melon20 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 (edytowane) Witam, mam problem z moja e36 318i :sad: faluje mi na wolnych obrotach i kreci tylko 4000 obr/min. Rano gdy ją odpale chodzi równo, dodam minimalnie gazu tak do 1500 obr/min i puszcze gaz to zaczyna szaleć. Obroty spadają, że prawie gaśnie i podnoszą się do ok.1200 (na gazie i benzynie jest tak samo):sad:. A z tym kręceniem to gdy jade i chce przeciągnąć na biegu to nie moge bo dochodzi do 4000 tys. i dalej nie chce się wkręcic i wtedy dzieje się tak jakby się dławiła czymś (na gazie i benzynie zachowuje się tak samo). Może być przyczyną to że strzeliła mi raz na gazie?? Proszę o jakieś podpowiedzi w góry DZIĘKUJĘ!!!! Edytowane 7 Grudnia 2010 przez melon20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Cos mi sie zdaje ze czeka Cie zakup nowej przeplywki.... jak masz skad to podmien przeplywomierz i sprawdz czy bedzie ok..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon20 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 A może być to wina katalizatora?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 7 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Raczej przepływomierz do sprawdzenia / wymiany. A ile masz km nakulanych na liczniku ? Jak ponad 200tyś to smiało możesz pozbyć się katalizatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon20 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 a to dzieki za podpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Obejrzyj czy katalizator nie jest uderzony puknij delikatnie reka zeby sie dowiedziec czy nie grzechocze jak bedzie cisza a obudowa nie bedzie ruszona to jest raczej ok. Inna sprawa ze jak wytniesz kata to za ta kase kupisz dwie przeplywki.... :lol::lol::lol::lol: Ale jakby wygladal dobrze to ja bym zostawil i zajal sie przeplywka. Pamietaj takze o dobrym ustawieniu gazu zeby nie strzelal bo zalozysz nowa przeplywke i sytuacja sie moze powtorzyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon20 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 moja obudowa od kata cala lata i wyglada tak jakby byla spawana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon20 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 wiem bo jeden strzał gazu i może być po przepływce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon20 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 a i jeszcze mam takie pytanko czy lepiej zalożyć strumienice czy kata?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekBMW3C Opublikowano 10 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Przepływka ci padła kolego beja nie lubi gazu pierwsze co pada po założeniu gazu to przepływka pozdro. Witam, mam problem z moja e36 318i :sad: faluje mi na wolnych obrotach i kreci tylko 4000 obr/min. Rano gdy ją odpale chodzi równo, dodam minimalnie gazu tak do 1500 obr/min i puszcze gaz to zaczyna szaleć. Obroty spadają, że prawie gaśnie i podnoszą się do ok.1200 (na gazie i benzynie jest tak samo):sad:. A z tym kręceniem to gdy jade i chce przeciągnąć na biegu to nie moge bo dochodzi do 4000 tys. i dalej nie chce się wkręcic i wtedy dzieje się tak jakby się dławiła czymś (na gazie i benzynie zachowuje się tak samo). Może być przyczyną to że strzeliła mi raz na gazie?? Proszę o jakieś podpowiedzi w góry DZIĘKUJĘ!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekBMW3C Opublikowano 10 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Wytnij sobie kata i załóż strumienice no chyba że masz wózek paro letni kat ma okreslony czas działania jakieś 8-10lat najdalej póżniej już nie spełnia swojej funkcji kat powinno wymieniac sie co 6lat.Tylko u nas jest dożywotnie no chyba że sie rozpadnie i zatka sie pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon20 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 dzieki za podpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 13 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Kochani kochani. Katalizator dobrze jeżdżony może służyć 30 lat i nadal spełniać swoja funkcje!! Sami wiecie że są to metale szlachetne i ceramika. Nie uderzony i nie spawany bedzie działał jak ta lalala! Moj touring mial 19 lat i na analizatorze spalin wyniki były jak w fabryce! Wszystko zgodnie z katalogiem. Na blacie 230 tys (pewnie