maniak Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 olej w gniezdzie swiecy nie swiadczy o padnietej uszczelce pod glowica a o padnietej uszczelce pod pokrywa zaworow. Mialem tak samo w compakcie, oprocz tego, ze byl tam olej nic innego sie nie dzialo. Co do bialego nalotu na korku, to prawdopodobnie woda, ktora dostala sie do oleju. W e30 tak mialem i byla peknieta glowica, ale rownie dobrze moze to byc tylko uszczelka. Tak czy inaczej najpierw do sprawdzenia wszystkie czujniki, jak nic nie pomoze to rozbiorka silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon20 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 witam panowie. bylem na kompie z moja bmw wykazalo ze sonda padnieta. wymienilem i wymienilem rowniez przelywke swiece i przewody wysokiego nap. a silnik chodzi i tak bez zadnych zmian faluje i kreci tylko do 4 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki888 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Witam. mam podobny problem w mojej e36 316. wymienilem sonde bo wywalilo mi na diagnostyce pomoglo ale w spalaniu. zmienilem przeplywke bo stara gaz potraktowal. chodzi gorzej jak na starej. obroty faluja od zera do 2tys. a jak zlapie to stoi na 1.5tys i niechce spasc jezdze od jakiegos czasu na paliwie wymienialem uszczelke pod glowica bo strzelila i od tamtej pory dzuieja sie coda. odpiolem prZeplywke i odpalilem stoi rowniutko na 800 przy zamknietej przepustnicy. wniosek gosc sprzedal mi dzuiadostwo nie sprawna przeplywke. znow zaryzykuje i kupie inna moze twoja ta druga jest rozwalona. jakm mi to nie pomorze wymienie czujnik polozenia walu. bede prubowac wszystkiego zeby moja mala czarna na wiosne byla cacy. panowie przosze o jakies sugestie dotyczace tematu. a moze sterownik silnika jest kaput? bo mi szaleja zegary i kontrolki nuiraz gasna i po chwili znow odpalaja. na diagnostyce nic nie wykazalo a pozatym musze poszukac innego punktu diagnostycznego. POZDRAWIAM!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon20 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 moja druga rzeplywka dziala na pewno byla sprawdzona w innej bumie. o wlasnie co do szalejacych zegarow to mi rowniesz szaleje predkosciomierz. a i jeszcze u mnie jest cos takiego z jak jest zimny silnik to kreci tak jak powinna a lekko wskaznik sie podniesie juz dzieje sie inaczej i kreci tylko do tych 4 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki888 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Witam. Juz doszlem do sedna sprawy jest wszystko ok a mianowicie kupilem srodek w spreju do osuszania i konserwacji polonczen elektrycznych dwa dni walczylem z buma zwalilem kolektor ssacy zeby dotrzec do wtyczek od czujnikow rozebralem pulpit i tam terz posmarowalem i chodzi jak talala:lol:widocznie te warunki atmosferyczne i zima nie sprzyjajha staruszce. Spruboj moze pomoze powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon20 Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 witam zrobilem tak ja Ty kolego i nie pomoglo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki888 Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 czesc kolego. trudno powiedziec co jej dolega,moze lepiej znalesc dobrego mechanika.strzelac w ciemno niema co. mozliwe ze silnik ci sie konczy tak jak wspomnial kolega odnosnie walka itd. dziwna sprawa z temperatura... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon20 Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Rece opadaja nie mam pojecia co jej jest jeszcze wymienie glowice z walkiem rozrzadu bo niby to moze byc przyczyna tego ze zimny silnik chodzi tak jak powinien a lekko sie rozgrzeje i juz jest du... chyba ze macie panowie jakies jeszcze pomysly co moze byc nie tak moze jakis czujnik ktory przelacza silnik na tryb awaryjny??? albo cos ??? ja nie mam juz zielonego pojecia ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki888 Opublikowano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 jesli jeszcze ktos czyta ten temat to czy kolegi problem moze miec cos wspulnego z elektronika? np sterownik silnika w dziwny sposob przesowa odcinke czy cos w tym stylu? mi ostatnio strzelila uszcelka pod glowica drugi raz,postanowilem zrobic swapa 1.6m43 a teraz1.9ti m44(bo nie bylo mi warto ladowac kasy w silnik ktory sie rozleci) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon20 Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Witam po dlugiej przerwie moja buma dziala juz idealnie a co sie okazalo to walek rozrzadu byl do wymiany i caly rozrzad po wymianie auto sprawuje sie tak jak powinno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.