Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników,mam spory kłopot ze swoją e34 520i, otóż ciężko mi pali jak długo postoi np.z rana jak jest zimna muszę ją długo kręcić i w końcu odpali a jak przyjadę z trasy i zgaszę ją i za parę min idę ja odpalić to już jest problem z odpaleniem i znowu muszę ją długo kręcić i aż w końcu odpali.dodam jeszcze że na benzynie silnik ładnie pracuje i na obroty się wkręca bez problemu do czerwonego pola.<bmw> wymieniłem już w niej przepływomierz,silniczek krokowy,regulator ciśnienia paliwa,świece zapłonowe,filtr paliwa,cewkę i obydwa czujniki temperatury i to samo. zostały mi tylko wtryski i pompa paliwa.wiecie co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam jeszcze że jak przyjadę z trasy i jak auto jest dobrze rozgrzane i go zgaszę i za chwilę zapale to pali na dotyk,a jak postoi około 15min i więcej to już muszę kręcić długo aż w końcu odpali. a jak krokowy odepnę to odpali i gaśnie. głupia przyczyna ale naprawdę mi się tak dzieje. może komputer?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotrunio a o jakim nr kupiles przeplywomierz??

bo ja wlasnie szukam do swojej i nie mam pojecia o jakiej koncowce nr szukac:( stary przeplyw przez wlasna glupote wyrzucilem i nie zwrocilem uwagi na to ze nr mi pozniej bd potrzebny,jeden koles pow ze o kon nr 083.Ja mam tez motorek 2L 130 kucy 89r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrunia a regulator ciśnienia paliwa sprawdzałeś?

Ciśnienie z listwy wtryskowej może spada jak pompa nie pracuje i paliwo wraca do zbiornika.

Skoro po kliku minutach jeszcze odpalisz a po długim postoju już nie to by to nawet pasowało.

Jak ciśnienie spadnie a paliwo zejdzie do zbiornika paliwa to trzeba troche pochechłać zanim dojdzie.

Zrób taki test-rano zanim zaczniesz kręcić to z 5razy włącz kluczyk w pozycję 2(kontrolki)0-2(2sek)0-2(2sek)0-2(2sek)i tak 5 razy i potem kręć rozrusznikiem.

Jak odpali to albo regulator albo nieszczelny przewód paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już tak robiłem i nic z tego.któregoś dnia stała całą noc w garaż i poszedłem i odpaliłem ją na dotyk nawet bez zająknięcia.a raz jest tak że muszę ją kręcić parę minut.a jak już odpali to śmierdzi benzyną tak jakby zalewała. regulator co jest na listwie pożyczyłem od kolegi i jest to samo,zostały mi tylko wtryskiwacze.... mogą być wtryski?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...