plus kręcone 120 -130 tys.) I po swap'ie poszedl jeszcze za 500zł A jeśli chodzi o strumienicę? Hmmmm Poczytaj po forach. Heh szkoda gadać.... odradzam - będziesz brzmiał jak Polonez Caro Lepiej dać tłumik pośredni czym możesz zyskać więcej mocy (ale symbolicznie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon20 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Jedni odradzaja inni nie z ta strumienica sam nie wiem. A moj katalizator jest na pewno do wyrzucenia. Bo tak jak juz pisalem wczesniej widac ze byl spawany i caly lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 jeśli lata tobie ta zewnętrzna puszka to się nie przejmuj.Mi też latała i brzęczała. Jeśli wkład masz dobry to nie widzę problemu narazie w nim. Przesunięcie odcinki to objaw padniętej przepływki lub czujnika położenia wałka rozrządu. Live data dla przepływki lub prościej podmianka na nowy to odrazu sprawdzisz. Sprawdź dolot bo przy tym strzale mogło rozszczelnic przewody krokowca,i gume przeplywka/przepustnica. Regulacja gazu by się przydała. A takie komentarze że bmw nie lubi gazu i że po montażu instalacji lpg przepływka pierwsza siada to zostawie bez komentarza. Na końcu można faktycznie wyciąć kata i wstawić rure(nie żadne strumienice bo nie ma to jak ******zielić sobie wylot) jak to nic nie da to wspawać kata spowrotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon20 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Ja juz kupilem rure kolektorowa ze strumienica odbiore ja jutro i zaloze. Zobacze co to zmieni. I z ta zegulaca gazu tez mi mowil nie jeden ale bedzie sekwencja zakladana,a przez ten czas moge jezdzic na benzynie. A ta czujka to co sie z nia dzieje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 jaki silnik, pewnie na 100% M40....jeśli tak to skończyły się dzwigienki i wałek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon20 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 witam zmienilem przeplywke i nie ma zadnej poprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon20 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Wynikł teraz jeszcze nowy problem gdy odkręce korek od wlewu oleju to silnik nierówno działa robi się podciśnienie?? I przy wymianie świec ostatnia świeca byla cała w oleju. Przyczyną mze być pęknięta głowica?? O i na korku widocznybył biały nalot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek666 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 (edytowane) do JacekBMW3C od kiedy BMW nie lubi gazu?moim zdaniem silniki BMW są bardzo podatne na instalacje lpg....w końcu wychodziły z fabryczna instalacją,a to chyba cos znaczy:) melon20 olej miałeś w gniezdzie swiecy?czy od dołu(komora spalania) bmw518g009i7wa.jpg bmw518g007i8xv.jpg bmw518g003i9yh.jpg bmw518g002i7kg.jpg Edytowane 10 Stycznia 2011 przez czarek666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flypaperr Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Jezeli obroty ci faluja po odkreceniu korka to dobrze,znaczy ze dziala odpowietrzanie walu korbowego...tak przynajniej jest w m50,co do struminic kiedys mialem ale juz bym nie zalozyl i chhyba przelot lepszym rozwiazaniem bylby. pisales cos o ty ze auto idzie tylko do 4tys mialem to samo i chyba byl to problem z jakims czujnikiem...sorry ale nie pomoge ci bo nie pamietam...ale jak tylko pamiec i wroci to napisze.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek666 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Czy to silnik m40 z przed 93 roku na pasku czy m44 z lat późniejszych na łańcuszku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon20 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 to jest m40 z 92 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon20 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 ale ta świeca w oleju i bialy nalot na korku czyli cos jest nie tak uszczelka pod głowicą?? i stukanie jakby zaworu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek666 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Jak m40 to mogą to być bolączki tego silnika.ja obstawiałbym góre pieca( popychacze, dźwigienki,wałek)ale to tylko mój domysł.miałem podobne problemy w E30,rece opadały.bardzo słusznym zozwiązaniem okazała wymiana głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.