemy z odpaleniem będą bo układ musi napełnić sie paliwem więc troche pokręcić będzie trzeba ale to normalna sprawa przy takiej operacji na listwie i wtryskach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...