Dziki Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Temperaturka idzie na 3/4 albo i wyżej na skraj czerwonego pola jak stoję w korku.ale jak normalnie jade bez butowania to jest ok wskazówka na połowie+/- 1mm.Wisko na zimnym silniku kreci wiatrakiem wolno i mogę zatrzymać je reką ale jak temperaturkę mam na 3/4 to visko powinno juz dawno sie załączyć i zap....ac jak samolot a ja tymczasem dalej moge zatrzymac wiatrak reką albo długopisem i nawet obrócić go w drugą stronę lekko go popychając(nie czuje nawet najmniejszego oporu),pozatym ma wyczuwalne i nawet widoczne luzy.Obok tego wszystkiego mam jeszcze twardy i gorący wąż wejścia do chłodnicy ale i wyjścia też jest gorący(troche mniej) ,więc termostat daje rade a i pompa wody tez sprawna bo strumyczek płynu w zbiorniku wyrównawczym jest(jak na biegu jałowym zwiększam obroty do ok 4-5 tyś to temperatura z 3/4 spada o jakies 2mm ale tylko chwilowo).Co do twardego węza wejścia do chłodnicy to podejrzewam minimalny ale widoczny wyciek spod pokrywki termostatu-wyciek naprawde mały(nie mam tam uszczelki tylko jakis lipny silikon i skoro wycieka tamtedy płyn to i powiertze musi łapać i pewnie stąd cisnienie w węzu.Po odkręceniu korka chłodnicy ciśnienie uchodzi i wąż jesk ok-układ chłodzenia odpowietrzałem zaworkiem obok korka chłodnicy-odpowietrzanie pomaga tylko na chwile - wąż jest miekki tylko przez (5-10km spokojnej jazdy) a jeśli zatrzymam sie po przejechaniu np.3km to mimo miekkiego weza temperatura wzrasta.Chłodnica jest po odmulaniu-wiec ja odrazu wykluczyłem.Uszczelka pod głową też raczej wykluczona bo nie mam żednej historii ze zmianą gestości barwy czy poziomu płynu chłodniczego bądż oleju w silniku ani żadnych osadów na bagnecie i pod korkiem wlewu oleju.Ciśnienia sprężania w poszczegolnych cylindrach ok bez znacznej różnicy pomiedzy wszystkimi( wszystkie powyżej 10,5 atm wiec nie jest najgorzej a napisałbym ze jescze całkiem zdrowo). Proszęo Wasze opinie na ten temat bo na naprawę będę miał niewiele czasu i chciałbym uderzyć we właściwym kierunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas81 Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Ja też bym stawiał na visco. Skoro się nie włącza to nie ma mocnych żeby auto na postoju się nie grzało. Poszukaj na forum już był poruszany temat naprawy visco`a. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.