Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

olej w gniezdzie swiecy nie swiadczy o padnietej uszczelce pod glowica a o padnietej uszczelce pod pokrywa zaworow. Mialem tak samo w compakcie, oprocz tego, ze byl tam olej nic innego sie nie dzialo. Co do bialego nalotu na korku, to prawdopodobnie woda, ktora dostala sie do oleju. W e30 tak mialem i byla peknieta glowica, ale rownie dobrze moze to byc tylko uszczelka. Tak czy inaczej najpierw do sprawdzenia wszystkie czujniki, jak nic nie pomoze to rozbiorka silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. mam podobny problem w mojej e36 316. wymienilem sonde bo wywalilo mi na diagnostyce pomoglo ale w spalaniu. zmienilem przeplywke bo stara gaz potraktowal. chodzi gorzej jak na starej. obroty faluja od zera do 2tys. a jak zlapie to stoi na 1.5tys i niechce spasc jezdze od jakiegos czasu na paliwie wymienialem uszczelke pod glowica bo strzelila i od tamtej pory dzuieja sie coda. odpiolem prZeplywke i odpalilem stoi rowniutko na 800 przy zamknietej przepustnicy. wniosek gosc sprzedal mi dzuiadostwo nie sprawna przeplywke. znow zaryzykuje i kupie inna moze twoja ta druga jest rozwalona. jakm mi to nie pomorze wymienie czujnik polozenia walu. bede prubowac wszystkiego zeby moja mala czarna na wiosne byla cacy. panowie przosze o jakies sugestie dotyczace tematu. a moze sterownik silnika jest kaput? bo mi szaleja zegary i kontrolki nuiraz gasna i po chwili znow odpalaja. na diagnostyce nic nie wykazalo a pozatym musze poszukac innego punktu diagnostycznego. POZDRAWIAM!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja druga rzeplywka dziala na pewno byla sprawdzona w innej bumie. o wlasnie co do szalejacych zegarow to mi rowniesz szaleje predkosciomierz. a i jeszcze u mnie jest cos takiego z jak jest zimny silnik to kreci tak jak powinna a lekko wskaznik sie podniesie juz dzieje sie inaczej i kreci tylko do tych 4 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Juz doszlem do sedna sprawy jest wszystko ok a mianowicie kupilem srodek w spreju do osuszania i konserwacji polonczen elektrycznych dwa dni walczylem z buma zwalilem kolektor ssacy zeby dotrzec do wtyczek od czujnikow rozebralem pulpit i tam terz posmarowalem i chodzi jak talala:lol:widocznie te warunki atmosferyczne i zima nie sprzyjajha staruszce. Spruboj moze pomoze powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Rece opadaja :( nie mam pojecia co jej jest jeszcze wymienie glowice z walkiem rozrzadu bo niby to moze byc przyczyna tego ze zimny silnik chodzi tak jak powinien a lekko sie rozgrzeje i juz jest du... :( chyba ze macie panowie jakies jeszcze pomysly co moze byc nie tak moze jakis czujnik ktory przelacza silnik na tryb awaryjny??? albo cos ??? ja nie mam juz zielonego pojecia ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli jeszcze ktos czyta ten temat to czy kolegi problem moze miec cos wspulnego z elektronika? np sterownik silnika w dziwny sposob przesowa odcinke czy cos w tym stylu? mi ostatnio strzelila uszcelka pod glowica drugi raz,postanowilem zrobic swapa 1.6m43 a teraz1.9ti m44(bo nie bylo mi warto ladowac kasy w silnik ktory sie rozleci)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...